Γιατί τα ηλεκτρικά VW δεν μοιάζουν τόσο πολύ με SUV;
Τα SUV αρέσουν και άρα πουλάνε με αποτέλεσμα να βλέπουμε συνεχώς νέα μοντέλα στην κατηγορία, αλλά και αντικαταστάτες συμβατικών με SUV χαρακτηριστικά. Τι γίνεται όμως με τα ηλεκτρικά Volkswagen; Ξέχασε η VW να φτιάχνει SUV, ή μήπως η σειρά ID. θέλει να κάνει κάτι άλλο;
Μήπως το «περίπου SUV» είναι η νέα τάση;
Δεν είναι μόνο η ηλεκτροκίνηση που έχει αλλάξει τα δεδομένα, αλλά και η αυστηρή στροφή στα SUV που έχει κάνει κάθε δεύτερο μοντέλο που λανσάρεται να είναι ένα ακόμη της κατηγορίας. Όμως η VW φαίνεται πως κάτι έχει πάθει, και τα δικά της ηλεκτρικά, δεν είναι και τόσο SUV. Τι γίνεται;
Για μια μάρκα που έχει δώσει μοντέλα όπως το Tiguan και το Touareg, και πιο πρόσφατα τα T-Cross και T-Roc, δεν μπορεί να πει κανείς πως η Volkswagen δεν ξέρει να φτιάχνει SUV. Δεν μπορεί επίσης να φανταστεί κανείς πως κάτι έπαθε η μάρκα, και με τα νέα ID.3, ID.4 και ID.5 σα να ξέχασε πως περιμένει ο κόσμος να είναι ένα SUV.
Το μόνο που μπορεί να πει κανείς είναι πως η VW έχει κάτι άλλο στο μυαλό της, και αυτό το βλέπουμε να αποκαλύπτεται λίγο λίγο και όλο και περισσότερο με κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζει. Όπως το ολοκαίνουργιο ID. Buzz.
Φυσικά αν κανείς έβλεπε μπροστά του το ID. Buzz και κάποιος του ψυθίριζε πως είναι SUV, θα γελούσε. Και εδώ είναι και το μυστικό. Γιατί το ID. Buzz φυσικά δεν είναι SUV, ούτε θέλει να λέγεται, ούτε προσποιείται ότι είναι. Είναι όμως χαμογελαστό. Όπως ήταν και οι προκάτοχοί του, τα ιστορικά T1 και T2 βαν της μάρκας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Και φαίνεται πως η VW θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό από όλους τους άλλους κατασκευαστές, και να φτιάχνει αυτοκίνητα που δεν είναι απαραίτητα μοντέλα μιας κατηγορίας, όπως όλα τα άλλα, αλλά έχουν αυτό το νέο, για τη μάρκα, χαρακτηριστικό. Είναι χαμογελαστά.
Βλέποντας την ηλεκτρική γκάμα της Volkswagen, όπως προς το παρόν, ολοκληρώνεται με το ID. Buzz, φαίνεται και η ομοιομορφία και τα κοινά χαρακτηριστικά στη σχεδίαση και τη φιλοσοφία. Δηλαδή οι χώροι, η χρηστικότητα, η άνεση, η έμφαση στην εμπειρία μετακίνησης που προσφέρουν, και το χαμόγελο που από τη μία έχουν στη μάσκα τους, και από την άλλη θέλουν να βάζουν στο πρόσωπο όσων είναι στην καμπίνα τους.
Η VW, μέσα από τους ιθύνοντες, έχει κάνει λόγο για αυτή τη στροφή προς τον «χρήστη», που περνάει περισσότερη ώρα μέσα από ότι έξω από το αυτοκίνητό του, και η έμφαση πλέον είναι η δική του χαρά να βρίσκεται στην καμπίνα. Η χαρά του να το χρησιμοποιεί. Και όσο το κοιτάει απ`έξω, το αυτοκίνητό του να έχει το ίδιο χαμόγελο που έχει και εκείνος μέσα του.
Και ποιός νοιάζεται αν δεν «δείχνει» και τόσο πολύ SUV; Αν έχει όλα τα χαρακτηριστικά που κάνουν τα SUV τόσο ελκυστικά, δηλαδή το ύψος της θέσης οδήγησης, τους τροχούς στα άκρα και την ευκολία στην προσπέλαση, τους χώρους και την χρηστικότητα, και απ`έξω διαφέρει από τον «τετράγωνο» ανταγωνισμό, τότε ποιoς νοιάζεται; Εσείς; Τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »