5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Για να βρεθεί στην κορυφή το σαγηνευτικό νέο Citroen C3 θα αντιμετωπίσει σκληρές μάχες. Θα τα καταφέρει απέναντι στο Opel Corsa;
Γιατί το C3 φοβίζει το Corsa
16.660 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2016)
Το ολοκαίνουργιο Citroen C3 έχει όλα τα φόντα για να κοντράρει στα ίσια το Opel Corsa, που είναι ένα από τα κορυφαία και πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της μικρής κατηγορίας;
Τα ατού του Citroen C3
-Νέα γενιά και πάτωμα
-Χαμηλό βάρος
Τα ατού του Opel Corsa
-Ποιότητα κατασκευής
-Χώροι
-Γκάμα κινητήρων
Η Citroen επένδυσε πολλά στο νέο και πολλά υποσχόμενο C3, που ψηφίστε και ως «Αυτοκίνητο του 2017», στοχεύοντας το νέο της μοντέλο να γίνει πρωταγωνιστής στη μικρή κατηγορία, όπως το αντίστοιχα νεανικό Opel Corsa. Η Citroen έριξε βάρος στην εμφάνιση του C3, η οποία είναι ριζοσπαστική για την κατηγορία και με στοιχεία από το C4 Cactus. Επίσης πατάει σε μια νέα ελαφριά πλατφόρμα, σε αντίθεση με το Οpel Corsa, το πάτωμα του οποίου απλά έχει βελτιώσεις σε κάποια σημεία σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο. Το Corsa, που είναι διαθέσιμο και ως 3θυρο, έχει μεγαλύτερο μήκος (4.021 χλστ. έναντι 3.996), αλλά είναι στενότερο και υψηλότερο από το C3. Το 2.540 χλστ. μεταξόνιο του τελευταίου είναι 30 χλστ. μακρύτερο από του Corsa. Για αυτό και όπως διαπιστώσαμε όταν καθίσαμε στο πίσω κάθισμα οι χώροι είναι ανάλογα άνετοι στα δύο μοντέλα. Παράλληλα το Citroen C3 έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στα 300 λτ., όταν στο Opel Corsa είναι 285 λτ.
Κινητήρες: Με 1000άρη turbo και OPC το Corsa
Το Citroen C3 προσφέρεται με 3 μοτέρ βενζίνης και 2 πετρελαίου. Οι κινητήρες βενζίνης θα είναι όλοι PureTech 3κυλινδροι 1,2 λτ., με απόδοση 68, 82 και turbo 110 ίππων. Η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων θα αποτελείται από τoν 1,6 λτ. BlueHDi κινητήρα, με απόδοση 75 και 100 ίππων επίσης με Start/Stop και χειροκίνητο κιβώτιο. Η γκάμα κινητήρων του Corsa ξεκινά από τα 70 άλογα του 1,2 λτ. ατμοσφαιρικού 4κύλινδρου. Ο 1.000άρης turbo Εcotec αποδίδει 115 άλογα με εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία. Η σκληροπυρηνική έκδοση ΟPC έχει 1,6 turbo κινητήρα 207 ίππων! Ως diesel υπάρχει μόνο μία επιλογή 1,3 λτ. Με 95 ίππους και επιλογή ανάμεσα σε 5άρι ή 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτοματοποιημένο μηχανικό 5 σχέσεων.
Εσωτερικά: Minimal λογική στο C3
Στο εσωτερικό του C3 η σχεδίαση είναι minimal, αλλά μοντέρνα και νεανική. Κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη αφής, ενώ ωραία είναι η σχεδίαση των αεραγωγών και τα καθίσματα αναπαυτικά. Αναφορικά με την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή, αυτά βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα για την κατηγορία. Η καμπίνα του Opel Corsa δείχνει μοντέρνα και διαθέτει επίσης οθόνη αφής στο κέντρο. Ξεχωρίζει με την ποιότητα των υλικών στο πάνω μέρος του ταμπλό, αλλά και την στιβαρή συναρμογή.
Συμπέρασμα
Το νέο Citroen C3 ακολουθώντας την δελεαστική τιμολογιακή πολιτική του προκατόχου του (ειδικά ως diesel) και σε συνδυασμό με τον μοντέρνο χαρακτήρα και την εμφάνιση, μπορεί να αντιμετωπίσει τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του υπάρχοντος Opel Corsa, που πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι.
Η Citroen έριξε βάρος στην εμφάνιση του C3, η οποία είναι ριζοσπαστική για την κατηγορία. Προαιρετικά προσφέρονται τα AirBumps, που γνωρίσαμε πρώτα στο C4 Cactus.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
-Σχεδίαση-Νέα γενιά και πάτωμα
-Χαμηλό βάρος
Τα ατού του Opel Corsa
-Ποιότητα κατασκευής
-Χώροι
-Γκάμα κινητήρων
Η Citroen επένδυσε πολλά στο νέο και πολλά υποσχόμενο C3, που ψηφίστε και ως «Αυτοκίνητο του 2017», στοχεύοντας το νέο της μοντέλο να γίνει πρωταγωνιστής στη μικρή κατηγορία, όπως το αντίστοιχα νεανικό Opel Corsa. Η Citroen έριξε βάρος στην εμφάνιση του C3, η οποία είναι ριζοσπαστική για την κατηγορία και με στοιχεία από το C4 Cactus. Επίσης πατάει σε μια νέα ελαφριά πλατφόρμα, σε αντίθεση με το Οpel Corsa, το πάτωμα του οποίου απλά έχει βελτιώσεις σε κάποια σημεία σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο. Το Corsa, που είναι διαθέσιμο και ως 3θυρο, έχει μεγαλύτερο μήκος (4.021 χλστ. έναντι 3.996), αλλά είναι στενότερο και υψηλότερο από το C3. Το 2.540 χλστ. μεταξόνιο του τελευταίου είναι 30 χλστ. μακρύτερο από του Corsa. Για αυτό και όπως διαπιστώσαμε όταν καθίσαμε στο πίσω κάθισμα οι χώροι είναι ανάλογα άνετοι στα δύο μοντέλα. Παράλληλα το Citroen C3 έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στα 300 λτ., όταν στο Opel Corsa είναι 285 λτ.
Κινητήρες: Με 1000άρη turbo και OPC το Corsa
Το Citroen C3 προσφέρεται με 3 μοτέρ βενζίνης και 2 πετρελαίου. Οι κινητήρες βενζίνης θα είναι όλοι PureTech 3κυλινδροι 1,2 λτ., με απόδοση 68, 82 και turbo 110 ίππων. Η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων θα αποτελείται από τoν 1,6 λτ. BlueHDi κινητήρα, με απόδοση 75 και 100 ίππων επίσης με Start/Stop και χειροκίνητο κιβώτιο. Η γκάμα κινητήρων του Corsa ξεκινά από τα 70 άλογα του 1,2 λτ. ατμοσφαιρικού 4κύλινδρου. Ο 1.000άρης turbo Εcotec αποδίδει 115 άλογα με εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία. Η σκληροπυρηνική έκδοση ΟPC έχει 1,6 turbo κινητήρα 207 ίππων! Ως diesel υπάρχει μόνο μία επιλογή 1,3 λτ. Με 95 ίππους και επιλογή ανάμεσα σε 5άρι ή 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτοματοποιημένο μηχανικό 5 σχέσεων.
Εσωτερικά: Minimal λογική στο C3
Στο εσωτερικό του C3 η σχεδίαση είναι minimal, αλλά μοντέρνα και νεανική. Κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη αφής, ενώ ωραία είναι η σχεδίαση των αεραγωγών και τα καθίσματα αναπαυτικά. Αναφορικά με την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή, αυτά βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα για την κατηγορία. Η καμπίνα του Opel Corsa δείχνει μοντέρνα και διαθέτει επίσης οθόνη αφής στο κέντρο. Ξεχωρίζει με την ποιότητα των υλικών στο πάνω μέρος του ταμπλό, αλλά και την στιβαρή συναρμογή.
Συμπέρασμα
Το νέο Citroen C3 ακολουθώντας την δελεαστική τιμολογιακή πολιτική του προκατόχου του (ειδικά ως diesel) και σε συνδυασμό με τον μοντέρνο χαρακτήρα και την εμφάνιση, μπορεί να αντιμετωπίσει τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του υπάρχοντος Opel Corsa, που πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι.
To C3 ειναι καλύτερο και πιο μπροστα απο το Corsa.. To C3 υπερισχύει σαν σύνολο κυρίως λόγω εμφάνισης, συστημάτων ασφαλειας, τεχνολογια, εξοπλισμός, ποιοτητα κυλισης.. Τι να μας πει το corsa που εχει το ίδιο πάτωμα- πλατφόρμα με το corsa του 2006
Με τη μούρη που έχει το νέο C3, είναι φυσικό να τρομάζει τους πάντες και τα πάντα. Αυτό συμβαίνει με τα άσχημα και κακόγουστα σχέδια.
Πολύ όμορφο το c3 σχεδιαστικά, οι Γάλλοι πολύ μπροστά, οι δε Γερμανοί παραμένουν συντηρητικοί σε όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως εταιρείας και κατηγορίας, προβάλλοντας ως δυνατό χαρτί την ποιότητα κατασκευής.Καλή η ποιότητα αναντίρρητα, άλλα αυτό πλέον το προσφέρουν σχεδόν όλοι και όπως μια γυναίκα την ερωτεύεσαι πρώτα από την εμφάνιση, έτσι και το αυτοκίνητο, άσχετα τι θα γίνει μετά...
Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί συγκρίνετε το C3 με το Corsa και όχι με το yaris που το κορυφαίο και πιο ολοκληρωμένο στην κατηγορία, άλλα και πρώτο σε πωλήσεις τα τελευταία χρόνια σταθερά
Οπα παιδια,αληθειες να λεμε!Το c3 III βασιζεται στην ιδια πλατφορμα με το C3 I του 2002(!)...Αρα συγκριτικα μια χαρα ειναι το Corsa με τη πλατφορμα του punto (2006)!Το C3 ειναι για τον Πειραιωτη που θελει απλως να αλλαζει (ριζικα) η εξωτερικη σχεδιαση και ας του πουλανε το ΙΔΙΟ αμαξι 20 χρονια...
To corsa einai modelo 2005! Ti sugkrinete? H opel den eixe lefta na anaptuksei kainourio modelo kai ekanan mono ais8htikes allages gia na koroidepsoun to kosmo.
Πρωτον, Το Corsa δεν είναι 3κύλινδρο όπως γράψατε, είναι 4 κύλινδρο και καμία σχέση με το c3. Πόσα Citroen κυκλοφορούν στον δρόμο και είναι πάνω από 10 χρονων?? Όλα στα 5-6-7 χρόνια βγαίνουν Off !! Τα κάνατε όλα ίσα και όμοια, έλεος.!!