Γαλλικό ή γερμανικό GTI; Δείτε τώρα ποια είναι τα 2 μοντέλα με GTI εκδόσεις και ποιο κερδίζει στα σημεία. Εσείς ποιο προτιμάτε;
Δύο μάρκες χρησιμοποιούν τα χαρακτηριστικά GTI για τις γρήγορες εκδόσεις των χάτσμπακ μοντέλων τους. Η Peugeot και η VW. Με το 308 και το Golf να κυκλοφορούν ανάμεσά μας στις GTI εκδόσεις τους, εσείς ποιό προτιμάτε; Το γαλλικό ή το γερμανικό;
Το GTI μπορούν να πουν και οι δύο μάρκες ότι το “φοράνε” για αρκετά χρόνια ώστε να ταυτίζεται με το όνομά τους. H γλώσσα όμως δεν ρέει στο 308 GTI όπως στο Golf GTI, και ο λόγος έχει να κάνει μάλλον με το γεγονός ότι οι Γάλλοι άφησαν δύο γενιές, 307 και προηγούμενο 308 χωρίς γρήγορη έκδοση, ενώ αντίθετα οι Γερμανοί έχουν τα διακριτικά GTI σε όλες τις γενιές του μοντέλου ανελλιπώς.
Και μέσα από αυτή τους τη συνέπεια έχουν πλέον συνδέσει και αρκετά χαρακτηριστικά με το σήμα GTI, όπως το καρό σαλόνι και το κόκκινο σηματάκι στη μάσκα. Οι Γάλλοι αντίθετα, λόγω της απουσίας τους πρέπει να μας υπενθυμίσουν τις ένδοξες ημέρες των 205 και 306 GTI, αυτοκίνητα που τόσο στην εποχή τους όσο και σήμερα θεωρούνται θρύλοι.
Τώρα όμως τι γίνεται; Η Peugeot έριξε στη μάχη το 308 με το 1.600άρι τούρμπο μοτέρ της στην πιο άγρια έκδοσή του με 272 ίππους, ενώ οι Γερμανοί, πιο συγκρατημένοι, προσφέρουν το Golf GTI με 230 ίππους από δύο λίτρα.
Από μόνη της αυτή η διαφορά βάζει το ένα αυτοκίνητο εντός ελληνικής πραγματικότητας και κάνει το άλλο μάλλον ακριβό στη χρήση και ίσως απαγορευμένο για πολλούς. Δεδομένου ότι η μεγαλύτερη ισχύς του 308, εκτός από τα “χαρτιά” μεταφράζεται και σε καλύτερες επιδόσεις στο δρόμο, το Peugeot θα έλεγε κανείς ότι κερδίζει από την πρώτη ματιά.
Εκεί που όμως χάνει είναι ότι δεν προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο όπως το Golf, και πλέον το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το θέλουν πολλοί στα γρήγορα αυτοκίνητα. Κερδίζει όμως και στην κατανάλωση και στους ρύπους.
Το Golf έχει με το μέρος του πιο στιβαρή κατασκευή και πιο πειστική ποιότητα, παρότι το Peugeot βρίσκεται ήδη σε πολύ υψηλό επίπεδο. Αυτό που προτάσσουν οι Γερμανοί είναι η οδική συμπεριφορά και η αμεσότητα, κάτι στο οποίο οι Γάλλοι ίσως να είναι ένα βήμα πίσω, λόγω απουσίας από την κατηγορία τα προηγούμενα χρόνια.
Με τιμές όμως σχεδόν ίδιες, και τα ίδια σήματα στο πίσω μέρος τα δύο αυτοκίνητα απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Εσείς όμως ποιό διαλέγετε; Τον γαλλικό θρύλο ή τον γερμανικό στάνταρ; Peugeot 308 GTI ή VW Golf GTI; Τι λέτε;
Kostis αυτο ειναι το κουλο της υποθεσης! Ενω εισαι τυπικος και σχολαστικος και το προσεχεις με προδερμ το αυτοκινητο σου, τα γερμανικα βγαζουν ζημιες λογω αστοχιας υλικου που ειναι και η μονιμη καραμελα των γερμανικων συνεργειων. Αρα δεν ειναι θεμα συντηρησης αλλα ποιοτητας κατασκευης! Γι' αυτο παμε σε αλλες μαρκες και βρισκουμε την υγεια μας. Η φτηνη δικαιολογια οτι οταν κατι ειναι καινουριο βγαζει και ζημιες ευτυχως στην περιπτωση των Ιαπωνων/Κορεατων δεν ισχυει.
Ρε παιδιά από που και ως που το γκολφ έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από το γαλλικό?? Είπαμε να υποστηρίζεται τα γερμανικά αλλά μην γράφετε πράγματα που δεν στέκουν... Ακόμα θα συμφωνήσω με τον φίλο που λέει για τα ιαπωνικά αυτοκίνητα...
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ GOLF..ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ Η ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΝΑ ΤΕΣΤ ΤΑ ΟΔΗΓΗΣΑΤΕ ΣΕ ΠΙΣΤΑ ΤΑ ΠΙΕΣΑΤΕ Η ΤΟ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Κ ΣΤΙΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ?
Με δύο Golf Gti mk4 και mk6 να έχουν περάσει από τα χέρια μου ( να σημειώσω ότι ήταν ειδική παραγγελία και τα δύο και τα περίμενα από 2 έως τρείς μήνες, άρα σίγουρα κατασκευασμένα στην Γερμανία κι εκτός γραμμής μαζικής παραγωγής αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο ) ένα GT mk3 κι ένα Polo της συζύγου μου , με τα services στην ώρα τους δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα.Φυσικά κι ο τρόπος που οδηγάμε και οι δύο δεν είναι του τύπου να σου πιώ το αίμα ανεβάζοντας τις στροφές του κινητήρα στα κόκκινα αλλά και η υποστήριξη του αντιπροσώπου στην Αγία Παρασκευή ήταν υποδειγματική με αποτέλεσμα να πιστεύω ότι πρόκειται για καλά αυτοκίνητα.Τώρα ότι υπάρχουν και καλύτερα δεν διαφωνώ , αυτό εξαρτάται από το πόσο μεγαλύτερο είναι το πορτοφόλι ενός εκάστου εξ΄ ημών.Αν διαβάζετε συζητήσεις πιτσιρικάδων που αγόραζαν το 1400 GT με 170 HP και θέλαν επιδόσεις Ferrari κι έσπαγαν τα μοτέρ που ούτως ή αλλοιώς ήταν πουσαρισμένα στο ανώτατο όριο, ε τότε ναι, σπάνε και χαλάνε.Ας σκεφτούμε χωρίς παρωπίδες ότι για κάθε αυτοκίνητο υπάρχουν επιστήμονες σε όλους τους τομείς που σχεδιάζουν και κατασκευάζουν αυτοκίνητα σε όλες τις χώρες του κόσμου τα ίδια πράγματα διδάσκονται σε όλα τα Πολυτεχνεία της οικουμένης, ε μην τους βγάλουμε και τενεκέδες ξεγάνωτους σε συζητήσεις καφενείου εμείς που από τεχνικές γνώσεις δεν τους φτάνουμε.Να μην γινόμαστε γραφικοί αναμασώντας στερεότυπα που στο κάτω κάτω της γραφής τα ακούσαμε ή μας τα είπε κάποιος φίλος που του τα είπε ο μπατζανάκης της θείας της εξαδέλφης του.Να μιλούν οι κάτοχοι των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και μάλιστα όσοι τηρούν σχολαστικά το πρόγραμμα συντηρήσεων του αυτοκινήτου τους και τότε να υποκλιθώ στις όποιες αλήθειες ειπωθούν αντικειμενικά.Αυτά τα ολίγα χωρίς να έχω μετοχές της Volkswagen που ειδικά μετά τα μνημόνια ούτε να τους δω δεν θέλω, κι όχι μόνον αυτούς αλλά όλους τους Γερμαναράδες και τα προιόντα τους.
Ευτυχώς που είναι "Non Paper", διαφορετικά θα ήταν προς παρεξήγηση. Και τις ισορροπίες που προσπαθεί να κρατήσει το κείμενο, με άλλα αντί άλλον το κάνει. Ειδικά η τελευταία παράγραφος.... ότι νάναι!!
Αγαπητέ Κωνσταντίνε Β. εδώ σχολιάζουμε το θέμα επιλογής και όχι τις απόψεις των υπολοίπων σχολιαστών. Οπότε αν κάτι είναι "ότι να 'ναι", ίσως είναι η δικιά σου παράγραφος. Φιλικά
Ρε παιδιά σας ακούω να λέτε για Ιαπωνικά λες και είναι τα μονά αυτοκίνητα που υπάρχουν στον πλανήτη μιλάτε για αξιοπιστία κλπ...οκ σε ένα βαθμό ισχύει αλλά μέχρι εκεί ..από την άλλη μεριά η στρατιά των Γερμανικών υπερεκτιμημένα κατά την γνώμη μου...
ποσά ιαπωνικά gti υπάρχουν πωλούνταν στην Ελλάδα ???? και ποσά ευρωπαϊκά gti
και όσον αφορά την αξιοπιστία γιατί έχετε κουράσει αν οδηγείς όπως πρέπει και είσαι τυπικός στη συντήρηση δεν έχεις ποτέ πρόβλημα με κανένα αμάξι
Ιαπωνικό!
Kostis αυτο ειναι το κουλο της υποθεσης! Ενω εισαι τυπικος και σχολαστικος και το προσεχεις με προδερμ το αυτοκινητο σου, τα γερμανικα βγαζουν ζημιες λογω αστοχιας υλικου που ειναι και η μονιμη καραμελα των γερμανικων συνεργειων. Αρα δεν ειναι θεμα συντηρησης αλλα ποιοτητας κατασκευης! Γι' αυτο παμε σε αλλες μαρκες και βρισκουμε την υγεια μας. Η φτηνη δικαιολογια οτι οταν κατι ειναι καινουριο βγαζει και ζημιες ευτυχως στην περιπτωση των Ιαπωνων/Κορεατων δεν ισχυει.
Αν και απέχει η.. πρωταπριλιά δεν αντέξατε το γράψατε ( Το Golf έχει με το μέρος του πιο στιβαρή κατασκευή και πιο πειστική ποιότητα)
Ρε παιδιά από που και ως που το γκολφ έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από το γαλλικό?? Είπαμε να υποστηρίζεται τα γερμανικά αλλά μην γράφετε πράγματα που δεν στέκουν... Ακόμα θα συμφωνήσω με τον φίλο που λέει για τα ιαπωνικά αυτοκίνητα...
Peugeot και πάλι Peugeot...και σε οδική συμπεριφορά και σε ποιότητα και σε όλα...πρώην κάτοχος Golf Gti
Πως και ξεχασατε τα γιαπωνεζικα σιγουρα θα εχετε πυρετο.Με ποιον θα μαλωσω εγω σημερα που ειμαι γιαπωνεζοφιλος
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ GOLF..ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ Η ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΝΑ ΤΕΣΤ ΤΑ ΟΔΗΓΗΣΑΤΕ ΣΕ ΠΙΣΤΑ ΤΑ ΠΙΕΣΑΤΕ Η ΤΟ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Κ ΣΤΙΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ?
Με δύο Golf Gti mk4 και mk6 να έχουν περάσει από τα χέρια μου ( να σημειώσω ότι ήταν ειδική παραγγελία και τα δύο και τα περίμενα από 2 έως τρείς μήνες, άρα σίγουρα κατασκευασμένα στην Γερμανία κι εκτός γραμμής μαζικής παραγωγής αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο ) ένα GT mk3 κι ένα Polo της συζύγου μου , με τα services στην ώρα τους δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα.Φυσικά κι ο τρόπος που οδηγάμε και οι δύο δεν είναι του τύπου να σου πιώ το αίμα ανεβάζοντας τις στροφές του κινητήρα στα κόκκινα αλλά και η υποστήριξη του αντιπροσώπου στην Αγία Παρασκευή ήταν υποδειγματική με αποτέλεσμα να πιστεύω ότι πρόκειται για καλά αυτοκίνητα.Τώρα ότι υπάρχουν και καλύτερα δεν διαφωνώ , αυτό εξαρτάται από το πόσο μεγαλύτερο είναι το πορτοφόλι ενός εκάστου εξ΄ ημών.Αν διαβάζετε συζητήσεις πιτσιρικάδων που αγόραζαν το 1400 GT με 170 HP και θέλαν επιδόσεις Ferrari κι έσπαγαν τα μοτέρ που ούτως ή αλλοιώς ήταν πουσαρισμένα στο ανώτατο όριο, ε τότε ναι, σπάνε και χαλάνε.Ας σκεφτούμε χωρίς παρωπίδες ότι για κάθε αυτοκίνητο υπάρχουν επιστήμονες σε όλους τους τομείς που σχεδιάζουν και κατασκευάζουν αυτοκίνητα σε όλες τις χώρες του κόσμου τα ίδια πράγματα διδάσκονται σε όλα τα Πολυτεχνεία της οικουμένης, ε μην τους βγάλουμε και τενεκέδες ξεγάνωτους σε συζητήσεις καφενείου εμείς που από τεχνικές γνώσεις δεν τους φτάνουμε.Να μην γινόμαστε γραφικοί αναμασώντας στερεότυπα που στο κάτω κάτω της γραφής τα ακούσαμε ή μας τα είπε κάποιος φίλος που του τα είπε ο μπατζανάκης της θείας της εξαδέλφης του.Να μιλούν οι κάτοχοι των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και μάλιστα όσοι τηρούν σχολαστικά το πρόγραμμα συντηρήσεων του αυτοκινήτου τους και τότε να υποκλιθώ στις όποιες αλήθειες ειπωθούν αντικειμενικά.Αυτά τα ολίγα χωρίς να έχω μετοχές της Volkswagen που ειδικά μετά τα μνημόνια ούτε να τους δω δεν θέλω, κι όχι μόνον αυτούς αλλά όλους τους Γερμαναράδες και τα προιόντα τους.
Ευτυχώς που είναι "Non Paper", διαφορετικά θα ήταν προς παρεξήγηση. Και τις ισορροπίες που προσπαθεί να κρατήσει το κείμενο, με άλλα αντί άλλον το κάνει. Ειδικά η τελευταία παράγραφος.... ότι νάναι!!
Κωνσταντίνε Β. ζήτω συγνωμη αν το σχόλιό σου δεν αφορούσε το προπορευόμενο
Αγαπητέ Κωνσταντίνε Β. εδώ σχολιάζουμε το θέμα επιλογής και όχι τις απόψεις των υπολοίπων σχολιαστών. Οπότε αν κάτι είναι "ότι να 'ναι", ίσως είναι η δικιά σου παράγραφος. Φιλικά
Ρε παιδιά σας ακούω να λέτε για Ιαπωνικά λες και είναι τα μονά αυτοκίνητα που υπάρχουν στον πλανήτη μιλάτε για αξιοπιστία κλπ...οκ σε ένα βαθμό ισχύει αλλά μέχρι εκεί ..από την άλλη μεριά η στρατιά των Γερμανικών υπερεκτιμημένα κατά την γνώμη μου... ποσά ιαπωνικά gti υπάρχουν πωλούνταν στην Ελλάδα ???? και ποσά ευρωπαϊκά gti και όσον αφορά την αξιοπιστία γιατί έχετε κουράσει αν οδηγείς όπως πρέπει και είσαι τυπικός στη συντήρηση δεν έχεις ποτέ πρόβλημα με κανένα αμάξι