Πως την πάτησε ένας συντάκτης της Autobild! Η φίλη του αγόρασε το up! που τόσο αγάπησε και το πάρκαρε κάτω από τα δέντρα. Όταν μπήκε στο αυτοκίνητο μετά τον τυφώνα Χαβιε, βγήκε με βρεγμένα πόδια μιας και το γερμανικό μίνι είχε πλημμυρίσει. Όπως ήταν φυσικό η διάθεση της χάλασε, λόγω της εισροής υδάτων στην καμπίνα και η του συντάκτη αντίστοιχα λόγω των προβλημάτων που θα υπήρχαν με την VW.
Με πλημμυρισμένο το εσωτερικό και τα πόδια μέσα στο νερό ο Γερμανός συνάδελφος πήγε το up! στο γκαραζ της Autobild. Μετά από κάποιους ελέγχους βρήκαν πως η πλαστική γρίλια για την απορροή των υδάτων μεταξύ του κινητήρα και του μπροστινού τζαμιού ήταν γεμάτη βρωμιά. Προσπάθησαν να βγάλουν το νερό από την καμπίνα και έβαλαν παντού εφημερίδες. Το επόμενο πρωί ήταν ακόμα πλημμυρισμένο!
Ο Γερμανός συνάδελφος συνεχίζει, αφηγούμενος την ιστορία: Στέλνω στον ειδικό της VW ένα βίντεο, στο οποίο φαίνεται πως οι πίσω θέσεις «κολυμπάνε» στο νερό, σαν μια βάρκα σε λίμνη. Ακούγεται χαριτωμένο αλλά δεν είναι! Σε επικοινωνία που είχα με την VW ειπώθηκαν τα παρακάτω:
Συντάκτης Autobild: Θέλετε να δείτε το up!; Volkswagen: Όχι, αν και ξέρω πως ακούγεται αυτό. Έκανα αναφορά για αυτό το λόγο, όμως απορρίφθηκε.
Στη συνεχεία καθαρίστηκαν και στέγνωσαν τα καθίσματα, τη μοκέτα και μπήκαν νέα υλικά μόνωσης με συνολικό κόστος 296,06 ευρώ. Επίσης είπα στον ειδικό της VW ότι η φίλη μου οδηγούσε με τον ίδιο τρόπο από το 2001 ένα Polo και δεν είχε συμβεί ποτέ κάτι παρόμοιο. Ο άνθρωπος της μάρκας απάντησε πως εκείνη η γενιά του Polo ήταν πολύ καλό αυτοκίνητο. Μετά από αυτό έψαξα σε φόρουμ για το πρόβλημα και κατάλαβα πως δεν ήμουν μόνος, καθώς το διαδίκτυο ήταν γεμάτο από ίδιες αναφορές. Το up! δεν είναι εντελώς στεγανό!
Σύγκρινα το πλαστικό των υδρορροών του ανανεωμένου μοντέλου με εκείνο του προ ανανέωσης. Στο δικό μας υπάρχουν 2 τρύπες μια αριστερά και μία δεξιά. Σε αυτές είχαν μπει προφανώς κάποια φύλλα που άρχισαν να σαπίζουν εκεί με αποτέλεσμα να βουλώσουν και να προκληθεί η πλημμύρα.
Τέλος, ρώτησα το γραφείο τύπου της VW αν γνωρίζουν το πρόβλημα και η απάντηση τους ήταν: «Το πρόβλημα αυτό έχει παρουσιαστεί περιστασιακά σε πελάτες μας που δεν απομακρύνουν τα φύλλα από τις υδρορροές. Για να αποφύγουμε το πρόβλημα αυτό βάλαμε στον εγχειρίδιο προγραμματισμένου σερβις την οδηγία για τον καθαρισμό του συγκεκριμένου σημείου. Στο σύστημα μας φαίνεται ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει επισκεφτεί κάποιο επίσημο συνεργείο της VW. Ίσως το πρόβλημα να είχε αποφευχθεί»
Όπως επιβεβαίωσε και η φίλη και κάτοχος του up! ισχύει ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει πάει σε επίσημο συνεργείο της VW, όμως έχει πλήρως ενημερωμένο βιβλίο σέρβις από ανεξάρτητο συνεργείο. Η φίλη μου είπε: «Έπρεπε να αναφέρεται ότι δεν αρκεί μόνο η απομάκρυνση των φύλλων επιφανειακά, αλλά ότι πρέπει να ανοίγεται και το καπό για να καθαριστεί πλήρως το συγκεκριμένο πλαστικό».
Εμένα έβαζε νερά το VW POLO μοντέλο 2005 και ΠΟΤΕ κανένας δεν έλυσε το πρόβλημα, το είχα αγοράσει καινούργιο και νερά άρχισε να βάζει στον πέμπτο χρόνο, αν έβρεχε γέμιζε ο συνοδηγός κουβάδες νερού. Το πούλησα σε κάποιο ψώνιο που ήθελε πάση θυσία vw polo γιατί λέει ήταν καλά αμάξια.
Σιγα τα ωα!!
Βαλτε στο δισακι της μαρκας vw αλλη μια αδυναμια και ενα προβλημα ακομα μεσα στα πολλα.
Ας ειναι καλα τα συνεργεια και τα κοροιδα που τα αγοραζουν και εχει ο θεος......αλλα οχι αυτη βεβαια που ξεπαραδιαζονται συνεχεια με την επιλογη τους!!
Το ίδιο ακριβώς συνέβει και στο αυτοκίνητο του αδερφού μου χθες το μεσημέρι. Είναι ένα seat mii, δηλαδή ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο με το vw up που αναφέρετε στο άρθρο σας. Επιστρέφοντας από τη δουλειά του το βρήκε με 10 εκ νερό στη θέση του οδηγού και πίσω από του οδηγού.
Για ένα μεμονωμένο περιστατικό παίρνει η μπαλα όλη τη σειρά? Οποιοδήποτε κακοσυντηρημενο αυτοκινητο θα πάθει τα ιδια και χειρότερα. Μη τα τσουβαλιάζουμε όλα. Όσο για εσάς τους "λάτρεις" των γερμανικών αναρωτιέμαι. Αν συνέβαινε το ίδιο σε ένα Ασιατικό τι θα λεγατε? Ψάχνετε να βρείτε γερμανικό άρθρο να βγάλετε τη χολή σας...
Σύμφωνα λοιπόν με όλα τα λεγόμενα 1) Η εταιρία είχε γνώση της ιδιαιτερότητας/αδυναμίας του συγκεκριμένου σημείου και είχε ενημερώσει όλα τα επίσημα συνεργεία 2) Η κάτοχος είχε πάει σε ανεξάρτητο συνεργείο, το οποίο είχε άγνοια (ο μπαρμπα φριτς της γειτονιάς) 3) Το αυτοκίνητο πέρασε "βιολογικό" από τον τυφώνα Χαβιέ και όχι μια τυπική βροχή 4) Αραιά και που καλό είναι ΟΛΟΙ να καθαρίζουμε τα φύλλα από τις υδρορροές μόνοι μας, δε χρειάζεται να πας σε συνεργείο για τα αυτονόητα. Μετά μας φταίει η εταιρία;
Καλα μην τρελλαινεστε. Εδω εχω ακουσει να γινεται πισινα Volvo XC60. Ποιοτητα κατασκευης της πλακας και απο τις δυο υπερτιμημενες εταιρειες.
Εμένα έβαζε νερά το VW POLO μοντέλο 2005 και ΠΟΤΕ κανένας δεν έλυσε το πρόβλημα, το είχα αγοράσει καινούργιο και νερά άρχισε να βάζει στον πέμπτο χρόνο, αν έβρεχε γέμιζε ο συνοδηγός κουβάδες νερού. Το πούλησα σε κάποιο ψώνιο που ήθελε πάση θυσία vw polo γιατί λέει ήταν καλά αμάξια.
Μπανιέρα με ρόδες.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΌΠΟΙΟΣ ΈΧΕΙ VW ΔΕΝ ΠΑΡΚΆΡΕΙ ΠΟΤΈ ΚΆΤΩ ΑΠΌ ΦΥΛΛΟΒΟΛΑ ΔΈΝΤΡΑ, ΨΆΧΝΕΙ ΓΙΑ ΑΕΙΘΑΛΉ !
Ωπ, άρχισε να "ξηλώνεται" το πουλόβερ από "μέσα". Τί παίζει, έκλεισε την κάνουλα το αμαρτωλό group?
Σιγα τα ωα!! Βαλτε στο δισακι της μαρκας vw αλλη μια αδυναμια και ενα προβλημα ακομα μεσα στα πολλα. Ας ειναι καλα τα συνεργεια και τα κοροιδα που τα αγοραζουν και εχει ο θεος......αλλα οχι αυτη βεβαια που ξεπαραδιαζονται συνεχεια με την επιλογη τους!!
Το ίδιο ακριβώς συνέβει και στο αυτοκίνητο του αδερφού μου χθες το μεσημέρι. Είναι ένα seat mii, δηλαδή ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο με το vw up που αναφέρετε στο άρθρο σας. Επιστρέφοντας από τη δουλειά του το βρήκε με 10 εκ νερό στη θέση του οδηγού και πίσω από του οδηγού.
Για ένα μεμονωμένο περιστατικό παίρνει η μπαλα όλη τη σειρά? Οποιοδήποτε κακοσυντηρημενο αυτοκινητο θα πάθει τα ιδια και χειρότερα. Μη τα τσουβαλιάζουμε όλα. Όσο για εσάς τους "λάτρεις" των γερμανικών αναρωτιέμαι. Αν συνέβαινε το ίδιο σε ένα Ασιατικό τι θα λεγατε? Ψάχνετε να βρείτε γερμανικό άρθρο να βγάλετε τη χολή σας...
μια χαρά είναι το up παιδιά....πότε δεν μου συνέβη εμένα αυτό όταν έβρεξε από βλάβες καμία μέχρι σήμερα και επίσης super οικονομικό (cng)
Σύμφωνα λοιπόν με όλα τα λεγόμενα 1) Η εταιρία είχε γνώση της ιδιαιτερότητας/αδυναμίας του συγκεκριμένου σημείου και είχε ενημερώσει όλα τα επίσημα συνεργεία 2) Η κάτοχος είχε πάει σε ανεξάρτητο συνεργείο, το οποίο είχε άγνοια (ο μπαρμπα φριτς της γειτονιάς) 3) Το αυτοκίνητο πέρασε "βιολογικό" από τον τυφώνα Χαβιέ και όχι μια τυπική βροχή 4) Αραιά και που καλό είναι ΟΛΟΙ να καθαρίζουμε τα φύλλα από τις υδρορροές μόνοι μας, δε χρειάζεται να πας σε συνεργείο για τα αυτονόητα. Μετά μας φταίει η εταιρία;