ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί η Lamborghini τεστάρει (ξανά) τη Ferrari SF90;
7 Φωτογραφίες »

Γιατί η Lamborghini τεστάρει (ξανά) τη Ferrari SF90;

2.730 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2024)

- Το 2022 η Lamborghini τέσταρε την SF90 για την παραγωγή της Revuelto
- Αυτή τη φορά προσπαθεί να εμπνευστεί για τον αντικαταστάτη της Huracán, την LB63x
- Η LB63x θα είναι plug-in υβριδικό με κινητήρα V8 twin-turbo
- Το επερχόμενο μοντέλο θα ανταγωνιστεί την Ferrari 296 και όχι την SF90

Το 2022 η Lamborghini τέσταρε την SF90 για την παραγωγή της Revuelto

Πριν από δύο χρόνια, η Lamborghini «πιάστηκε» να δοκιμάζει μια Ferrari SF90, με το πακέτο Assetto Fiorano, σε δημόσιους δρόμους του Maranello, ενόψει παραγωγής της Revuelto. Η Lamborghini αποκάλυψε εν τέλει τη Revuelto τον Μάρτιο του 2023, ως διάδοχο της Aventador, με το ιταλικό hypercar να διαθέτει ένα κινητήριο σύνολο αποτελούμενο από τρείς ηλεκτροκινητήρες ακριβώς όπως και η Ferrari SF90. Πρόσφατα όμως «πιάστηκε» να δοκιμάζει ξανά(!) μια SF90, δημιουργώντας ερωτήματα για τα κίνητρα αυτής της κίνησης.

Αυτή τη φορά προσπαθεί να εμπνευστεί για τον αντικαταστάτη της Huracán, την LB63x

Φαίνεται πως η Lamborghini προσπαθεί να ανταγωνιστεί την Ferrari με τα ίδια της τα όπλα και τεστάρει ξανά την SF90 θέλοντας να εμπνευστεί αυτή τη φορά για την παραγωγή του αντικαταστάτη της Huracán, που φέρει την κωδική ονομασία LB63x.

Η LB63x θα είναι plug-in υβριδικό με κινητήρα V8 twin-turbo

Η LB63x θα έχει έναν κινητήρα V8 twin-turbo, αντί για τον V10, όπως ακριβώς συμβαίνει και στη Ferrari SF90 και θα είναι, όπως και η Urus, ένα plug-in υβριδικό μοντέλο. Το μεγαλύτερο μυστήριο σχετικά με τον αδερφό της Revuelto είναι ο αριθμός των ηλεκτροκινητήρων. Ένας ηλεκτροκινητήρας θα είναι σίγουρα τοποθετημένος στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά σε αντίθεση με την Revuelto, η LB63x θα μπορούσε επίσης να προσφερθεί ως πισωκίνητο μοντέλο. Τέλος, η τετρακίνητη έκδοση του επερχόμενου μοντέλου θα περιλαμβάνει έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, εκτός από τη μονάδα που θα είναι τοποθετημένη στο κιβώτιο ταχυτήτων.  

Το επερχόμενο μοντέλο θα ανταγωνιστεί την Ferrari 296 και όχι την SF90

Ωστόσο, η LB63x δεν αναμένεται να απειλήσει τη Ferrari SF90 των 1.001 ίππων, καθώς αυτό θα σήμαινε πως θα έκοβε πωλήσεις από την Revuelto των 1.015 ίππων, παρότι τα δύο μοντέλα διαφέρουν αρκετά ως προς το κινητήριο σύνολο. Ακούγεται πιο λογικό η LB63x να ανταγωνιστεί τα πισωκίνητα plug-in υβριδικά Ferrari 296 των 830 ίππων και McLaren Artura των 680 ίππων, ειδικά εάν αναλογιστούμε ότι ένας V8 είναι πάντα πιο ελκυστικός από έναν V6 που διαθέτουν αυτά τα μοντέλα.

FORD
SMALL EVANS POSA SHKONOYN