Γιατί δεν φέρνει η Fiat το Pulse στην Ελλάδα;
Ίσως το καλύτερο μοντέλο της μάρκας μετά τη γκάμα του 500, το κρατάνε οι Ιταλοί για την Νότια Αμερική. Ποιός δεν θα το ήθελε στην Ελλάδα;
SUV, άνετο & φθηνό= ιδανικό για την Ελλάδα
Ένα μικρό SUV, στα μέτρα ενός SEAT Arona αλλά με σήματα και τεχνολογία Fiat. Γιατί το Pulse θα ήταν το ιδανικό μοντέλο για την Ελλάδα;
Μπορεί κάποιοι να μην το ξέρουν, αλλά η Fiat εκτός από την παρουσία της στην Ευρώπη, έχει σημαντική παρουσία και στην αγορά της Νότιας Αμερικής. Και για αυτές τις χώρες η Fiat παράγει μοντέλα μικρά, οικονομικά και ευέλικτα. Μοντέλα που ταιριάζουν απόλυτα με τις ανάγκες μας στην Ελλάδα.
Πάρε το Pulse για παράδειγμα. Ένα μικρό SUV που δε μοιάζει με τίποτε άλλο από αυτά που προσφέρει η Fiat στην Ευρώπη. Βασίζεται στο πάτωμα του Panda, που σημαίνει ότι συγγενεύει τόσο με το Panda, όσο και με το 500, αλλά και μοντέλα όπως την τελευταία γενιά του Ford Ka και τη Lancia Ypsilon.
Τα μοτέρ του προέρχονται από την γκάμα κινητήρων της Fiat με τον 1.300άρη ατμοσφαιρικό Firefly στη βασική και στην κορυφαία έκδοση Abarth «φοράει» το τούρμπο χιλιάρι με τα 130 άλογα και 200 Nm ροπής. Όχι κι άσχημα για ένα μικρό SUV.
To σημαντικότερο είναι ότι η Fiat στην Ευρώπη δεν διαθέτει αντίστοιχο μοντέλο. Εντάξει, το 500X είναι στα ίδια μέτρα, όμως πατάει στην μεγαλύτερη και ακριβότερη πλατφόρμα του Jeep Renegade, και στην προσπάθειά του να κινηθεί προς premium μονοπάτια για να ανταγωνιστεί άλλες προτάσεις στην hot κατηγορία των B-SUV, ξεφεύγει αρκετά σε τιμή.
Από την άλλη οι Cross εκδόσεις του Panda είναι και μικρότερες, και ακριβότερες, ως πιο ειδικές στο ντιζάιν και το στυλ, ενώ εδώ που τα λέμε παρά την τετρακίνηση (που δεν διαθέτει το Pulse) δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε SUV κυρίως λόγω μεγέθους, παρά τις τιμίες ικανότητές του. Κάτι που ισχύει και για το Tipo στην πιο «άγρια» έκδοσή του.
Το Pulse από την άλλη είναι ένα κανονικότατο SUV, στα μέτρα, κυβικά και λεφτά που η ελληνική αγορά θα έκανε «θεό» στις πωλήσεις. Φυσικά για τη Fiat το να φέρει ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στη Βραζιλία, στην Ελλάδα, θα είχε κόστος και φόρου, ενώ πιθανώς να χρειάζονται και κάποιες αλλαγές για να πάρει την ευρωπαϊκή έγκριση τύπου. Και αυτό, με όλα τα επιπλέον συστήματα που είναι υποχρεωτικά στην Ευρώπη, θα ανέβαζε την τιμή.
Αν όχι το Pulse, τότε ένα μοντέλο σαν το Pulse. Ένα μοντέλο έξω από τη γκάμα του 500, με στόχο την οικονομική μετακίνηση, αυτό που οι Ιταλοί ξέρουν να κάνουν καλύτερα από κάθε άλλη μάρκα.
Τι λέτε, δεν είναι το Pulse το καλύτερο μοντέλο της Fiat για την Ελλάδα αυτή τη στιγμή; Θα το αγοράζατε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »