6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με την κτηνώδη V8 Mustang GT των 421 ίππων και τα ηλεκτρονικά πλήρως απενεργοποιημένα τα πράγματα είναι ζόρικα χωρίς χειρουργικούς χειρισμούς…
Ford Performance Event +vid
4.195 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2017)
Μια «καυτή», μεταφορικά και κυριολεκτικά, εμπειρία ζήσαμε στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, αφού σε συνθήκες καύσωνα βρεθήκαμε να ξεσαλώνουμε με συναρπαστικά μοντέλα επιδόσεων της Ford Performance, όπως το Focus RS, το Focus ST και η Mustang!
Δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερο το μεσημέρι της περασμένης Πέμπτης, εκτός ίσως αν η θερμοκρασία ήταν καμιά 15αριά βαθμούς χαμηλότερη: Καλεσμένοι της Ford Motor Ελλάς και με παρόντα τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ.Νίκο Νοταρά, γνωστό συν τοις άλλοις και για το ενθουσιώδες οδηγικό του ταμπεραμέντο, βρεθήκαμε στις εγκαταστάσεις του Driving Academy, το οποίο «τρέχει» με επιτυχία ο πρώην συνάδελφος Θωμάς Παπαπάσχος, για να οδηγήσουμε στο όριο, αλλά σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες, σπορ μοντέλα της Ford, όπως το τετρακίνητο Focus RS των 350 ίππων, το Focus ST των 250 ίππων και την πισωκίνητη Mustang με τον επικό 5λιτρο V8 κινητήρα και τον αξιόμαχο 2,3 EcoBoost.
Oρεκτικό με Focus RS…
To πρώτο πιάτο αφορούσε την οδήγηση του Focus RS σε μια τεχνική και καλοσχεδιασμένη διαδρομή-πίστα μήκους 800 μ. και πλάτους 11,5μ. πίσω από τον οδηγό αγώνων Παναγιώτη Χαλάτση. Φυσικά ο εκρηκτικός χαρακτήρας, τα πωρωτικά σκασίματα από την εξάτμιση, το καταπληκτικό τιμόνι, η ρυθμισιμότητας της συναρμπαστικής οδικής συμπεριφοράς και το drift-mode της τετρακίνησης μας έκαναν να υποκλιθούμε ακόμη μια φορά σε ένα από τα καλύτερα hot χάτσμπακ της αγοράς σήμερα.
Γύρω- γύρω όλοι με τη Mustang
H δεύτερη δοκιμασία είχε να κάνει με τον ακριβή έλεγχο πλαγιολίσθησης σε έναν ευμεγέθη βρεγμένο κύκλο οριοθετημένο με κορίνες. Με την κτηνώδη V8 Mustang GT των 421 ίππων και τα ηλεκτρονικά πλήρως απενεργοποιημένα τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν ζόρικα, αλλά τελικά βασισμένοι στην αφθονία ροπής, που επιτρέπει τον έλεγχο με το γκάζι, το καλοζυγισμένο τιμόνι και σωστούς λεπτούς χειρισμούς καταφέραμε για χαμογελάμε για αρκετή ώρα φέρνοντας συνεχόμενες γυροβολιές. Κάποια στιγμή μας έβγαλαν γιατί έπρεπε και άλλοι να δοκιμάσουν την τύχη τους… Την συγκεκριμένη Mustang την οδηγήσαμε και στο τέλος, στη διαδρομή που είχαμε κάνει με το Focus RS, όπου πραγματικά εκστασιαστήκαμε καίγοντας τα πίσω ελαστικά με πλαγιολισθήσεις ισχύος στην καυτή τσιμεντένια επιφάνεια.
Και parcours με Focus ST
Η τρίτη δοκιμασία αφορούσε την οδήγηση του Focus ST σε μια ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή με σλάλομ, φουρκέτες, μικρές ευθείες και στροφές σε στεγνό και βρεγμένο, που θύμιζε κάτι από parcours. Εδώ μετρούσε η καλή ισορροπία του αυτοκινήτου, ο έλεγχος του μπροστινού συστήματος, αλλά και η πρόσφυση των κινητήριων τροχών, στοιχεία που το Focus ST των 250 ίππων διαθέτει σε κορυφαία επίπεδο. Aν κοντρολάραμε περισσότερο τον ενθουσιασμό μας ίσως να καταφέρναμε και κάτι καλύτερο από τον 5ο χρόνο όλου του Event (το οποίο είχε διάρκεια αρκετών ημερών με τη συμμετοχή διαφόρων καλεσμένων, στελεχών της Ford και πολλών δημοσιογράφων). Εν κατακλείδι επιβεβαιώσαμε ακόμη για φορά πως το τμήμα Performance της Ford, για την εξέλιξη των σπορ μοντέλων της φίρμας, κάνει απίθανη δουλειά δημιουργώντας κατασκευές που ξεχειλίζουν από κάτι σπάνιο στη mainstream αυτοκινητοβιομηχανία και αυτό δεν είναι κάτι άλλο από την οδηγική απόλαυση. Ευχαριστούμε Ford…
Διαβάστε περισσότερο στο νέο τεύχος του περιοδικού Auto Tρίτη, που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 11/7!
To Focus RS των 350 ίππων επιβεβαίωσε το απολαυστικό και εκρηκτικό οδηγικό του ταμπεραμέντο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Oρεκτικό με Focus RS…
To πρώτο πιάτο αφορούσε την οδήγηση του Focus RS σε μια τεχνική και καλοσχεδιασμένη διαδρομή-πίστα μήκους 800 μ. και πλάτους 11,5μ. πίσω από τον οδηγό αγώνων Παναγιώτη Χαλάτση. Φυσικά ο εκρηκτικός χαρακτήρας, τα πωρωτικά σκασίματα από την εξάτμιση, το καταπληκτικό τιμόνι, η ρυθμισιμότητας της συναρμπαστικής οδικής συμπεριφοράς και το drift-mode της τετρακίνησης μας έκαναν να υποκλιθούμε ακόμη μια φορά σε ένα από τα καλύτερα hot χάτσμπακ της αγοράς σήμερα.
Γύρω- γύρω όλοι με τη Mustang
H δεύτερη δοκιμασία είχε να κάνει με τον ακριβή έλεγχο πλαγιολίσθησης σε έναν ευμεγέθη βρεγμένο κύκλο οριοθετημένο με κορίνες. Με την κτηνώδη V8 Mustang GT των 421 ίππων και τα ηλεκτρονικά πλήρως απενεργοποιημένα τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν ζόρικα, αλλά τελικά βασισμένοι στην αφθονία ροπής, που επιτρέπει τον έλεγχο με το γκάζι, το καλοζυγισμένο τιμόνι και σωστούς λεπτούς χειρισμούς καταφέραμε για χαμογελάμε για αρκετή ώρα φέρνοντας συνεχόμενες γυροβολιές. Κάποια στιγμή μας έβγαλαν γιατί έπρεπε και άλλοι να δοκιμάσουν την τύχη τους… Την συγκεκριμένη Mustang την οδηγήσαμε και στο τέλος, στη διαδρομή που είχαμε κάνει με το Focus RS, όπου πραγματικά εκστασιαστήκαμε καίγοντας τα πίσω ελαστικά με πλαγιολισθήσεις ισχύος στην καυτή τσιμεντένια επιφάνεια.
Και parcours με Focus ST
Η τρίτη δοκιμασία αφορούσε την οδήγηση του Focus ST σε μια ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή με σλάλομ, φουρκέτες, μικρές ευθείες και στροφές σε στεγνό και βρεγμένο, που θύμιζε κάτι από parcours. Εδώ μετρούσε η καλή ισορροπία του αυτοκινήτου, ο έλεγχος του μπροστινού συστήματος, αλλά και η πρόσφυση των κινητήριων τροχών, στοιχεία που το Focus ST των 250 ίππων διαθέτει σε κορυφαία επίπεδο. Aν κοντρολάραμε περισσότερο τον ενθουσιασμό μας ίσως να καταφέρναμε και κάτι καλύτερο από τον 5ο χρόνο όλου του Event (το οποίο είχε διάρκεια αρκετών ημερών με τη συμμετοχή διαφόρων καλεσμένων, στελεχών της Ford και πολλών δημοσιογράφων). Εν κατακλείδι επιβεβαιώσαμε ακόμη για φορά πως το τμήμα Performance της Ford, για την εξέλιξη των σπορ μοντέλων της φίρμας, κάνει απίθανη δουλειά δημιουργώντας κατασκευές που ξεχειλίζουν από κάτι σπάνιο στη mainstream αυτοκινητοβιομηχανία και αυτό δεν είναι κάτι άλλο από την οδηγική απόλαυση. Ευχαριστούμε Ford…
Διαβάστε περισσότερο στο νέο τεύχος του περιοδικού Auto Tρίτη, που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 11/7!
Οσοι έχουν Ford, ανεξαρτήτου ηλικίας, έχουν μέσα τους έστω μια μικρή δόση "τρέλας". Δεν τους αρκούν τα διάφορα ηλεκτρονικά καλούδια αλλά κάποια στιγμή, καθώς οδηγούν, θέλουν και την απόλαυση του απόλυτου ελέγχου στο τιμόνι... Αυτό προσφέρει η Ford και μπράβο της!!!