Λίγες ειδήσεις δημιουργούν τόσο ενθουσιασμό όσο ο γάμος μεταξύ δύο αυτοκινητοβιομηχανιών. O όμιλος PSA με τον αντίστοιχο της FCA ταιριάζουν γάντι γιατί οι γκάμες τους έχουν κοινές κατηγορίες ώστε τα μοντέλα να μοιράζονται μηχανικά, έχουν όμως και κενά ώστε να δανειστούν η μία από την άλλη. Ποιες πιθανές συνεργασίες ακούγονται πιο συναρπαστικές;
Ένας από τους βασικούς λόγους του γάμου είναι η πρόσβαση της Fiat σε ηλεκτρική τεχνολογία που διαθέτει η Peugeot, και της Peugeot στην αμερικανική αγορά που διαθέτει η Fiat (μέσω της Chrysler που ανήκει στον ιταλικό όμιλο). Ένα μικρό ηλεκτρικό Fiat στο πάτωμα του 208 θα ήταν μια ωραία αρχή για τους Ιταλούς.
Από την συνεργασία αυτή επιτέλους μπορεί να προκύψει ένα νέο Punto στο πάτωμα των 208/C3. Αυτό ίσως να είναι και το πιο σημαντικό εμπορικά μοντέλο. Μετά από 15 χρόνια παραγωγής το Grande Punto έμεινε χωρίς αντικαταστάτη. Ένα νέο μοντέλο στο πάτωμα του 208 και του C3 θα ήταν η καλύτερη είδηση για την Ελλάδα.
Μικρομεσαίο Fiat SUV βασισμένο στο Peugeot 2008. Η το αντίθετο. Ένα Peugeot με τετρακίνηση και off road στοιχεία που θα δανείσει η Jeep στον όμιλο PSA.
Και αυτά πριν καν αρχίσουμε τους συνδυασμούς βάζοντας και τις άλλες μάρκες των δύο ομίλων. Τη DS και την Citroen από την πλευρά του γκρουπ PSA, και την Alfa Romeo/Jeep από την πλευρά τoυ ομίλου FCA. Οι συνδυασμοί είναι τόσοι που ανοίγουν την όρεξη.
Μια νέα Alfa Romeo MiTo στα πρότυπα του DS3 για παράδειγμα με πιο ασφάλτινο προφίλ από την Crossback έκδοση του τελευταίου. Ή ακόμα πιο τραβηγμένο… να οδηγήσει στην αναβίωση της Lancia.
Το σίγουρο είναι ότι ο γάμος αυτός μπορεί να φέρει πολλά νέα «τέκνα» στην αυτοκίνηση γενικότερα και να καλύψει και το παραμικρό κενό στην γκάμα των εταιρειών των δύο ομίλων.
Εσείς ποια μοντέλα θα θέλατε να δείτε; Ποιους συνδυασμούς; Ποια πιθανότητα σας ενθουσιάζει περισσότερο;
....Μηπως ειναι ονειρο? Απιστευτο! Εμενα δεν με ενδιαφερουν τα μοντελα της Fiat. Με νοιαζει να αναστηθουν οι Alfa Romeo και Lancia που εχουν πεσει σε ανυπαρξια τα τελευταια χρονια. Μια Lancia Delta στην μικρομεσαια κατηγορια θα ηταν οτι καλυτερο, με ολα τα βαρετα μοντελα που κυκλοφορουν, ενω θα μπορουσαν να αναπτυχθουν μοντελα της Lancia σε ολες τις κατηγοριες. Επισης το Autobianchi για μενα ειναι ενα ονομα που δεν πρεπει να χαθει και θα μπορουσε να ξαναβγει στην κυκλοφορια, οπως εγινε με το 500ρακι τον σκαραβαιο και το Mini. O ομιλος PSA ψαχνει εδω και χρονια τροπο για να μπει στην premium κατηγορια. Να η ευκαιρια με την Αlfa Romeo, η οποια μπορει να παιξει με επιτυχια τον ρολο της premium μαρκας στον νεο ομιλο. Καλη επιτυχια, ολοψυχα!!!
...θα βοηθήσει η μία εταιρεία την άλλη διότι απαιτούνται τεράστια κεφάλαια για εξελίξεις, κ.τ.λ. πράγμα που όποιοι γνώστες... καταλαβαίνουν, κ.τ.λ. ... τεράστιο ερωτηματικό είναι η ferrari... το πως θα διαχειριστή... ώστε να μην χάσει την ταυτότητα της...
....Μηπως ειναι ονειρο? Απιστευτο! Εμενα δεν με ενδιαφερουν τα μοντελα της Fiat. Με νοιαζει να αναστηθουν οι Alfa Romeo και Lancia που εχουν πεσει σε ανυπαρξια τα τελευταια χρονια. Μια Lancia Delta στην μικρομεσαια κατηγορια θα ηταν οτι καλυτερο, με ολα τα βαρετα μοντελα που κυκλοφορουν, ενω θα μπορουσαν να αναπτυχθουν μοντελα της Lancia σε ολες τις κατηγοριες. Επισης το Autobianchi για μενα ειναι ενα ονομα που δεν πρεπει να χαθει και θα μπορουσε να ξαναβγει στην κυκλοφορια, οπως εγινε με το 500ρακι τον σκαραβαιο και το Mini. O ομιλος PSA ψαχνει εδω και χρονια τροπο για να μπει στην premium κατηγορια. Να η ευκαιρια με την Αlfa Romeo, η οποια μπορει να παιξει με επιτυχια τον ρολο της premium μαρκας στον νεο ομιλο. Καλη επιτυχια, ολοψυχα!!!
...θα βοηθήσει η μία εταιρεία την άλλη διότι απαιτούνται τεράστια κεφάλαια για εξελίξεις, κ.τ.λ. πράγμα που όποιοι γνώστες... καταλαβαίνουν, κ.τ.λ. ... τεράστιο ερωτηματικό είναι η ferrari... το πως θα διαχειριστή... ώστε να μην χάσει την ταυτότητα της...