ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί η VW ρίχνει τόσο βάρος στο ID.3;

3.690 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2021)

Γιατί η VW κάνει λες και το ID.3 είναι το πρώτο ηλεκτρικό στον κόσμο; Γιατί δεν είναι, μπορεί όμως να είναι το σημαντικότερο, ή από τα σημαντικότερα. Είναι όμως δικαιολογημένο το βάρος που ρίχνει στο ID.3 η VW;

Η VW έχει πει πως ο αριθμός 3, στο όνομα του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου, δεν είναι απλά ένα νούμερο που εκφράζει το μέγεθος του αυτοκινήτου ανάμεσα στα άλλα που θα ακολουθήσουν στην ηλεκτρική γκάμα. Εξάλλου τη λογική 1, 3, 5 κλπ την έχουμε δει και σε άλλους κατασκευαστές, οπότε είναι και ένας εύκολος τρόπος να ξεχωρίζουν οι αγοραστές ποιό μοντέλο ανήκει σε ποιά κατηγορία.

Όχι, το 3, στο ID.3 σημαίνει το τρίτο μοντέλο στην ιστορία της VW. Φυσικά η VW δεν είχε μόνο δύο μοντέλα πριν το ID.3, όμως η λογική της μάρκας είναι η εξής: Το πρώτο μοντέλο της VW ήταν φυσικά ο Σκαραβαίος. Το δεύτερο ήταν το Golf. Και το τρίτο είναι τώρα το ID.3.

Πρόκειται δηλαδή για αυτό που θεωρεί η VW πως καθορίζει τη μάρκα, όπως το Golf ήταν και είναι συνώνυμο με το όνομα VW, έτσι θα συμβεί και με το ID.3. Βέβαια οι Γερμανοί, έχουν λίγο πιο ψηλά τον «αμανέ» και πάνε ένα βήμα παραπέρα.

Θεωρούν δηλαδή πως όπως το Golf είναι το συνώνυμο όχι απλά της μάρκας, αλλά ολόκληρης της αυτοκίνησης, έτσι θέλουν και το ID.3 να γίνει το ίδιο, για τα ηλεκτρικά. Πως δηλαδή αν ρωτήσεις σήμερα κάποιον να σου περιγράψει τι είναι ένα αυτοκίνητο, θα σου περιγράψει το Golf.

Και φυσικά με τόση σημασία που δίνει η VW στο ID.3, δεν είναι περίεργο να του συμπεριφέρονται λες και είναι το πρώτο ηλεκτρικό στον πλανήτη. Δεν είναι καν το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό του ομίλου, αφού τόσο η Audi όσο και η Porsche προηγήθηκαν, ενώ η VW νωρίτερα είχε το e-Golf και το e-up!.

Είναι όμως το ID.3 τόσο σημαντικό για την αγορά όσο θέλουν να λένε οι Γερμανοί; Ή μήπως τα πρωτεία του Golf είναι πιθανό να μην μεταφερθούν στο ID.3; Ειδικά, αν απ´ότι φαίνεται τα ηλεκτρικά ξεκινούν όλα από το μηδέν, και οι συγκρίσεις γίνονται καθαρά γι' αυτό που είναι το καθένα, και όχι το τι «όνομα» κουβαλάει πίσω του.

 

Τι λέτε; Έχει δίκιο η VW να κάνει λες και το ID.3 είναι το πρώτο ηλεκτρικό στον κόσμο και για το πόσο σημαντικό νομίζει ότι είναι; Θα ήταν το ID.3 για πρώτο σας ηλεκτρικό;

Mercedes
EURONCAR ASFALH FORTIGA