Το Audi Q2 ξεχωρίζει από την υπόλοιπη γκάμα της Audi αμέσως. Όχι μόνο έχει τη δική του σχεδίαση, που παρά τις ομοιότητες δεν παραπέμπει σε κανένα άλλο μοντέλο, αλλά έχει και τις σωστές διαστάσεις. Τι άλλο;
#5
Λίγο μεγαλύτερο από μικρό στο μάτι, μικρομεσαίο με τα όλα τους σε χώρους. Μόνο 20 εκατοστά μακρύτερο από ένα Polo αλλά με το μεταξόνιο ενός Passat, το Q2 έχει την καλύτερη αναλογία διαστάσεων-χώρων στη μάρκα.
#4
Κανονικοί κυβισμοί. Που σημαίνει ότι με 1.0 και 1.4 κυβικά αγοράζεις ένα κανονικότατο Audi χωρίς υποχωρήσεις σε επιδόσεις αφού το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1400 κιλά.
#3
Δύο, τρεις ή τέσσερις κύλινδροι για οικονομία. Το Q2 έχει δύο μοτέρ βενζίνης, ένα 1.0 λίτρου με τρεις κυλίνδρους και ένα 1,4 με τους δύο ή και τους τέσσερις να λειτουργούν ανά πάσα στιγμή. Παρά τα premium στοιχεία του, το Q2 έχει ξεκάθαρη προτεραιότητα την οικονομία.
#2
Χρώμα. Εντάξει, τα χρώματα του Q2 δεν είναι μοναδικά στην Audi, κανένα άλλο μοντέλο της μάρκας όμως δεν δείχνει έτοιμο για ένα χτυπητό κίντρινο ή πορτοκαλί, για ένα φανταχτερό κόκκινο ή ένα παστέλ θαλασσί.
Πριν το #1 λόγο γιατί το Q2 είναι το πιο ξεχωριστό μοντέλο της Audi, υπάρχει και ένας λόγος που βάζει τα δύσκολα στο μικρό SUV της μάρκας. Και αυτός είναι ο ανταγωνισμός. Όχι μόνο από την Mercedes GLA και τις ΒMW X1/Χ2, αλλά και από μάρκες όπως η Jeep, η Mini, και η Fiat, αλλά και η Peugeot, Renault ακόμη και η Dacia, χωρίς φυσικά να ξεχνάμε την Opel ή τη Suzuki, που έχουν μοντέλα στην κατηγορία. Η επιλογή είναι πολύ δύσκολη. Για το Q2 όμως υπάρχει και ο επόμενος λόγος.
#1
Premium. Νομίζει κανείς πως το όνομα Audi αρκεί για να διασφαλίσει τον premium χαρακτήρα του Q2. Όμως η Audi ξέρει πως οι πρώτοι πελάτες του Q2 θα είναι όσοι έχουν ήδη ένα Audi στο ιστορικό τους. Ξέρει λοιπόν πως αυτοί οι οδηγοί περιμένουν από ένα μικρότερο αυτοκίνητο, παρά το μέγεθός του, να παρέχει όλη την ποιότητα και την άνεση που είχαν στο προηγούμενο αυτοκίνητό τους. Και έτσι εκτός από όνομα, έχει και ουσία.
Εσείς όμως το βλέπετε έτσι το Q2; Ξεχωρίζει στα μάτια σας από τα άλλα Audi; Ή χάνεται στην ομοιομορφία της γκάμας; Και τελικά πως το βλέπετε απέναντι στον ανταγωνισμό; Αντέχει με τόση πίεση;
Ο λαός επιθυμεί αστικά SUVοειδή κι ακόμα και η Audi αναγκάστηκε να φτιάξει ένα. Ίσως είναι το πιο εύθυμο μοντέλο της μάρκας, καθότι έτσι επιβάλλει το marketing. Προσωπικά περιφρονώ την κατηγορία αυτή λαι τη θεωρώ οδηγικά ανούσια και χρηστικά ελλιπή, αλλά τελικά ποιός μπορεί να τα βάλει με τη μόδα; Εξάλλου τα σκισμένα jeans κοστίζουν διπλάσια χρήματα από αυτά τα κλασσικά που φοράω εγώ...
Επειδή η αουντι έχει ξεφύγει τεχνολογικά από τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, βλέπε Α8, Α7, Α6 κτλπ όποιο αυτοκίνητο με το σήμα Audi θα είναι ποθητό. Το q2 τυγχάνει να είναι και φτηνό και πρακτικό και για αυτό στην Ελλάδα πουλάει.
Ούτε καυτό, ούτε ξεχωριστό ούτε τίποτα. Δεν συμφωνώ καθόλου με τα σχόλια του συντάκτη για το συγκεκριμένο μοντέλο. Το θεωρώ άχρωμο, αδιάφορο και κυρίως σχεδιαστικά άτολμο.
Δε ξέρω αν ειναι το πιο καυτό αλλά το πιο άσχημο Audi ειναι σίγουρα.
Ο λαός επιθυμεί αστικά SUVοειδή κι ακόμα και η Audi αναγκάστηκε να φτιάξει ένα. Ίσως είναι το πιο εύθυμο μοντέλο της μάρκας, καθότι έτσι επιβάλλει το marketing. Προσωπικά περιφρονώ την κατηγορία αυτή λαι τη θεωρώ οδηγικά ανούσια και χρηστικά ελλιπή, αλλά τελικά ποιός μπορεί να τα βάλει με τη μόδα; Εξάλλου τα σκισμένα jeans κοστίζουν διπλάσια χρήματα από αυτά τα κλασσικά που φοράω εγώ...
Εγώ θα έπαιρνα το Q3 που σύμφωνα με όλες τις έρευνες αξιοπιστίας είναι το πιο αξιόπιστο suv στον κόσμο και κανει σχεδόν τα ίδια λεφτά με το Q2.
Επειδή η αουντι έχει ξεφύγει τεχνολογικά από τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, βλέπε Α8, Α7, Α6 κτλπ όποιο αυτοκίνητο με το σήμα Audi θα είναι ποθητό. Το q2 τυγχάνει να είναι και φτηνό και πρακτικό και για αυτό στην Ελλάδα πουλάει.
Αφου ειναι premium επειδη εχει 4 μηδενικα μπρος-πισω, τοτε σωθηκαμε...
Μάπα είναι το Q2 ... μετριότατο αμάξι ! Αυτό που θα κάνει την διαφορά όμως στην κατηγορία του θα είναι το νέο Q3 !
Ούτε καυτό, ούτε ξεχωριστό ούτε τίποτα. Δεν συμφωνώ καθόλου με τα σχόλια του συντάκτη για το συγκεκριμένο μοντέλο. Το θεωρώ άχρωμο, αδιάφορο και κυρίως σχεδιαστικά άτολμο.
...ούτε τεχνολογικά προηγμένο είναι, ούτε κορυφαίο στην αξιοπιστία, ούτε τίποτα τα ιδιαίτερο... περί ορέξεως...