Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Φθηνότερα και περισσότερα ηλεκτρικά θέλει η Renault

2.378 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2021)

Η Renault παρουσίασε μια πιο φιλόδοξη στρατηγική για ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη (30/6), κατεβάζοντας το κόστος της μπαταρίας και ανεβάζοντας τους στόχους πωλήσεων των ηλεκτρικών της μοντέλων!

Η Renault έχει βάλει στο προσκήνιο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και στο πλαίσιο αυτό κατά τη διάρκεια της Τετάρτης (30/6) παρουσίασε μια πιο φιλόδοξη στρατηγική. Σε αυτή βασικοί άξονες είναι το χαμηλότερο κόστος για μπαταρίες και οι νέες, προσιτές εκδόσεις των εμβληματικών μικρών αυτοκινήτων του παρελθόντος (όπως το 5 και το 4) για να καλύψουν τη Volkswagen στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Εν ολίγοις αυτό που ανακοινώθηκε είναι πως η εταιρεία στοχεύει να μειώσει το κόστος των μπαταριών της κατά 60 τοις εκατό μέσα στην επόμενη δεκαετία. Σχεδιάζει επίσης να μειώσει το κόστος των ηλεκτρικών κινητήρων κατά 30 τοις εκατό, ενώ παράλληλα θέλει να τους καταστήσει πιο συμπαγείς και να επεκτείνει τη γκάμα τους.
 
Οι υψηλοί στόχοι που έχει η γαλλική μάρκα αντικατοπτρίζονται και σε μία δήλωση όπου ανέφερε: «Η μάρκα Renault στοχεύει να έχει το πιο πράσινο μείγμα στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025, με πάνω από το 65 τοις εκατό των ηλεκτρικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων να βρίσκονται στο μείγμα των συνολικών πωλήσεων και έως το 90 τοις εκατό των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας να βρίσκονται στο μείγμα των συνοικών πωλήσεων το 2030».
 
Η Renault σχεδιάζει 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2025 και θα χρησιμοποιήσει νέες, ειδικά κατασκευασμένες πλατφόρμες ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την επίτευξη αυτού του στόχου. Μεταξύ αυτών θα βρίσκονται τα Renault 4 και 5 που θα επιστρέψουν ως ηλεκτρικά, αλλά και το Megane e που αναμένεται έως το τέλος του έτους.
 
Από κει και πέρα, σύμφωνα με όσα είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Luca de Meo οι νέες ηλεκτρικές πλατφόρμες και η νέα εργοστασιακή οντότητα στη Βόρεια Γαλλία όπου θα ενωθούν τρία εργοστάσια για να σχηματίσουν την Renault ElectriCity, η οποία θα παράγει 400.000 οχήματα ετησίως, θα συμβάλουν μεταξύ άλλων για να βοηθήσουν τη Renault να παραδίδει ηλεκτρικά οχήματα με χαμηλότερο κόστος.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

FORD
Autotriti.gr