Γιατί να μην είναι premium οι υπηρεσίες, άσχετα με το αν είναι premium μία μάρκα;
Γιατί να μην είναι premium οι υπηρεσίες, άσχετα με το αν είναι premium μία μάρκα;
6.626 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2014)
Τι σχέση έχει ένα μοντέλο με τις υπηρεσίες που προσφέρει ο αντιπρόσωπός του; Μπορεί το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ταιριάζει στην τσέπη σας, οι υπηρεσίες όμως που έρχονται μαζί του ή γύρω από αυτό δεν έχουν κανένα λόγω να μην είναι premium. To ερώτημα είναι αν εσείς τις περιμένετε και αν τις απαιτείτε.
Μπορείς λοιπόν να πας για σέρβις το αυτοκίνητό σου και να φύγεις με ταξί ή το λεωφορείο, και κατόπιν να πρέπει να ξαναπάς με ταξί ή το λεωφορείο να το παραλάβεις. Δεν ακούγεται πολύ premium, καθότι δε σε κάνει να νοιώθεις και πολύ όμορφα. Όταν μια υπηρεσία έχει το κάτι παραπάνω σε κάνει να χαίρεσαι να τη χρησιμοποιείς. Σε κάνει να χαίρεσαι που τα λεφτά σου πιάνουν τόπο όχι μόνο για αυτό που σου προσφέρει αλλά και για τον τρόπο. Αν έρθει κάποιος στο σπίτι ή στην εργασία σου, πάρει το αυτοκίνητό σου και στο επιστρέψει πλυμένο και επισκευασμένο, δεν νοιώθεις καλύτερα; Και όχι, δεν είναι θέμα κόστους. Ειδικά το πλύσιμο σε κάθε επίσκεψη στο συνεργείο έχει γίνει σχετικά διαδεδομένο.
Premium μπορεί να είναι και η ασφάλισή σου. Πως μπορείς να νοιώσεις καλά πληρώνοντας για ένα προϊόν το οποίο είναι αόρατο μέχρι να το χρειαστείς; Μπορείς όταν έχεις δει ξεκάθαρα τι ακριβώς πληρώνεις, όταν όλες οι πληροφορίες είναι εύκολα προσβάσιμες, όταν μπορείς να συγκρίνεις και να είσαι σίγουρος για το τι ακριβώς καλύψεις έχεις και όταν υπάρχει ο παράγων σιγουριά, είτε μέσω ενός προσωπικού τηλεφωνήματος είτε μέσω ενός ειδικού που ανά πάσα στιγμή είναι διαθέσιμος για βοήθεια. Ο στόχος του premium είναι να σε κάνει να νοιώθεις όμορφα γι αυτό που πληρώνεις.Το ίδιο ισχύει φυσικά και στην αγορά προϊόντων σχετικά με το αυτοκίνητο. Το πιο απλό παράδειγμα είναι το βενζινάδικο. Αν ξέρεις ότι θα πας, θα σου βάλουν το καύσιμο που πρέπει, πως η ποσότητα και η ποιότητα είναι διασφαλισμένες, πως θα πληρώσεις με όποιο τρόπο θες από τη θέση σου, πως δεν θα κυνηγάς την απόδειξη και πως όσο περιμένεις θα καθαριστούν τα τζάμια, θα σου γεμίσουν νερό το παγούρι και πως θα κάνουν και έναν οπτικό έλεγχο γύρω γύρω, θα φύγεις πολύ πιο χαρούμενος απ ότι μπήκες, κι ας έχεις πληρώσει.
Μικρά σέρβις ή αλλαγές ελαστικών μπορούν να γίνουν με τον ίδιο τρόπο. Το premium αίσθημα για τη δαπάνη που έκανες προσφέρεται όταν είσαι όχι απλά ικανοποιημένος, αλλά χαρούμενος που μπήκες στον κόπο. Το περιβάλλον αναμονής, η ευκολία επιλογής του κατάλληλου προϊόντος, η άμεση διαθεσιμότητα και η ανταγωνιστική τιμή, η ξεκάθαρη από την αρχή γνώση του τι ψωνίζεις και πόσο κοστίζει τελικά, όλα δημιουργούν αυτή την αδημονία να το ξανακάνεις.
Δεν έχει να κάνει με το τι αυτοκίνητο έχεις, αλλά με τι υπηρεσίες και τι προϊόντα διαλέγεις. Εσείς όμως το απαιτείτε; Το κυνηγάτε; Το ψάχνετε ώστε να είστε όχι απλά ικανοποιημένοι αλλά χαρούμενοι με την δαπάνη που κάνατε; Ξέρετε ότι αξίζετε premium άσχετα με το αυτοκίνητό σας; Μήπως να το ψάξετε;
Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση για τους επίσημους αντιπρόσωπους και το δίκτυο που διαθέτουν.
θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες..το βενζιναδικο ειναι για να σου βαζει βενζινη και τιποτε αλλο.το συνεργειο ειναι για να σου κανει service και τιποτε αλλο.δηλαδη τι? στο τελος μετα το πλυσιμο θα πρεπει να στο γεμισει και με φρουτα απο το σουπερ μαρκετ να στο φερει στο σπιτι και να στα βαλει στο ψυγειο? στο τελος εκει θα φτασουμε?ο καθενας στην ειδικοτητα του.αν μια μεγαλη εταιρεια μπορει να σου δωσει αυτοκινητο μετακινησης οσο εχει μεσα το δικο σου για επισκευη ,αυτο θα πρεπει να κανει και το συνεργειο της γειτονιας ?να χει ενα γκαραζ δευτερο με 3 αμαξια για να τα δινει στους 3 που θα γεμισουν τις 3 ραμπες του?μηπως να μας πληρωσει και το ταξι που θα μας παει σπιτι?
Όταν επιδιώκεις τις φθηνότερες υπηρεσίες, λόγω της οικονομικής κρίσης, πως θέλεις να έχεις υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση; Δεν μπορεί να θέλεις όλα αυτά που λέτε και να έχεις την απαίτηση να πληρώσεις λίγα. Οι αντιπροσωπείες καλών και ακριβών αυτοκινήτων, είναι αυτονόητο ότι προσφέρουν και καλύτερες υπηρεσίες, δεδομένου ότι τις πληρώνουμε αρκετά ακριβά. Ο κάθε μικρός επαγγελματίας προσπαθεί να επιβιώσει σήμερα, ρίχνοντας όσο μπορεί το κόστος λειτουργίας της επιχείρησης του. Επίσης με τη μείωση των πελατών του, λόγω της κρίσης, αναγκαστικά ρίχνει τις τιμές, προκειμένου να δελεάσει και κάποιους άλλους για να μην κλείσει. Πως μπορεί να προσφέρει όλα αυτά που λέτε με φθηνό κόστος; Πως θα βγάλει τους φόρους, τα έξοδα, τις αμοιβές του προσωπικού κ.λ.π.; Μόνο για να έλθει να πάρει το αυτοκίνητο, από το σπίτι σου και να σου το επιστρέψει, μετά τις εργασίες, χρειάζεται τουλάχιστον έναν επιπλέον υπάλληλο. Ποιός θα τον πληρώσει;
Δε παίζει κανένα ρόλο αν είσαι κάτοχος φτηνού ή ακριβού αυτοκινήτου.Το θέμα είναι πόσο σωστός επαγγελματιας είναι αυτός που καλείται να σου κάνει σέρβις.