Μια διαφορετική «οπτική» της έννοιας του ενθουσιασμού έδωσε η Nissan, με ένα πείραμα στο οποίο συνδύασε το ποδόσφαιρο και το αυτοκίνητο, ενόψει μάλιστα και του τελικού του Τσάμπιονς Λιγκ, όπου η εταιρεία είναι επίσημος παγκόσμιος αυτοκινητικός χορηγός της διοργάνωσης.
Σε συνεργασία με τους ειδικούς της αθλητικής επιστήμης στο πανεπιστήμιο Loughborough, η Nissan εγκατέστησε σε εθελοντές, υπερσύγχρονους αισθητήρες κατά τη διάρκεια κρίσιμων αγώνων του UEFA Champions League, αλλά και στην πίστα Spa όπου τη διάνυσαν με ένα Nissan GT-R πιάνοντας ταχύτητα έως και 250 χιλιόμετρα / ώρα.
Οι αισθητήρες που τοποθετήθηκαν μετρούσαν, τον καρδιακό ρυθμό, τον ρυθμό αναπνοής και την ηλεκτρο-δερματική δραστηριότητα, ούτως ώστε να εξεταστεί το φυσιολογικό επίπεδο επίδρασης που είχε ο ενθουσιασμός και τελικά να προσδιοριστεί ποια δραστηριότητα είναι πιο συναρπαστική.
Τα πειράματα έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια των προκριματικών του UEFA Champions League και συγκρίθηκαν με τις αντιδράσεις επιβατών, που βρέθηκαν στη θέση του συνοδηγού του GT-R, στο περίφημο Circuit de Spa Francorchamps στο Βέλγιο, με επαγγελματίες οδηγούς στο τιμόνι του supercar, με τα αποτελέσματα να έχουν ως εξής