Η Nissan παρουσιάζει την αναβαθμισμένη ΜΥ 2018 εκδοχή του 370Ζ. Ας δούμε τι αλλάζει στο ιαπωνικό sports car.
Φρεσκάρισμα του 370Z
4.159 Επισκέψεις στο άρθρο (30/8/2017)
Μπορεί το μέλλον του Nissan 370Z να είναι αβέβαιο, αλλά η ιαπωνική εταιρεία αναβαθμίζει για το 2018 το κάπως γερασμένο της sports car, τόσο σε αισθητικό όσο και σε τεχνικό επίπεδο.
Όντας στην παραγωγή από το 2009, το Nissan 370Z είναι ένα από τα παλαιότερα sports car που διατίθενται ακόμα. Παρόλα αυτά η εταιρεία δεν παρουσιάζει την ανανεωμένη του εκδοχή, ενώ λίγο καιρό πριν ακούστηκε πως το μοντέλο δε θα αντικατασταθεί στη γκάμα της φίρμας από νέο μοντέλο.
Τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα έχουν σκουρύνει, στα πρότυπα της έκδοσης NISMO. Μαύρες είναι και οι χειρολαβές, ενώ νέας σχεδίασης είναι οι τροχοί των 19 ιντσών. Καινούργια είναι και η απόχρωση Red Metallic.
Αυτό που κάνει, ωστόσο, είναι να το αναβαθμίσει ελαφρώς στη νέα του εκδοχή, το ΜΥ 2018. Τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα έχουν σκουρύνει, στα πρότυπα της έκδοσης NISMO. Μαύρες είναι και οι χειρολαβές, ενώ νέας σχεδίασης είναι οι τροχοί των 19 ιντσών. Καινούργια είναι και η απόχρωση Red Metallic.
Ίδιος παραμένει ο V6 κινητήρας των 328 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται είτε με 6άρι μηχανικό είτε με 7άρι αυτόματο κιβώτιο, στέλνοντας την κίνηση στον πίσω άξονα. Η διαφορά είναι πως τοποθετήθηκε ένας νέος αποδοτικός συμπλέκτης, που είναι της Exedy και ο οποίος συνδυάζεται μόνο με τη χειροκίνητη εκδοχή.
Μία ακόμα διαφορά του αναβαθμισμένου μοντέλου είναι η τοποθέτηση του συστήματος infotainment της εταιρείας, του ΝissanConnect Premium, το οποίο διαθέτει οθόνη αφής 7 ιντσών, GPS, DVD player και κάμερα οπισθοπορείας. Η Nissan, τέλος, τόνισε πως τα 370Z Roadster και 370Z NISMO παραμένουν δίχως τις πιο πάνω αναβαθμίσεις.