Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί η νέα Lamborghini δεν αξίζει το όνομα Countach;

3.195 Επισκέψεις στο άρθρο (27/8/2021)

Αν απομακρύνεις τη λάμψη της ολοκαίνουργιας Lamborghini, στο όνομα Countach θα περίμενε κανείς περισσότερα από απλά μια αναφορά στο σχέδιο.

Το όνομα Countach δεν ήταν ποτέ «ακόμη μία Lamborghini», αλλά η επιτομή της αυτοκίνησης, το απόλυτο όχημα επιδόσεων, ο μύθος και ο πόθος όλων των εραστών του αυτοκινήτου. Η νέα Countach δεν είναι τίποτε από αυτά.

Σαφώς, μιλάμε για μία Lamborghini, οπότε και οποιεσδήποτε αρνητικές κριτικές δεν έχουν να κάνουν με συγκρίσεις με άλλα, απλά και καθημερινά μοντέλα. Έχουν μόνο να κάνουν με το τι περίμενε κανείς από ένα μοντέλο της μάρκας με το ίδιο όνομα.

Σαφώς, η Lamborghini δεν ξεκίνησε τη νέα Countach από την αρχή, αφού το μοντέλο αυτό είναι μία σειρά περιορισμένης παραγωγής (112 κομμάτια) που βασίζεται πολύ στην κορυφαία Sian. Από εκεί δανείζεται τον κινητήρα και το μεγαλύτερο μέρος του σασί της. Αυτό από μόνο του δεν είναι φυσικά κακό, όμως η Countach περίμενε κανείς να έχει κάτι το ξεχωριστό, το μοναδικό πάνω της.

Και μπορεί η Lamborghini να λέει πως το σασί της είναι ότι πιο εξελιγμένο υπάρχει στον πλανήτη αυτή τη στιγμή, όμως αυτό δεν την κάνει να ξεχωρίζει, όσο η πρώτη Countach με το χωροδικτύωμα, όταν ο ανταγωνισμός έφτιαχνε κλασσικά σασί.

Και ο κινητήρας το ίδιο. Εντάξει, είναι φυσικά V12, τοποθετημένος στο κέντρο, πίσω από τον οδηγό, και αποδίδει 800+ άλογα. Είναι όμως ακριβώς ο ίδιος με της Sian, και το υβριδικό του πράγματος (που προσθέτει περίπου 40 άλογα) παρά την τεχνολογία (48V με υπερπυκνωτή αντί για μπαταρία) δεν ξεφεύγει, όσο προχωρημένο και να είναι, από τα δεδομένα. Η δε υποχρεωτική τετρακίνηση, δείχνει πως και το κοινό αυτής της Countach δεν είναι το ίδιο με αυτό της αχαλίνωτης, αποκλειστικά πισωκίνητης, πρώτης εκδοχής.

Εντάξει, τσάμπα γκρίνια, όμως στη σχεδίαση μπορεί να δουν όλοι πόσο πιο ήπιοι τόνοι έχουν κρατηθεί. Αν εξαιρέσει κανείς τις ζάντες τύπου αναλογικού τηλεφώνου (από την αρχέτυπη LP500), τους τριγωνικούς πλευρικούς αεραγωγούς, και το πίσω φωτιστικό σε σχήμα βέλους με δύο κεφαλές (αλλά και σε αυτό η αναφορά στην γνήσια είναι πολύ αχνή), στα υπόλοιπα η νέα Countach είναι μάλλον αναμενόμενη.

Πάρε τα επίθετα της παραπάνω πρότασης: ήπια, αχνή, αναμενόμενη. Είναι δυνατόν μία Countach, το αυτοκίνητο που έχει κοσμήσει περισσότερα παιδικά δωμάτια από όσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει ολόκληρος ο όμιλος VW (στον οποίο ανήκει η Lamborghini) στην ιστορία του, να είναι ήπια, με αχνά χαρακτηριστικά, και σχεδιαστικά αναμενόμενη;

Της αξίζει το όνομα Countach μιας τέτοιας Lamborghini; και τελικά θα μπορέσει ποτέ αυτό το μοντέλο να γίνει η νέα αφίσα των παιδικών μας ονείρων; Τι λες;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
EURONCAP MAXUS