- Με νέα οθονάρα 12,8 ιντσών για πίνακα οργάνων
- Ταξιδεύει με 100 χλμ./ώρα και μόλις 4,1 λίτρα
- Κρατάει το ρεκόρ της κατηγορίας στο «στρίψιμο» (Elk Test 77 χλμ./ώρα)
- Έξτρα 80 λτ. για αντικείμενα σε χώρο που πλένεται, κάτω από το πορτμπαγκάζ των 456 λτ.
- Τιμή από 23.650 ευρώ
Με νέα οθονάρα (12,8 ιντσών) για πίνακα οργάνων
Μόνο τα γραφικά των φώτων έχουν αλλάξει στην εξωτερική σχεδίαση του ανανεωμένου Puma, ενώ το σήμα της Ford έχει μετακινηθεί από το καπό στη γρίλια. Πιο αισθητές είναι οι διαφορές στην καμπίνα με νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών. Ο οδηγός τον βλέπει απρόσκοπτα «μέσα» από το νέο τετραγωνισμένο τιμόνι. Νέα είναι και η οθόνη αφής των 12 ιντσών, η οποία πλέον είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό και δεν προεξέχει από αυτό, όπως πριν. Σημαντικό επίσης είναι πως το ανανεωμένο Puma είναι διαθέσιμο από 23.647 ευρώ, νούμερο vfm για αυτά που παίρνεις.
Ταξιδεύει με 100 χλμ./ώρα και μόλις 4,1 λίτρα
Ο 1.000άρης EcoBoost βενζινοκινητήρας με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V συνεχίζει ως είχε. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, που είχαμε δοκιμάσει στο πρόσφατο παρελθόν, ενώ φυσικά υπάρχει και χειροκίνητο 6 σχέσεων σαν αυτό της δοκιμής. Ο συνδυασμός ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, αλλά και ικανότητας του κινητήρα να «σβήνει» τον ένα από τους τρεις κυλίνδρους υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου διατηρούν χαμηλά τη μέση κατανάλωση (6,5 λτ./100 χλμ.), ενώ στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα καίει σαν… diesel με μόλις 4,1 λτ..
Δεν υπήρχε λόγος για ριζική ανασχεδίαση ενός, ούτως ή άλλως, δυναμικού και μοντέρνου σχήματος. Έτσι, το ανανεωμένο Puma άλλαξε μόνο τα γραφικά των εμπρός (διαθέσιμα και με τεχνολογία matrix LED) και πίσω φώτων.
Κρατάει το ρεκόρ της κατηγορίας στο «στρίψιμο» (Elk Test 77 χλμ./ώρα)
Το Puma ξεχωρίζει για το οδηγικό του μπρίο και είναι ένα μικρό SUV, που χαίρεσαι να οδηγείς/ Είναι ένα αυτοκίνητο, που δε βασίζεται στα ηλεκτρονικά για να στρίψει, αλλά στο τιμόνι, το στιβαρό πλαίσιο και την καλορυθμισμένη ανάρτηση. Αυτό φάνηκε και στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου (Elk Test), όπου με ταχύτητα εισόδου τα 77 χλμ./ώρα, το Puma έχει την καλύτερη επίδοση όντας ο βασιλιάς του στριψίματος στην κατηγορία.
Έξτρα 80 λτ. για αντικείμενα σε χώρο που πλένεται, κάτω από το πορτμπαγκάζ των 456 λτ.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Puma είναι και χώρος αποσκευών: Διαθέτει διπλό πάτωμα με 3 διαφορετικές θέσεις και χωρητικότητα 456 λτ.. Επιπλέον υπάρχει και MegaBox, ένας βαθύς έξτρα αποθηκευτικός χώρος 80 λτ., κάτω από το δάπεδο, ο οποίος διαθέτει και τάπα αποστράγγισης στο κάτω μέρος για να μπορεί να πλυθεί με λάστιχο. Έτσι με συνολική χωρητικότητα 536 λτ. είναι το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ όλης της κατηγορίας.
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του ήπια υβριδικού Ford Puma 1,0 EcoBoost με τα 125 άλογα και το χειροκίνητο κιβώτιο
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Με νέες οθόνες και «τετραγωνισμένο» τιμόνι, παραμένει κορυφαίο το πορτμπαγκάζ |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Καλές επιδόσεις, ταξιδεύει σαν… diesel |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Παραμένει ευχάριστο και αποτελεσματικό στην οδήγηση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |