Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Ford Puma και Opel Mokka

Ανάλογα το οδηγικό πρόγραμμα (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), αλλάζει είτε η απόκριση του κινητήρα και οι στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport, είτε η λειτουργία του ESP για τα Slippery και Trail.
Ford Puma Vs Opel Mokka: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
autotriti team
Κινητήρες: «Καις» 1 λίτρο λιγότερο με το Puma, στα ίδια οι επιδόσεις
Χώροι: Μπαγκάζια στο Puma, επιβάτες στο Mokka
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Opel Mokka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 5 | 5 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | ST-LINE | PURE | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | GOODYEAR | MICHELIN | ||||
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου – Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
75,5 | 75 | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,86 | 9,79 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,8 | 36,9 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 17,2 | 17,1 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 132,7 | 132,7 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,44 | 5,36 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 7 | 7,1 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 66,4 | 67,1 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 68,9 | 68,9 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8 | 9,3 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ/ώρα)
|
5,4 | 5,8 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,2 | 8,2 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
778 | 759 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,3 | 1,32 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,37 | 1,36 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 11,2 | 15,5 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 3,1 | 3,8 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
536 | 350 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
18 | 18 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
73,5 | 70 | ||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
99,5 | 102 | ||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
99,5 | 102 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
725 | 720 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
400/505 | 540 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
205 | 200,5 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
105,5 | 108 |

Ελλείψει ήπια υβριδικής τεχνολογίας, ο 1.200άρης PureTech του Opel Mokka είναι κατά τι πιο θορυβώδης από τον EcoBoost του Puma, σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες.
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Ford Puma Vs Opel Mokka |
Σελίδα 3 | Ford Puma Vs Opel Mokka: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Ford Puma Vs Opel Mokka: Ποιο είναι το «πάτημά» τους στο δρόμο; |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Ford Puma Vs Opel Mokka: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |