Η υπηρεσία έκτακτων αναγκών του Βελγίου δημοσίευσε στην σελίδα της σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης το πιο πρόσφατο κρούσμα πυρκαγιάς ενός Volvo V60 Plug-in Hybrid, παρουσιάζοντας παράλληλα τον τρόπο ασφαλούς πυρόσβεσης για τέτοιο τύπο αυτοκινήτων. Αυτό το κρούσμα, ήρθε να προστεθεί δεύτερο στη λίστα, μετά την φωτιά που εκδηλώθηκε στις 9 Ιουλίου στο Lutenakkersteeg του Λίμπουργκ της Ολλανδίας σε ένα άλλο V60 Plug-in Hybrid. Σημειώστε πως, η πιο πρόσφατη φωτιά σημειώθηκε λίγο μετά τον δεκαπενταύγουστο στο Leuven, μια πόλη ανατολικά των Βρυξελλών στο Βέλγιο.
Το πιο πρόσφατο περιστατικό πυρκαγιάς σημειώθηκε στο Βέλγιο, στο οποίο χρειάστηκε να βυθίσουν το αυτοκίνητο σε δεξαμενή νερού.
Όσον αφορά στον τρόπο πυρόσβεσης, το όχημα που έχει πιάσει φωτιά πρέπει να βυθιστεί σε δεξαμενή νερού ως μέτρο προφύλαξης για να μην υπάρξουν αναζοπυρώσεις, λόγω των θερμοκρασιών που μπορούν να αναπτυχθούν στις μπαταρίες, κάτι το οποίο είχαμε ξαναδεί το καλοκαίρι του 2020, όταν μια Plug-in υβριδική BMW 330e είχε αρπάξει φωτιά, πιθανότατα ως επηρεαζόμενο όχημα της ανάκλησης των 26.700 Plug-in υβριδικών BMW και MINI λόγω κινδύνου αυτανάφλεξης.
Στην πρώτη περίπτωση, στην Ολλανδία, το V60 T8 Plug-in Hybrid άρπαξε φωτιά στον χώρο του μηχανοστασίου την ώρα που φόρτιζε, όπως φαίνεται και στις εικόνες όπου το καλώδιο φόρτισης είναι συνδεδεμένο στην πρίζα του αυτοκινήτου, ενώ κάτι αντίστοιχο θεωρείται ότι συνέβη και στο πιο πρόσφατο περιστατικό, αν και δεν επιβεβαιώνεται με κάποιο τρόπο από την σχετική ανάρτηση των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης του Βελγίου.
Κλείνοντας, θυμίζουμε πως το V60 T8 προσφερόταν με έναν turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδουν συνδυαστικά 391 ίππους με 640 Nm ροπής.