Το Αudi A3 είναι 7.000 ευρώ ακριβότερο από το Leon, παρόλο που είναι τεχνικά και μηχανικά ίδια.
Γιατί το Α3 να είναι 7 χιλιάδες ακριβότερο από το Leon;
27.665 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2013)
Τεχνικά και μηχανικά είναι ίδια. Δάπεδο, ανάρτηση, κινητήρες και κιβώτια ίδια. Και τα δύο μοντέλα είναι ολοκαίνουργια. Πατάνε στη νέα πλατφόρμα MQB του ομίλου. Και τα δύο, όπως και το Golf, φοράνε τους ίδιους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων, χρησιμοποιούν τις ίδιες τεχνολογίες, τα ίδια γκάτζετ, τους ίδιους διακόπτες φώτων, μονάδα κλιματισμού και ψυχαγωγίας.
Από εκεί και πέρα η βασική διαφορά είναι στην τιμή. Στα 105 άλογα, στα βενζινοκίνητα, με τον 1,2 turbo κινητήρα, οι τιμές είναι 12.990 του Leon έναντι 19.540 του Α3 (15.990 για το Golf). Αντίστοιχες είναι οι διαφορές και με τον 1.600αρη ντίζελ, που βγάζει επίσης 105 άλογα: 15.468 του Leon, έναντι 22.070 του Α3, (18.070 για το Golf). Και διερωτάται κανείς, είναι η απόσταση στην τιμή μικρότερη ή μεγαλύτερη αυτής από τη Γερμανία ή την Ισπανία;
Όπως βλέπουμε από τις τιμές, η VW, έχει τοποθετήσει το Golf ανάμεσα σε Leon και Α3 ποντάροντας στο μύθο που έχει δημιουργήσει. Η Audi έχει κρατήσει για το μοντέλο της τα καλύτερα στοιχεία. Τόσο στο εσωτερικό όσο και στα μηχανικά που αφορούν στο θόρυβο, τους κραδασμούς και την τραχύτητα (NVH), την ανάρτηση και τα διάφορα στοιχεία αλουμινίου στο αμάξωμα. Κυρίως όμως έχει κρατήσει το δικαίωμα να πουλάει το μοντέλο της στις εκθέσεις της δίπλα σε μοντέλα όπως το R8, που όσο να 'ναι αλλάζουν τελείως το τοπίο για το που βρίσκεται η μάρκα σε σχέση με τα «αδέλφια» της. Αυτά βέβαια ισχύουν στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Στην Ελλάδα του 2013 όμως, τα σημεία αναφοράς έχουν αλλάξει.
Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που στο δίλλημα Touareg ή με τα διπλά λεφτά, Cayenne, η απάντηση ήταν συντριπτικά υπέρ της Porsche. Σήμερα όμως στο ίδιο ερώτημα, η απάντηση θα ήταν μάλλον….Duster!
Η αυξημένη κοινωνική ευαισθησία έχει οδηγήσει και αυτούς ακόμα που έχουν την οικονομική δυνατότητα, να διαλέγουν κάτι που δεν προκαλεί το λαϊκό αίσθημα. Ετσι τα μόνα premium που πουλάνε είναι μικρομεσαία και βέβαια diesel. Το νέο must, είναι η μαγκιά της χαμηλής κατανάλωσης: «Το δικό μου καίει 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και πάει μέχρι το Βλαδιβοστόκ, με ένα ρεζερβουάρ».
Σαν επακόλουθο και οι τιμές μεταπώλησης έχουν πάρει την κατηφόρα. Κάνεις δεν φαίνεται διατεθειμένος να πληρώσει παραπάνω για να αποκτήσει μεταχειρισμένο με σηματάκι.
Έτσι φαίνεται ότι το Leon έχει τον άσσο στο μανίκι. Πρώτον γιατί στην νέα του γενιά είναι πιο όμορφο από ποτέ, χάρη στον νέο αρχισχεδιαστή της μάρκας που έχει προηγουμένως δώσει μοντέλα, όπως η Lamborghini Murcielago αλλά και το μοντέλο που έκανε τη Skoda αυτό που είναι σήμερα, την πρώτη Octavia. Από κει και πέρα το Leon είναι ισπανικό μόνο στο όνομα και τη χώρα κατασκευής, ενώ έχει τιμή που θα ζήλευαν πολλά μοντέλα της μικρής κατηγορίας. Εσείς τι λέτε;
Να σημειώσω ότι ΔΕΝ είμαι κάτοχος audi. Τα δυο αυτικίνητα είναι πολύ καλά. Αλλά επ΄ ουδενί ίδια. Η ποιότητα (και όχι μόνο) κάνει τη διαφορά. Από τη στιγμή που ξεκλειδώνεις και μπαίνεις στην καμπίνα του audi βλέπεις ξεκάθαρα τη διαφορά. Κλείνεις την πόρτα (χρηματοκιβωτίου) και ταξοδεύεις αθόρυβα χωρίς τριγμούς κλπ). Η συμβίωση με ένα τέτοιο αυτοκίνητο γίνεται απόλαυση καθημερινή. Τα 7.000 που κοστίζει παραπάνω ίσως φαίνονται πολλά (στην Ελλάδα της κρίσης). Και είναι όντως πολλά. Αλλά το audi κακά τα ψέμματα είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.
Kι εγω μέχρι προτινος πίστευα ότι ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ μεταξύ μοντέλων ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ανάμεσα στις διαφορετικές εταιρίες του V.A.G δεν υπήρχαν ουσιαστικές διαφορές και οι ποιότητες ήταν περίπου στο ίδιο επίπεδο. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΕΝΑ FABIA 1.2Tsi είδα ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ακριβώς έτσι. Οχι ότι ένα π.χ Octavia ή Leon ειδικα το νέο ισπανικό μοντέλο έχουν να ζηλέψουν κάτι ιδιαίτερο σε σχέση με ένα π.χ GOLF VI αλλά ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ οι εταιρίες με χαμηλό brand name ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗΣ των αντίστοιχων με υψηλόrand name. Το Fabia μου λοιπόν δεν ειναι men κακό, απεναντίας μου αρέσει πάρα πολύ και είμαι ευχαριστημενος με την οικονομία ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ έχει από τα λάστιχα στεγανοποίησης ή τις ταπετσαρίες των θυρών ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΤΡΙΓΜΟΥΣ, που ένα POLO 16V 1.4 το οποίο είχα πάρει το 1997 Δ-Ε-Ν ΕΙΧΕ. Και μάλιστα ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ να τους εξαλείψω ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ με λάδια σιλικόνης, σφίξιμο διάκενων μεταξύ πλαστικών ταπετσαριών και λαμαρίνας, ειδικούς καθαρισμούς κλπ αλλά μάταια. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ V.A.G THN IΔΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ ΑΠΟ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΑΕΡΑ) ΑΛΛΑ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΑUDI ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ Α3 ΕΧΕΙ 7.000€ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...
Audi,Volks Wagen, Seat και Skoda. Η σύγκριση μεταξύ των μοντέλων του group μπορεί να γίνει μόνο στα μικρά μοντέλα όπου οι κινητήρες και τα δάπεδα που χρησιμοποιούνται είναι τα ίδια. Η Audi συναγωνίζεται τις άλλες δυο premium αυτοκινητοβιομηχανίες της Γερμανίας επάξια και αυτό είναι κάτι που δε μπορεί μάλλον να το αμφισβητήσει κανείς. Ποιότητα κυλισης, συναρμογη, υλικά, φινιρισμα,σχεδιασμός ήχο μόνωση και τέλος οι 4 κύκλοι του λογοτυπου ανεβάζουν δικαιολογημένα την τιμή. Αν όλα αυτά τα θέλεις τα επιθυμείς τα γουσταρεις βάζεις τις 7000€ παραπάνω και ικανοποιείσαι με το παραπάνω. Αν θέλεις κάτι που να είναι κοντά στα προηγούμενα με λιγότερα χρήματα τότε αγοράζεις το golf, και το leon στη περίπτωση που θέλεις η αγορά σου να είναι value for money η γιατί τα χρήματα σου δε φτάνουν για το A3 η το golf η με τα βίας ακόμη και για το Leon.(περίπτωση:όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρέμα στάρια).
Το αν αξιζει να δωσεις τα 7000 παραπανω για να παρεις το Α3 αντι για το Leon θα το δεις μονο αν ζησεις και τα 2 αυτοκινητα για καποια χρονια και ποσο θα πουληθουν μετα .Σιγουρα θα εχουν καποιες διαφορες οι οποιες ανεβαζουν το κοστος αλλα και το σηματακι το πληρωνεις κατι παραπανω σε οποιοδηποτε αγαθο επιλεξεις ,ειτε ρουχο ειτε τροφιμα ειτε αυτοκινητο.Δεν μου αρεσει η ταμπελα του "φτηνου Α3" για το Leon. To καθε αμαξι εχει τη δικη του ταυτοτητα.Αραγε στη Γερμανια υπαρχει η φαγομαρα η δικη μας για αυτο? Ο καθενας επιλεγει αυτο που του αρεσει και με οτι λεφτα μπορει να διαθεσει.Δεν καταλαβαινω το λογο συγκρισης 2 αυτοκινητων με καποια κοινα μερη και τοσο μεγαλη διαφορα τιμης.Αν θελουμε να κανουμε σωστη συγκριση θα πρεπει να παρουμε τα 2 αυτα αυτοκινητα να τα κανουμε ΒΙΔΕΣ στην κυριολεξια και να δουμε ποσο κοστιζει το καθε τι.Αν δουμε οτι η διαφορα στα υλικα ειναι τοση τοτε μιλαμε για διαφορετικα οχηματα με καποια κοινα μερη οπως κινητηρας-πατωμα-κιβωτιο-αναρτησεις.Αλλιως μιλαμε για ενα ωραιοτατο τρικ της Audi να μας τα παιρνει, αλλα δεν νομιζω.Οποτε ας αφησουμε τα "φτηνο Α3" και "ιδιο αμαξι με +7000" και ας απολαυσει ο καθενας την επιλογη του.Παντως μακαρι να μπορουσε να γινει το ολοκληρωτικο λυσιμο 2 αυτοκινητων δεν ειστε ολοι περιεργοι να δειτε τις διαφορες? Αλλα αυτο θα κοστιζε γυρω στις 33000 ευρω οποτε θα μεινουμε με την περιεργεια μαλλον.
...καποιος χαιρεται που γνωρίζει οτι το Seat του ειναι ενα audi, αλλα 7 χιλιάρικα λιγότερο!
Τα πράγματα ειναι απλά αλλα οχι απλοϊκα.
Λες και παιζει σημασία αν το Leon έχει ιδια τουρμπίνα με του Audi με 180 ή 235 ή 300 αλογα!! Αα! και ίδιο πλαίσιο και μηχανικά μερη!!
Και το exeo ειναι ενα 99% προηγουμενο audi A4, KAI??
Τι σχεση έχει η Seat με την Audi? απλα στον ιδιο ομηλο που προσφερει αμαξια απο 20χρονο καγκουρα (ibiza cupra) μέχρι βαθυπλουτο επιχηρηματια R8 / Lambo
Θελετε να πάμε πιο μακρια...αγοράζοντας Lexus CT200, εχω πιο φιλικό προς το περιβάλον vs Toyota PriusIII ή οι μπαταρία του ενός ειναι πιο πολλα volts!!!
Nissan murano εχει χειρότερη τετρακινηση απο τα infinity ???
Εεε??
Κύριε blade,μιλάω πάντα με το τι λέει ο ίδιος ο κατασκευαστής των τουρμπινών κ,και οπως ανέφερα για μέγιστη αξιοπιστία και όχι για μετατροπές,οι οποίες είναι προσωπικές,υποκειμενικές,διαφορετικές στην κάθεμια και στον καθένα μας.Οπότε για να έχουμε κάποια στάνταρ δεδομένα συζήτησης σε συνολικό επίπεδο,κρατάμε τις σταθερές των κατασκευαστών.Οι βελτιώσεις είναι άλλη και διαφορετική συζήτηση.
ΑΑΑ loukiA. Ξέχασα να αναφέρω ότι για το Κ03s έχεις απόλυτο δίκιο.
Loukia. H Κ03s αυτά τα 215 τα βγάζει με πρόγραμμα ενώ η Κ04 είναι μαμά, σε leon και αντίστοιχα σε άλλα 180 hp δε μπορεί να πάει με φουλ πρόγραμμα Intecooler και εξάτμιση 1ο στάδιο πάνω από 230 με 235 ενώ με κ04 (S3 ή cupraR) για παράδειγμα πάει εύκολα 270, άρα δε μιλάμε για διαφορές 5 αλόγων. Βέβααια θα μου πεις έχουν και άλλα μπεκ και άλλο Maf αλλα και πάλι η διαφορά είναι μεγάλη, Τέλοσπάντων, άλλο ήταν το θέμα και ξεφύγαμε.
Κύριε blade για τα περισσότερα που λέτε έχουν μιλήσει και άλλοι,έχω μιλήσει και εγώ.Τώρα ποιοί είναι οι ειδικοί,ποιοί οι καλοί ειδικοί,ποιοί οι κακοί ειδικοί,ποιοί ότι δηλώσουνε είναι στην Ελλάδα,αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Επί της αρχής δεν υπάρχει k03s(sport)τουρμπίνα,αλλά k03.
Οι μόνες διαφορές είναι στον ενεργοποιητή που ανοίγει την βαλβίδα παράκμψης του στροβίλου.
Έχουμε λοιπόν K03-011 (5303 988 0011) 150 hp, 65 N ενεργοποιητή
K03-026 180 hp, 85 N ενεργοποιητή
K03-035 180 hp, 85 N ενεργοποιητή
K03-044 150 hp, 65 N ενεργοποιητή
K03-045 156 hp (Ibiza Cupra), 85 N ενεργοποιητή με 2 θύρες
K03-049 150 hp (Sharan / Alhambra), 65 N ενεργοποιητή
Στις εκδόσεις με ιπποδύναμη 180 αλόγων,υπάρχει ενεργοποιητής που ανοίγει την παράκαμψη του στροβίλου με υψηλότερη δύναμη ανοίγματος,λόγω της υψηλότερης πίεσης των καυσαερίων.
Και όλα αυτά πριν το έτος 2000,μετά από αυτό το έτος έχουμε μία κατασκευαστική βελτίωση ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ όσον αφορά στον συμπιεστή,που είναι ελάχιστα μεγαλύτερος,και ΟΧΙ στον στρόβιλο,ο οποίος είναι ο ίδιος.
K03-052 180 hp, 85 N ενεργοποιητή
K03-053 150 hp, 85 N ενεργοποιητή
K03-058 150 hp/180 hp, 85 N ενεργοποιητή
Αν τοποθετήσουμε λοιπόν μία τουρμπίνα με κωδικό K03-052,K03-053 και
K03-058 σε μηχανή με κωδικό τουρμπίνας K03-026,K03-035,K03-044,K03-045 και K03-049,θα έχουμε μία μικρή βελτίωση της τάξης των 20 αλόγων και εννοείται με την σύμπραξη της χαρτογράφησης της ecu.Δηλαδή 195 άλογα για τις τουρμπίνες με κωδικό K03-026,K03-035,K03-044,K03-045 και K03-049 και 215 άλογα με τις τουρμπίνες με κωδικό K03-052,K03-053.Και όλα αυτά τα νούμερα είναι τα νούμερα της ιπποδύναμης ώστε η τουρμπίνα μας να έχει μία αξιοπιστία.
Οι τουρμπίνες με κωδικό K03-052,K03-053,είναι οι λεγόμενες k03s.
Να πούμε και εν τάχει για τις διαφορές της k03s με την k04.Η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι της τάξης των 5 αλόγων,δηλαδή για την k04 έχουμε 220 άλογα,και για την k03s 215.Και εννοείται να νούμερα είναι για μέγιστη αξιοπιστία.
Οπότε όλοι μας ας βγάλουμε τα όποια συμπεράσματα μας.
Εδώ όλοι οι ειδικοί λένε ότι τα αυτοκίνητα είναι πανομοιότηπα και εσείς το χαβά σας. Οταν η seat to 2000 έβγαζε το leon 20vt Με ηλεκτρικά καθήσματα με μνήμες, με ηλεκτρικά αναδυπλώμενους καθρέπτες, με δερμάτινα καθήσματα, με με με με.... τότε που ήταν το Α3 1.8 20vt; Μιλάμε για ένα αμάξι (leon) που και τότε είχε το ίδιο πάτωμα, αναρτήσεις κτλ είχε το διπλασιο εξοπλισμό και ήταν και φθηνότερο. Απλά η V.A.G έχει χωρίσει τα μάξια της σε κατηγορίες αγοραστικού κοινού. Είναι απλά θέμα Marketing. πως γίνεται 3 όμοια αυτοκίνητα πανομοιότηπα ποθ απλά να αλλάζει το σήμα τους να έχει μεγαλύτερη ποιότητα κύλισης το audi για παράδειγμα. To ότι το leon φόραγε την τουρμπίνα Κ03s και όχι τη απλή Κ03 του αντιστοιχού Golf Gti δεν κάνει ακριβότερο το μοτερ. Και όμως όχι, ήταν φθηνότερο. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Γνωμη μου ειναι οτι το group vag κινειται κατ αυτο τον τροπο ωστε να ιεραρχησει την audi ως premium φιρμα με διαφορα στις 7000 ευρω ακριβοτερα απο τη seat ακριβως για να εχει λογο να τοποθετησει την vw ενδιαμεσα . Και επειδη δεν θα ηταν σωστο η διαφορα τους να ειναι απο 1000 ευρω ,επραξαν ετσι γιατι ξερουν οτι παντα θα υπαρχει ο large που θα τους τα σκασει και θα παρει το audi .
Υπαρχει μια μεγαλη διαφορα στις υπολοιπες χωρες της Ευρωπη απο την Ελλαδα. Αν δειτε τις τιμες των 3 μοντελων στην Γερμανια για παραδειγμα θα εκπλαγειτε. Εξω η διαφορα τιμης μεταξυ Seat &VW ειναι μολις 1200 ευρω (μιλαμε για εκδοσεις με ομοιο εξοπλισμο) και η διαφορα Seat & Audi μολις 2600. Αυτο μας δειχνει οτι ο λογος για το ερωτημα που βαζετε ειναι η τιμολογιακη πολιτικη των εταιριων που εισαγουν τα αυτοκινητα τους στην Ελλαδα.
ΤΟ ΑΟΥΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΙΜΙΟΥΜ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥΛΑΣ ΜΑΓΚΙΑ ΜΟΥΡΗ ΚΑΙ ΜΟΣΤΡΑ,ΟΣΟ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΕΜΙΟΥΜ ΜΑΡΚΕΣ Η ΑΟΥΝΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΡΙΜΙΟΥΜ.ΤΟ ΓΚΟΛΦ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΑΤΑΞΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΑΤ ΦΘΗΝΟ Η ΦΙΡΜΑ ΣΕΑΤ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΙΔΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΟΠΩΣ Η ΑΟΥΝΔΙ,ΚΑΙ ΟΛΙΓΟ ΛΑΟΥΤΖΙΔΙΚΟ ΚΑΙ ΣΠΟΡΤΙΦ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩΘΕΙ ΑΥΤΟ.ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ,ΤΟ ΑΟΥΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΓΚΟΛΦ,ΤΟ ΓΚΟΛΦ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΑΟΥΝΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΑΤ ΤΟ ΦΘΗΝΟ ΓΚΟΛΦ ΤΟΥ ΛΑΟΥΤΖΙΚΟΥ..ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΠΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟΙ ΚΟΡΥΦΗ!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ Η 1 ΘΕΣΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ Η 3 ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ,ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΗΝ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ..
Και τα 2 αμάξια προέρχονται από το ίδιο γκρούπ. Έχουν τα ίδια μηχανικά σύνολα, ίδιες αναρτήσεις, κιβώτια. Από κει και πέρα, το Α3 έχει σαφώς υψηλότερη ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Αυτό από μόνο του δημιουργεί μια διαφορά στην τιμή. Επιπλέον, το γκρούπ πρέπει να τοποθετήσει το Α3 πολύ ψηλότερα απ το Leon, μιας και φέρει τους 4 κύκλους και λαμβάνει κύρος από τα ακριβότερα αδέλφια του. Έτσι, προκύπτει αυτή η διαφορά τιμής....
Η κορυφή της πυραμίδας πάντοτε είναι δυσανάλογα ακριβή.Αυτό ισχύει σε όλα όχι μόνο στα αυτοκίνητα.Όσο ανεβαίνουμε τιμή και κατηγορία,τα σκαλοπάτια γίνονται μεγαλύτερα,και το κάθε τι επιπλέον το πληρώνεις χρυσό
ειμαι κατοχος audi a4 και golf4.Εαν και τα τρια αυτοκινητα ειχαν την ιδια τιμη ολοι θα αγοραζαν η τουλαχιστον οι περισσοτεροι audi και μετα το golf.leon δεν θα αγοραζε σχεδον κανενας.Πρεπει να υπαρχει διαφορα στην τιμη για να μπορεις να διαλεξεις αναλογα με τα χρηματα που εχεις και τις αναγκες.Το golf πιστευω ειναι η καλυτερη επιλογη μεταξυ των τριων.Η τεχνολογια ειναι καλυτερη στο golf εξαλλου ειχε 5 αστερια πολυ πιο πριν απο το audi.Το προβλημα παντως για μενα ειναι η αξιοπιστια τους.Και τα 2 μου εχουν βγαλει προβληματα,πιο πολυ ομως με στεναχωρει το audi γιατι το εχω αγορασει καινουριο και το προσεχω οσο πιο πολυ μπορω.Το golf το πηρα μεταχειρησμενο με 90000 χιλιομετρα,αλλα εχω γινει με τα μαστορια φιλοι,φοβαμαι οτι το επομενο αυτοκινητο πρεπει να ειναι ιαπωνικο η κορεατικο,εαν εχουμε λεφτα μεχρι τοτε.
Αφήστε το ίδιο το VAG να προβληματιστεί λιγάκι σχετικά με το πως θα τοποθετήσει τα προϊόντα του στην αγορά και καλύτερα ας εξετάσουμε το δικό μας πρόβλημα... Αγοράστε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ άλλο εκτός από γερμανικό για 2-3 χρόνια... Εγώ αυτό έκανα. Σε αυτά πατάνε οι ...εταίροι μας τόσα χρόνια και έχουν βρει τρόπο να μας τα παίρνουν, είτε λέγεται A3 είτε Leon. Ασφαλώς και είναι κοροϊδία το ίδιο δομικά αυτοκίνητο να έχει 7.000 παραπάνω, όσο καλύτερο κι αν είναι σε άλλος τομείς. Αλλά ακόμα χειρότερο είναι να στο πλασάρουν σαν καλύτερο ενώ τελικά δεν είναι (τουλάχιστον όχι 7.000 ευρώ καλύτερο, σε καμία περίπτωση).
Επειδή αυτός είναι όμιλος V.A.G.. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται σχετικά με marketing, προπαγάνδα και πλύση εγκεφάλου προς τους καταναλωτές περί ... ομοιοτήτων και διαφορών των μοντέλων της, χωρίς άλλη ουσία.
Nομίζω ότι ο Nickf...έδωσε την ΣΩΣΤΗ διάσταση της σύγκρισης μεταξύ των μοντέλων της Audi και των υπολοίπων εταιριών του V.A.G. Από και πέρα ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ και εν πολλοίς δογματική η άποψη των υπολοίπουν να ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ότι στη μεσαία κατηγορία το V.A.G κοροιδεύει αυτους που δίνουν 3 και 4.000€ plus για να πάρουν Α3 αφού το Golf είναι τάχα καλύτερο. ΔΕ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ. Με εξαίρεση την μέτρια αίσθηση τιμονιού στα Audi ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ γενιές εξάλειψαν, το AUDI A3 είναι ποιοτικότερο, κομψότερο και με αυτό τα κριτήρια αυτά ΚΑΛΥΤΕΡΟ όσο κι αν κάποιοι δε θέλουν να το δούν γιατί δε μπορούν να το αγοράσουν. Δηλαδή η ποιότητα δε μετράει. Ειχα μπει κάποτε σε Α4 1.6 101ΗΡ με εντελώς διαλυμένη εμφάνιση, ασυντήρητο, με διαλυμένα τάσια τροχών 10ΕΤΙΑΣ κι από ιδιοκτήτη που ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΛΕΝΕ ΚΑΝ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΤΡΙΖΕ ΚΑΘΟΛΟΥ, σε αντίθεση με διάφορα passat, Octavia ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ που ασφαλώς έτριζαν. Λοιπόν το αν πρέπει κάποιος ΝΑ ΜΗ ΑΓΟΡΑΖΕΙ LEON, OCTAVIA ή PASSAT μέχρι να μαζεψει τη διαφορά για AUDI είναι καθαρά υποκειμενικό. Το να μας λέει όμως ο κος Drikf οτι το GOLF ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ Α3 ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΑΠΛΑ ΘΑ ΤΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ Η AUDI ΕΙΧΕ ΤΟ S3 AΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 90 ΜΕ 215 και 225ΗΡ ως 1.8 20VT και το Golf το άφηνε μέχρι και το 2004 με παρόμοιο κινητήρα και 150ΗΡ με 5άρι σανζμάν με εξαίρεση τις επετειακές εκδόσεις. Λοιπόν ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΤΟΥ V.A.G;;; ΤΟ GOLF;;; που ειναι πολύ καλό, αλλά ΟΧΙ ΚΑΙ AUDI φίλοι μου. Φιλικά πάντα και ως ιδιοκτήτης FABIA που έχει παρόμοια πλαστικά με Ibiza Tsi και φυσικά τρίζει...Ε ΛΟΙΠΟΝ, ΑUDI Α1 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ 5.000€ ΛΙΓΟΤΕΡΑ....
Τα πράγματα ειναι πολύ απλά. Το Audi το αγοράζεις εφόσον έχεις λεφτά και θέλεις να το δείχνεις. Σαφέστατα το εσωτερικό του ειναι πιο καλό φτιαγμένο, ειναι πιο ήσυχο και πολιτισμένο όπως πρέπει να ειναι ένα prenium αυτοκίνητο. Αν τώρα θέλεις spor επιδόσεις παρόμοιες ή και καλύτερες απο κάποια Α3 και δεν σε ενδιαφέρουν τα prenium χαρακτηριστικά περνεις Leon με κλειστά τα ματιά και σου μένουν και τα επιπλέον χρήματα. Το VW ειναι η ενδιάμεση μεση λύση για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει ο απόλυτα spor χαρακτήρας αλλά δεν θέλει σε καμία περίπτωση να δώσει και τα λεφτά που αξίζει ένα Α3. Βεβαια η διαφορα χρηματων απο Golf σε Α3 ειναι σχετικα μικρη και το κέρδος ειδικα σε θεμα prestige πολυ μεγαλο υπερ του Α3 ως prenium, που καποιος ισως το σκεφτοταν πολυ. Το Fabia ειναι ο αξιοπρεπής αλλά φτωχός συγγενής όλων και απλά η επιλογή γίνετε με καθαρά οικονομικά κριτήρια.
Όλοι γνωρίζουμε πως στα μικρομεσαία υπερέχει η VW έναντι της AUDI και μετά μακριά ακολουθεί η ΣΕΑΤ.
όλοι γνωρίζουμε πως η τεχνολογία περνάει πρώτα στο golf και μετά στο a3.
και στον φίλο που λέει ψέματα πως πρώτα έχουμε την τεχνολογία στο α3, θα τον ρωτήσω πότε μπήκε διπλός συμπλέκτης στο α3? πόσα χρόνια μετά το golf?
πότε μπήκαν αμορτισέρ στο golf? το 1999 ακόμα και στην απλή έκδοση 1400 κυβικά! πόσα χρόνια μετά στο α3? κτλ κτλ
Η διαφορά στην τιμή στη Γερμανία είναι πολύ μικρότερη από ό,τι εδώ. Στην Ελλάδα η διαφορά εκτοξεύεται στα 7.000 ευρώ γιατί προφανώς βρίσκουν κορόϊδα. Είναι γνωστό στις εταιρείες κάθε είδους από απορρυπαντικά μέχρι αυτοκίνητα ότι οι Έλληνες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα από τους άλλους Ευρωπαίους για να πάρουν "μάρκα". Ξέρετε πόσο έχει το Leon 1.8tsi FR 180ps στη Γερμανία; 24.200 ευρώ. Στην Ελλάδα (χωρίς απόσυρση) 21.000 Ευρώ. Άσε που στη Seat θα σου κάνουν δώρο την απόσυρση ενώ στην Audi όχι. Αναφέρομαι σε 1800άρια όπου η φορολογία στη Ελλάδα είναι μεγαλύτερη και άρα οι τιμές στη Γερμανία έπρεπε να είναι χαμηλότερες. Τα Α3 έχουν παρόμοιες τιμές στην Ελλάδα και στη Γερμανία, άρα η διαφορά στην τιμή της Γερμανίας μεταξύ Audi και Seat είναι λιγότερη από τη μισή από την Ελλάδα. Τόσο κορόϊδα είμαστε...
GOLF ναι ειναι καλυτερο απο το Α3. ειναι γνωστο σε ολους πως το 2005 η VW παρουσιασε golf με αμορτισερ στο καπο, καθρεπτες με ενσωματομενα φλας , κιβωτιο με διπλο συμπλεκτη και τουρμο κινητηρες και μετα απο 6 χρονια περασαν αυτα και στο επομενο Α3. παντα σε αυτη την κατηγορια το golf υπερεχει απεναντι στο A3
ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Συγγνώμη, κε drikf ήθελα να πω
Eγώ διαφωνώ μαζί σου κε Γιάννη. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ εφόσον η AUDI είναι η ναυαρχιδα του ομίλου στη μικρομασαία κατηγορία των hatchback να λανσάρει το Α3 με χειρότερη ποιότητα και μάλιστα με διαφορά όπως λες σε σχέση με ένα Golf. Πώς το συμπεραίνεις αυτό; Σίγουρα λίγο καλύτερο το Golf από π.χ νέο Skoda Rapid αλλά από το νέο Leon η διαφορά σε ποιότητα είναι δυσδιάκριτη Σίγουρα θα αντέξει πιο ΠΟΛΥ το Golf. ΟΜΩΣ ΤΑ ΑUDI ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΣΤΙΚΑ έστω κι αν αυτό δε πολυφαίνεται σε αμάξι βιτρίνας ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ. Μου φαίνεται αδιανόητο σαν marketig να τιμολογείς ένα μοντέλο ΑΡΚΕΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ κι ο καταναλωτής να καταλαβαίνει ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΠΩΣ λες ότι ΤΟ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Εκτός αν μιλάς για αξιοπιστία ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Τo VWgroup είναι μανούλα στο marketing και αυτό ακριβώς κάνει και με τα 2 αυτά μοντέλα.Ανέκαθεν η audi ήταν η κυριλέ μάρκα του ομίλου,που εφάρμοζε πρώτη όλες τις τεχνολογικές καινοτομίες,με ανάλογη σχεδίαση και απτή ποιότητα υλικών.Προφανώς όλα αυτά τα κοστολογούν οι λογιστές του ομίλου 7.000 ευρώ παραπάνω από το αντίστοιχα seat.Η αλήθεια κατά τη γνώμη μου είναι κάπου στη μέση...ναι μεν το Α3 έχει σίγουρα προβάδισμά έναντι του ΄΄φτωχού πλην τίμιου συγγενή του΄΄ leon,αλλά αξίζει το παραπάνω 7χίλιαρο;Για κάποιον που έχει τα λεφτά δικαιολογώ την αγορά του Α3, με την έννοια ότι αγοράζει ένα αυτοκίνητο ποιοτικό, αναγνωρίσιμο και θέλει να βγάλει και τα γούστα του στην τελική.Θεωρώ όμως λάθος να χρεωθείς το επιπλέον ποσό (ειδικά στις μέρες μας), καθώς και το leon είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο σε καλή τιμή.
ειμαι κατοχος GTI V DSG 215 ατιθασα αλογα με μολις 2000κυβικα.
το αμαξι ειναι 6-7 ετων και ειναι σαν καινουργιο παρολο που εχει 140χιλ χλμ!
στο παρελθον ειχα αλλο ενα GTI και αλλο ενα GOLF 1600.
εχω οδηγησει και σεατ και audi.
λοιπον τα πραγματα ειναι απλα.
το α4 υπερεχει σε ποιοτητα σε σχεση με το pasat αλλα στην κατηγορια α3 golf leon το golf ειναι πρωτο με διαφορα μετα το audi και μετα το λεον. σε αυτη την κατηγορια η VW ειναι πρωτη με διαφορα. ολοι το ξερουμε αυτο. γιαυοτ αλλωστε και κανεις δεν αγοραζει α3. η audi ειναι μπροστα στις μεγαλυτερες κατηγοριες.
πχ ο ομιλος πρωτα βαζει ολες τις νεες τεχνολογιες στο golf και μετα στο α3. πχ αμορτισερ στο καπο ειχε το golf απο το 2005 ενω το α3 7 χρ μετα. φλας στους καθρεπτες πρωτα το golf και μετα 5 χρ το α3, τουρμπο πρωτα το golf και μετα το α3 κτλ . το α3 ερχεται να παρει οτι εχει το golf , 5 -7 χρ μετα. ετσι θελει ο ομιλος να δωσει προβαδισμα σε αυτη την κατηγορια στο golf και στην vw. οποτε ειναι λαθος να δωσει κανεις περισσοτερεα λεφτα για α3 . ακομα και λιγοτερα λεφτα να πουλιοταν, ολοι παλι θα προτιμουσαν το golf. μα πολυ απλα γιατι να δωσεις περισσοτερα λεφτα για να παρεις αμαξι 1600 κυβικα με 101 αλογα το 2006 αντι να παρεις golf 1400κυβικα με 170 αλογα με λιγοτερα λεφτα!!!!
μην μπερδευεστε γενικα με vw audi. ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΣΕΙΡΑ. στις μεγαλυτερες κατηγοριες ειναι μπροστα η audi στις μικροτερες η vw.
οσο αφορα το λεον ερχεται πολυ πισω και γιαυτο ειναι το φτηνο αντιγραφο του golf. οποιος δεν εχει λεφτα για golf, παιρνει λεον. εχει χαμηλοτερη ποιοτητα κατασκευης σαφεστατα. ειναι στο επιπεδο του toyota auris corola opel astra κτλ.
Αν και μολις 12 χρονια με διπλωμα, εχει τυχει να περασουν απο τα χερια μου 3 απο τις 4 μαρκες του ομιλου
VW passat ηταν το πρωτο μου αμαξι, φοβερο στιβαρο, ησυχο, ακριβο
Skoda Octavia το δευτερο. τα ιδια ακριβως με πανω αλλα μετα απο 3 χρονια ουτε στιβαρο, ουτε ησυχο ουτε φοβερο
Seat Leon το επομενο μοντελο απο τον ομιλο και εμεινα πολυ ευχαριστημενος για την τιμη που πληρωσα.
η seat στον ομιλο αυτο εχει το ΚΑΛΥΤΕΡΟ value for money αλλα δεν ειναι η καλυτερη μαρκα.
Οι γερμανοι επισης εχουν βρει ενα τροπο να σε "αναγκασουν" να αγορασεις VW. Αν δεν εχεις τα λεφτα θα παρεις Σκοντα που ειναι ναι μεν το ιδιο αλλα με περιορισμενη διαρκεια ζωης, Αουντι αν θες να τα σκασεις και VW αν θες να εισαι εργατικος. αν εισαι νεαρος και σπινθιροβολος παιρνεις ενα κοκκινο ΣΕΑΤ και οτι μοντελο και να ειναι και εισαι Γ Κ Ο Μ Ε Ν Ο Σ ή Λ Α Τ Ι Ν Ο Σ εραστης.
Brand management και οχι marketing
katoxos kai twn 2 autokiniton panw apo 5 xronia, leon 1.6 kai A3 1.6, to audi kalutero se plastika esoterika enw to leon pio spor xaraktira ston dromo strivei kalytera logo kaluteris katanomis varous, ta ulektrologika tous einai idia opws kai ta moter alla to ena eixe 17000euro kai to allo 25500euro me ton idio eksoplismo
ΟΣΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ,(ειμαι κατοχος Α3 7ετων),ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΑUDI 7 ΕΤΩΝ ΕΝΑ ΑΝΤΟΙΣΤΙΧΟ GOLF ΚΙ ΕΝΑ LEON ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΛΙΚΩΝ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ.ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΟΡΤΑΣ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟΥ,
Σιγουρα δε μιλάμε για δυο ίδια αυτοκίνητα τα οποία έχουν διαφορα χρηματική και μόνο!
Η αισθηση που αποπνέει ένα Audi από την οδήγηση του μέσω της ποιότητας των υλικών του και της πολυ προσεκτικής δουλειάς που έχει γίνει δε μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθει με ενός seat.
Βέβαια η διαφορα των 7000€ υπαρχει και για λόγους γοήτρου αγοράζοντας ένα Α3.
Σε κάποιους τομείς το A3 ίσως είναι πιο ποιοτικό από το LEON (ποιότητα κύλισης, ποιότητα κατασκευής, υλικά κλπ). Αυτό όμως ουδόλως δικαιολογεί αυτη τη χαοτική δοαφορά των 7 χιλιαδων ευρω με τα οποία αγοράζεις ακόμη μισό LEON. Εγω που ειμαι κάτοχος LEON επί 5 χρόνια (tsi 1,4) το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Οι άνθρωποι στο group VAG παραδίδουν μαθήματα Marketing.
Το ίδιο προϊόν (τεχνικά) πωλείται σε 3 διαφορετικές τιμές με αντίστοιχες "συσκευασίες", δηλαδή τα σήματα SEAT, VW, AUDI με αισθητικές διαφορές π.χ. ηχομόνωση, ποιότητα πλαστικών, σχεδιασμός.
Έτσι πετυχαίνουν υποδειγματική εκμετάλλευση αυτού που στο Marketing λέγετε "willingness to pay" του καθενός μας.
Για να το πω απλά: Οι Γερμανοί ξέρουν πώς να μας πάρουν όσα περισσότερα είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε. Chapeau
η φιγούρα του νεοέλληνα πάνω απ όλα, γελάνε στον όμιλο VW όταν μερικοί φιγουρατζίδες δίνουν ακόμα και 10-12.000 ευρώ για ένα ίδιο αυτοκίνητο αλλά με διαφορετικό σήμα στο καπό. πλέον η seat με τα καινούργια μοντέλα δεν υστερεί ούτε σε ποιότητα αλλά ούτε σε επιδόσεις με τα ακριβότερα του ομίλου, τα ίδια υλικά έχουν και την ίδια συναρμολόγηση.
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΛΟΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΠΑΡΑΚΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΑΛΛΗ ΤΙΜΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΤΟ AUDI ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΤΟ SEAT, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ...
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΧΡΗΣΗΣ.
ΜΑ ΚΙ ΑΝ ΑΚΟΜΑ,ΛΕΩ,ΚΙ ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΤΟ AUDI 1500 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ 7000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ?
Πλέον δεν είμαι fan της vw group,αλλά θα την υποστηρίξω,και ποτέ δεν το φανταζόμουν,όπως επίσης και δεν φανταζούν ένα τέτοιο θέμα.Αν και σε παρόμοια θέματα τα έχουμε ξαναπεί.
Καταρχάς η έννοια του κοινού πατώματος έχει πολλές παραμέτρους.Δεν είναι μόνο το πάτωμα,είναι και τα υπόλοιπα,είναι και η ποιότητα υλικού και κατασκευής του πατώματος που χτίζεται το όποιο όχημα.Μπορεί το audi a3,με το golf,και το leon και το skoda να έχουν τα ίδια πατώματα,αλλά δεν έχουν την ίδια ποιότητα μετάλλων.Ακόμα και στο golf gti,με το r,η ποιότητα μετάλλων δεν είναι ίδια.Θα είναι ίδια στο audi με το seat,το skoda,το golf,ας μην είμαστε μηδενιστές.Η audi είναι η πιο ακριβή μάρκα του ομίλου,και το είχε καημό η vw,εξού και δεν ακολουθεί η vw την διοίκηση της bmw,της mercedes,αλλά έχει διαφορετικές μάρκες κάτω από την ίδια στέγη.Εδώ καημό το είχε το audi r8 να είναι πιο γρήγορο για την porsche και την lamborghini,και το κατάφερε,ΣΚΙΖΟΝΤΑΣ τις άλλεςδύο μάρκες.
Επίσης δεν είναι μόνον τα μέταλλα,είναι και η ποιότητα των καλωδίων και των αισθητήρων,που είναι καλύτεροι στο audi,σε σχέση με το golf,το seat,το skoda.Η σειρά είναι audi,vw,skoda,seat,και να δείτε τους πίνακες των παγκοσμίων διεθνών και αναγωνρισμένων ορανισμών από όλους,θα δείτε ότι στην κατάταξη αξιοπιστίας,όλο το group vw,δεν έχει τις ίδιες θέσεις,τυχαίο παντού.Επίσης θα δείτε όλο το group σε σχέση με άλλες μάρκες να είναι πολύ πιο κάτω,τυχαίο και αυτό.Και λέω δείτε τους παγκόσμιους διεθνής και αναγνωρισμένους οργανισμούς,διότι όσοι δεν είστε του επαγγέλματος δεν μπορείτε να καταλάβετε και δεν είναι και η δουλειά σας να γνωρίζετε άσχετα πράγματα από την προσωπική σας εργασία.Αλλά επειδή όλοι έχουμε κάποιο όχημα και κοστίζει και το συντηρούμε,καλό είναι να γνωρίζουμε τα απαραίτητα.
Ακόμα αν δείτε πόσο υλικό λείπει από το seat,το skoda,το vw σε σχέση με το audi και από που,θα γελάτε.Αλλά είπαμε δεν είναι υποχρεωμένος ο άνθρωπος ο οποίος δεν είναι της δουλειάς να γνωρίζει τα τεχνικά,αλλά τα απαραίτητα για να μην τον πιάνουνε κορόϊδο,οι κουτοπόνηροι.
Οπότε η διαφορά τιμής δικαιολογείται,γιατί είναι πιο ποιοτικό το audi σε σχέση με τα υπόλοιπα του group vw,ΑΛΛΑ,δεν δικαιολογείται η τόση μεγάλη διαφορά τιμής που θα μπορούσε να είναι πιο κάτω.Αλλά αυτό είναι θέμα και πρόβλημα της εταιρείας,όπως πρόβλημα και θέμα είναι του εκάστοτε αγοραστή,αν θέλει να πληρώσει αυτήν την διαφορά τιμής ώστε να προτιμήσει audi,σε σχέση με seat.Οπότε κάνουμε το κουμάντο και την όποια επιλογή μας,αλλά τεχνικά το audi είναι audi,δεν είναι ούτε vw,ούτε seat,ούτε skoda.
Ας μελετήσουμε και ας καταλήξουμε στο τι είναι καλύτερο για τον εαυτό μας και μόνο και όχι για τους υπολοίπους,ιεραρχώντας τις ανάγκες,και την δυνατότητα μας
Εννοείται πως το καινούριο Leon είναι πολύ όμορφο και δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα A3 και Golf. Έχοντας μάλιστα την τύχη να οδηγήσω το καινούριο Leon είναι πραγματικά σαν να μπαίνεις σε αυτοκίνητο άλλης κατηγορίας...Σκέφτομαι μάλιστα ως ιδιοκτήτης Seat Ιbiza Cupra TSI να το ανταλλάξω και να προβώ στην αγορά του νέου Seat Leon 1.8 TSI και μάλιστα στην τρίθυρη εκδοχή του όταν έρθει με το καλό...Τόσο πολύ ικανοποιήθηκα από το αυτοκίνητο!!!!!!!