
Τι έπαθαν ξαφνικά οι Γάλλοι και έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους στα SUV μοντέλα;
Γαλλική «φρενίτιδα» για SUV
4.184 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2016)
Τι γίνεται με τους Γάλλους κατασκευαστές; Γιατί τόση πρεμούρα με τα SUV τη στιγμή που πριν πέντε χρόνια δεν είχαν σχεδόν κανένα; Και τι γίνεται με τα άλλα τους μοντέλα; Θα γίνουν οι Γάλλοι ξαφνικά οι ειδικοί στα SUV; Τι παίζει;
autotriti team
Δεν είναι μόνο το λανσάρισμα του νέου Peugeot 3008 τώρα στο Παρίσι, που από αυτή τη διασταύρωση μικρομεσαίου με MPV έγινε στη νέα του γενιά ένα πλήρες μικρομεσαίο SUV στην κατηγορία του Qashqai. Είναι η βροχή μοντέλων από τη Γαλλία, είτε μικρά, είτε μικρομεσαία, που είναι ξεκάθαρα SUV, από μία αυτοκινητοβιομηχανία, που μέχρι πριν πέντε χρόνια, απουσίαζε από τις κατηγορίες αυτές πλήρως.
Πιθανώς κάποιοι να θυμάστε, πως η Renault λάνσαρε το πρώτο της SUV φέρνοντας ένα μοντέλο, από τη νοτιοκορεάτικη θυγατρική της, την Samsung, ενώ Peugeot και Citroen λανσάρισαν τα πρώτα τους SUV φέρνοντας το βαρύ πυροβολικό της Mitsibushi για βοήθεια. Όμως πάνε αυτά.
Οι Γάλλοι μπορεί να μην τολμούσαν να βγάλουν δικά τους SUV, όταν η εικόνα της κατηγορίας τα ήθελε σκληροτράχηλα και με έμφαση στην εκτός δρόμου χρήση, τώρα όμως που μιλάμε για υπερυψωμένα αυτοκίνητα για χρήση περισσότερο στην πόλη και στο επαρχιακό δίκτυο, οι Γάλλοι διαπρέπουν.
Οι Γάλλοι ξέρουν από πόλεις, και μάλιστα ζωντανές. Που δεν έχει να παρκάρεις, που έχει στενούς δρόμους, που γίνεται χαμός στην κίνηση και γενικά δεν ακολουθούν αυτό το μοντέλο της "τάξης και ασφάλειας" της Μ. Βρετανίας και της Γερμανίας. Τα μοντέλα τους οι Γάλλοι τα σχεδιάζουν για «χαμό». Και φυσικά ξέρουν καλύτερα από όλους από επαρχιακά δίκτυα. Δημιουργούν μοντέλα για την εξοχή, όχι μόνο για τις autobahn. Και γι` αυτό τα γαλλικά SUV «πετάνε».
Τόσο μάλιστα, που υπάρχουν φήμες πως η Citroen θα ανεβάσει τα C4 και C5 κάνοντάς τα SUV, φεύγοντας από τις κλασσικές τους κατηγορίες. Και γιατί όχι; Στα SUV οι Γάλλοι μπορούν να δείξουν τα ταλέντα τους. Την άνεση, είτε σε κύλιση είτε στην καμπίνα, την απλότητα στη χρήση, που θέλει και λίγο πιο σκληρά υλικά, και την πολυτέλεια με τελείως διαφορετική έννοια, από αυτή στην οποία μας συνήθισαν οι γερμανικές μάρκες, κοινώς πιο προσιτή.
Και γιατί όχι; Με τα SUV οι Γάλλοι κατασκευαστές πετυχαίνουν και υψηλότερα περιθώρια κέρδους, αφού τα αυτοκίνητα αυτά προσφέρουν περισσότερα, χωρίς να στοιχίζουν σημαντικά στην παραγωγή. Και έτσι όσο περίεργος κι αν ακουγόταν ο όρος «γαλλικό SUV» τα προηγούμενα χρόνια που θέλαμε τετρακίνηση και ικανότητες στα βράχια, τόσο πιο φυσιολογικός ακούγεται τώρα που θέλουμε άνεση, οικονομία και ευκολία στην πόλη και τους επαρχιακούς δρόμους.
Εσείς όμως τι λέτε; Πως βλέπετε τα γαλλικά SUV; Είναι τα SUV ακόμη προνόμιο των γιαπωνέζων κατασκευαστών; Ή μήπως αλλάζοντας η κατηγορία ταίριαξε καλύτερα στους Γάλλους; Τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πιθανώς κάποιοι να θυμάστε, πως η Renault λάνσαρε το πρώτο της SUV φέρνοντας ένα μοντέλο, από τη νοτιοκορεάτικη θυγατρική της, την Samsung, ενώ Peugeot και Citroen λανσάρισαν τα πρώτα τους SUV φέρνοντας το βαρύ πυροβολικό της Mitsibushi για βοήθεια. Όμως πάνε αυτά.
Οι Γάλλοι μπορεί να μην τολμούσαν να βγάλουν δικά τους SUV, όταν η εικόνα της κατηγορίας τα ήθελε σκληροτράχηλα και με έμφαση στην εκτός δρόμου χρήση, τώρα όμως που μιλάμε για υπερυψωμένα αυτοκίνητα για χρήση περισσότερο στην πόλη και στο επαρχιακό δίκτυο, οι Γάλλοι διαπρέπουν.
Οι Γάλλοι ξέρουν από πόλεις, και μάλιστα ζωντανές. Που δεν έχει να παρκάρεις, που έχει στενούς δρόμους, που γίνεται χαμός στην κίνηση και γενικά δεν ακολουθούν αυτό το μοντέλο της "τάξης και ασφάλειας" της Μ. Βρετανίας και της Γερμανίας. Τα μοντέλα τους οι Γάλλοι τα σχεδιάζουν για «χαμό». Και φυσικά ξέρουν καλύτερα από όλους από επαρχιακά δίκτυα. Δημιουργούν μοντέλα για την εξοχή, όχι μόνο για τις autobahn. Και γι` αυτό τα γαλλικά SUV «πετάνε».
Τόσο μάλιστα, που υπάρχουν φήμες πως η Citroen θα ανεβάσει τα C4 και C5 κάνοντάς τα SUV, φεύγοντας από τις κλασσικές τους κατηγορίες. Και γιατί όχι; Στα SUV οι Γάλλοι μπορούν να δείξουν τα ταλέντα τους. Την άνεση, είτε σε κύλιση είτε στην καμπίνα, την απλότητα στη χρήση, που θέλει και λίγο πιο σκληρά υλικά, και την πολυτέλεια με τελείως διαφορετική έννοια, από αυτή στην οποία μας συνήθισαν οι γερμανικές μάρκες, κοινώς πιο προσιτή.
Και γιατί όχι; Με τα SUV οι Γάλλοι κατασκευαστές πετυχαίνουν και υψηλότερα περιθώρια κέρδους, αφού τα αυτοκίνητα αυτά προσφέρουν περισσότερα, χωρίς να στοιχίζουν σημαντικά στην παραγωγή. Και έτσι όσο περίεργος κι αν ακουγόταν ο όρος «γαλλικό SUV» τα προηγούμενα χρόνια που θέλαμε τετρακίνηση και ικανότητες στα βράχια, τόσο πιο φυσιολογικός ακούγεται τώρα που θέλουμε άνεση, οικονομία και ευκολία στην πόλη και τους επαρχιακούς δρόμους.
Εσείς όμως τι λέτε; Πως βλέπετε τα γαλλικά SUV; Είναι τα SUV ακόμη προνόμιο των γιαπωνέζων κατασκευαστών; Ή μήπως αλλάζοντας η κατηγορία ταίριαξε καλύτερα στους Γάλλους; Τι λέτε;
ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ SUV. ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΑ RENAULT KADJAR ΚΑΙ KOLEOS (ΝΕΟ) ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΔΥΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ PEUGEOT 3008 ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ,ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ...
Για μενα δεν πιανουν μια μπροστα στα Γερμανικα και τα Ιαπωνικα. Αν ηταν να διαλεξω ενα SUV, σιγουρα θα επελεγα τα Opel Mokka, Audi Q3, Mercedes GLE Coupe, Porsche Cayenne και φυσικα τη BMW X6. Απο πλευρας Ιαπωνων τα Nissan X-Trail, Suzuki Vitara, Toyota RAV4 και το Honda HR-V. Οι Γαλλοι απλα ποτε δεν θα τους φτασουν.
Καλα που ξεμεινε απο λεφτα ο ραγιας (τελειωσαν τα δανεικα) γιατι θα ειχαμε γεμισει SUV που στις στροφες θα επεφταν κατα πανω μας!!!!