ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
11 φωτογραφίες »

Το Puma έχει αυτή την οδηγική σπιρτάδα που σε κερδίζει. Το τιμόνι είναι κοφτερό και ακριβές, ενώ η σφιχτή του ανάρτηση ελέγχει υποδειγματικά το αμάξωμα.

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

137.822 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2021)

Κινητήρες: Υβριδικά κόλπα
Τα δύο μοντέλα διαθέτουν υβριδικής μορφής τροφοδοσία. Το μεν C-HR διαθέτει ένα αυτοφορτιζόμενο σύστημα με βάση έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,8 λτ. και συνολικής απόδοσης 122 ίππων. Το δε Puma διαθέτει ήπια υβριδικό σύνολο, με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα να υποστηρίζεται από ένα κύκλωμα 48V. 

Στην πράξη και μέσω αυτού του συστήματος, το Puma επωφελείται στην λειτουργία του χαμηλά και χάρη στην έξτρα ροπή 50 Nm και παρουσιάζει ελαφρώς καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα, ενώ παράλληλα διατηρεί μια εξαιρετική μέση τιμή κατανάλωσης 6,5 λτ./100 χλμ..

Βέβαια στον τομέα της κατανάλωσης το CH-R είναι κορυφή, καθώς έχοντας τη δυνατότητα να κινείται και μόνο ηλεκτρικά για μικρές αποστάσεις, καταφέρνει μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ., η οποία μέσα στην πόλη πέφτει κι άλλο. Επιταχύνει γρήγορα και δυνατά, ωστόσο το CVT κιβώτιο θορυβεί σε αυτές τις καταστάσεις.

Στο δρόμο: Χαίρεσαι να τα οδηγείς
Από την αρχή τονίσαμε τον ιδιαίτερα ευχάριστο και απολαυστικό για τα δεδομένα της κατηγορίας οδηγικό χαρακτήρα. Ξεκινώντας από το Puma, το μοντέλο της Ford έχει αυτή την οδηγική σπιρτάδα που το κάνει να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του. Το τιμόνι είναι κοφτερό και ακριβές, ενώ η σφιχτή του ανάρτηση –ειδικά της ST-Line- ελέγχει υποδειγματικά το αμάξωμα σε κάθε συνθήκη, χωρίς όμως να υστερεί σε απορροφητικότητα και άνεση. 

Από την άλλη, το C-HR σου δίνει την αίσθηση πως είναι πιο ανάλαφρο στο δρόμο και το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει εξαιρετικό feedback στον οδηγό. Η σφιχτή ανάρτηση αντιδρά στρωτά στις ανωμαλίες και συμπεριφέρεται υποδειγματικά στις στροφές περιορίζοντας σε λογικά επίπεδα τις κλίσεις, το οποίο σε συνάρτηση με τη στιβαρότητα του πλαισίου κάνουν τα 122 άλογα της υβριδικής να φαίνονται λίγα και οι μοναδικοί περιορισμοί θα είναι λόγω του CVT. Από εκεί και πέρα αξίζει να σταθούμε στην υποδειγματική ποιότητα κύλισης που προσεγγίζει premium κατασκευές. 

Η γνώμη μας
Δύσκολο να βρεθεί νικητής μιας και πρόκειται για δύο μοντέρνα, ποιοτικά και με εξαιρετική σχεδίαση μοντέλα. To C-HR κερδίζει σε οικονομία και στην αίσθηση μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκινήτου, όμως το Puma σε ξεσηκώνει με την εμφάνιση και τη fun to drive συμπεριφορά. Στους χώρους για τις αποσκευές κερδίζει το B-SUV, στο value for money έχουμε ισοπαλία. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
SEAT KATOXOS