Το Puma έχει αυτή την οδηγική σπιρτάδα που σε κερδίζει. Το τιμόνι είναι κοφτερό και ακριβές, ενώ η σφιχτή του ανάρτηση ελέγχει υποδειγματικά το αμάξωμα.
Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
137.822 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2021)
Κινητήρες: Υβριδικά κόλπα
Τα δύο μοντέλα διαθέτουν υβριδικής μορφής τροφοδοσία. Το μεν C-HR διαθέτει ένα αυτοφορτιζόμενο σύστημα με βάση έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,8 λτ. και συνολικής απόδοσης 122 ίππων. Το δε Puma διαθέτει ήπια υβριδικό σύνολο, με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα να υποστηρίζεται από ένα κύκλωμα 48V.
Στην πράξη και μέσω αυτού του συστήματος, το Puma επωφελείται στην λειτουργία του χαμηλά και χάρη στην έξτρα ροπή 50 Nm και παρουσιάζει ελαφρώς καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα, ενώ παράλληλα διατηρεί μια εξαιρετική μέση τιμή κατανάλωσης 6,5 λτ./100 χλμ..
Βέβαια στον τομέα της κατανάλωσης το CH-R είναι κορυφή, καθώς έχοντας τη δυνατότητα να κινείται και μόνο ηλεκτρικά για μικρές αποστάσεις, καταφέρνει μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ., η οποία μέσα στην πόλη πέφτει κι άλλο. Επιταχύνει γρήγορα και δυνατά, ωστόσο το CVT κιβώτιο θορυβεί σε αυτές τις καταστάσεις.
Στο δρόμο: Χαίρεσαι να τα οδηγείς
Από την αρχή τονίσαμε τον ιδιαίτερα ευχάριστο και απολαυστικό για τα δεδομένα της κατηγορίας οδηγικό χαρακτήρα. Ξεκινώντας από το Puma, το μοντέλο της Ford έχει αυτή την οδηγική σπιρτάδα που το κάνει να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του. Το τιμόνι είναι κοφτερό και ακριβές, ενώ η σφιχτή του ανάρτηση –ειδικά της ST-Line- ελέγχει υποδειγματικά το αμάξωμα σε κάθε συνθήκη, χωρίς όμως να υστερεί σε απορροφητικότητα και άνεση.
Από την άλλη, το C-HR σου δίνει την αίσθηση πως είναι πιο ανάλαφρο στο δρόμο και το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει εξαιρετικό feedback στον οδηγό. Η σφιχτή ανάρτηση αντιδρά στρωτά στις ανωμαλίες και συμπεριφέρεται υποδειγματικά στις στροφές περιορίζοντας σε λογικά επίπεδα τις κλίσεις, το οποίο σε συνάρτηση με τη στιβαρότητα του πλαισίου κάνουν τα 122 άλογα της υβριδικής να φαίνονται λίγα και οι μοναδικοί περιορισμοί θα είναι λόγω του CVT. Από εκεί και πέρα αξίζει να σταθούμε στην υποδειγματική ποιότητα κύλισης που προσεγγίζει premium κατασκευές.
Η γνώμη μας
Δύσκολο να βρεθεί νικητής μιας και πρόκειται για δύο μοντέρνα, ποιοτικά και με εξαιρετική σχεδίαση μοντέλα. To C-HR κερδίζει σε οικονομία και στην αίσθηση μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκινήτου, όμως το Puma σε ξεσηκώνει με την εμφάνιση και τη fun to drive συμπεριφορά. Στους χώρους για τις αποσκευές κερδίζει το B-SUV, στο value for money έχουμε ισοπαλία.
Η σύγκριση είναι συντριπτικά υπέρ του Puma ακόμη και σε τιμή. Τα τυπικά 'καλούδια' του CHR (δισκόφρενα & ψαλίδια πίσω) ΔΕΝ φαίνονται στην πράξη αφού το PUMA και καλύτερα κρατήματα έχει, και ένεση και καλές αποστάσεις φρεναρίσματος. Το CHR ΔΕΝ προσφέρει χώρους ανάλογα του μεγέθους του και έχει ως μοναδικό πλεονέκτημα τη θεωρητική αξιοπιστία, αν και τα Ford επίσης δεν θεωρούνται αναξιόπιστα γενικά. Επίσης η Ford έδινε 8 (!) χρόνια εγγύηση, εάν τα δίνει ακόμη δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να πάρεις CHR (κοστλίζει και παραπάνω...) παρά μόνο αν σε τρελλαίνει αισθητικά (το γούστο είναι πάντα υποκειμενικό).
Συμπαθητικό και πιο σύγχρονο το puma. Αν η φαντασία σου οργιάζει σου θυμίζει baby cayenne. Από την άλλη πολυφορεμένο πλέον το chr δείχνει τα χρόνια του. Βέβαια ο μέσος τουοτακιας θέλει αξιοπιστία και να βάζει το κλειδί και να φέυγει οπότε λιγο θα τον πειράξει.
Και τα δύο είναι καλές επιλογές. Θα έπαιρνα το puma για την γυναίκα μου (αλλά θα το οδηγούσα και εγώ χα) και το chr για τον ανύπαντρο γιο μου (αν είχα).
....Εχω την εντυπωση πως το CHR ανηκει στην μικρομεσαια κατηγορια και το Puma στην μικρη μαζι με τα Juke, Captur, T-Rock, Kona, Vitara κλπ. Το μονο κοινο που εχουν ειναι οτι ειναι και τα δυο SUV coupe. Για τον λογο αυτο ειναι δικαιολογημενη η υψηλοτερη τιμη για το CHR.
Η σύγκριση είναι συντριπτικά υπέρ του Puma ακόμη και σε τιμή. Τα τυπικά 'καλούδια' του CHR (δισκόφρενα & ψαλίδια πίσω) ΔΕΝ φαίνονται στην πράξη αφού το PUMA και καλύτερα κρατήματα έχει, και ένεση και καλές αποστάσεις φρεναρίσματος. Το CHR ΔΕΝ προσφέρει χώρους ανάλογα του μεγέθους του και έχει ως μοναδικό πλεονέκτημα τη θεωρητική αξιοπιστία, αν και τα Ford επίσης δεν θεωρούνται αναξιόπιστα γενικά. Επίσης η Ford έδινε 8 (!) χρόνια εγγύηση, εάν τα δίνει ακόμη δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να πάρεις CHR (κοστλίζει και παραπάνω...) παρά μόνο αν σε τρελλαίνει αισθητικά (το γούστο είναι πάντα υποκειμενικό).
Συμπαθητικό και πιο σύγχρονο το puma. Αν η φαντασία σου οργιάζει σου θυμίζει baby cayenne. Από την άλλη πολυφορεμένο πλέον το chr δείχνει τα χρόνια του. Βέβαια ο μέσος τουοτακιας θέλει αξιοπιστία και να βάζει το κλειδί και να φέυγει οπότε λιγο θα τον πειράξει. Και τα δύο είναι καλές επιλογές. Θα έπαιρνα το puma για την γυναίκα μου (αλλά θα το οδηγούσα και εγώ χα) και το chr για τον ανύπαντρο γιο μου (αν είχα).
....Εχω την εντυπωση πως το CHR ανηκει στην μικρομεσαια κατηγορια και το Puma στην μικρη μαζι με τα Juke, Captur, T-Rock, Kona, Vitara κλπ. Το μονο κοινο που εχουν ειναι οτι ειναι και τα δυο SUV coupe. Για τον λογο αυτο ειναι δικαιολογημενη η υψηλοτερη τιμη για το CHR.
Πολύ ωραίο το puma αλλά μετά από έρευνα και συζητήσεις με κατόχους στο κλαμπ τους αποδείχθηκε ότι υπάρχουν αρκετά προβλήματα.
CHR :)