ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί το νέο T-Roc είναι καλύτερο για την VW, ακριβότερο για εμάς;

1.076 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2025)
Γιατί το νέο T-Roc είναι καλύτερο για την VW, ακριβότερο για εμάς;

Το νέο VW T-Roc αναμένεται τους επόμενους μήνες, σε βενζίνη και υβριδικό
Είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις για να καλύψει το κενό του Tiguan που μεγάλωσε πολύ
Στην εμφάνισή του έχει στοιχεία από τη γκάμα ηλεκτρικών ID
Θα «σώσει» τη VW ρίχνοντας ρύπους και διατηρώντας πωλήσεις, θα είναι όμως ακριβότερο

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Το νέο VW T-Roc αναμένεται τους επόμενους μήνες, σε βενζίνη και υβριδικό

Λίγα μοντέλα είναι τόσο σημαντικά για μια μάρκα όσο το T-Roc για την VW. Και με το μικρομεσαίο SUV να κρατάει μεγάλο μερίδιο των πωλήσεων, τόσο τα περιθώρια κέρδους, όσο και κυρίως οι ρύποι του, είναι το βασικότερο που ελπίζει η VW να κερδίσει από το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς. Εμείς, τι περιμένουμε;

Η VW έκανε τη σωστή κίνηση με το T-Roc. Ξέρει τι αρέσει, γιατί πουλάει και τι θέλει ο κόσμος και το κράτησε περίπου το ίδιο. Δηλαδή με κινητήρες εσωτερικής καύσης, υβριδικά σύνολα, και ίσως αυτή τη φορά και υβριδικά πρίζας (PHEV). Η γκάμα του νέου T-Roc θα πατάει στα μηχανικά της πλατφόρμας MEB-Evo, όπως το τρέχον Golf και τόσα άλλα μοντέλα, και θα έχει πιθανότατα τους ίδιους κινητήρες ντίζελ, βενζίνης και υβριδικά σύνολα.

Είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις για να καλύψει το κενό του Tiguan που μεγάλωσε πολύ

Η βασική διαφορά θα είναι το μέγεθος αφού το T-Roc θέλει να κόψει δεσμούς με τη B-SUV κατηγορία και να ανέβει στα C-SUV, εκεί όπου ανήκει δικαιωματικά λόγω πλατφόρμας. Αυτό του το επιτρέπει και η νέα γενιά του Tiguan που μεγάλωσε σημαντικά και άφησε χώρο για το T-Roc να καλύψει το κενό και να πάρει απόσταση από το T-Cross, αφήνοντας το μοντέλο ξεκάθαρα μια κατηγορία πιο κάτω. Οι αυξημένες διαστάσεις θα κάνουν θετική εντύπωση στους χώρους, όχι όμως και στην τιμή.

Στην εμφάνισή του έχει στοιχεία από τη γκάμα ηλεκτρικών ID

Σχεδιαστικά η VW το παίζει και πάλι εκ του ασφαλούς, με το χαρακτηριστικό προφίλ του αυτοκινήτου ανέπαφο. Αυτό είναι που ξεχωρίζει και το T-Roc από οτιδήποτε άλλο εντός και εκτός της γκάμας της VW αλλά και του ομίλου συνολικά, αφού μηχανικά οι ομοιότητες με μοντέλα της Seat/Cupra και Skoda είναι σημαντικές. Εμπρός και πίσω η VW παραμένει πιστή στην λογική της κοινής-εταιρικής σχεδίασης. Έτσι παρά τις μέτριες εντυπώσεις της αγοράς για τη σχεδίαση της γκάμας ID, η μάσκα και η ουρά έρχονται και εδώ, όπως και στο Tiguan σχεδόν αυτούσιες, ενώ αναμένουμε να δούμε αν το εσωτερικό ξεπέρασε τα προβλήματα με τους διακόπτες αφής αλλά και τη μέτρια ποιότητα που έχουμε δει τελευταία στα VW.
 

Θα «σώσει» τη VW ρίχνοντας ρύπους και διατηρώντας πωλήσεις, θα είναι όμως ακριβότερο

Αυτό όμως που μετράει είναι οι κινητήρες. Η VW πουλάει SUV με το «τσουβάλι», με το 47% των πωλήσεων το 2024 να είναι τέτοια αυτοκίνητα και το T-Roc σχεδόν τα μισά από αυτά. Που σημαίνει πως είναι χρυσή αγελάδα για τη VW, και με μεγαλύτερες διαστάσεις και άρα «τσιμπημένη» τιμή ανοίγει περισσότερο θα περιθώρια κέρδους, κάτι που χρειάζεται άμεσα η μάρκα. Αυτό που επίσης χρειάζεται επειγόντως είναι οι χαμηλοί ρύποι αφού από φέτος ο μέσος όρος στόλου πέφτει στο 93.6 γρ/χλμ, τη στιγμή που η υπάρχουσα γκάμα ξεπερνάει αρκετά τα 100. Το υβριδικό Golf έχει μόλις 6 γραμμάρια, κάτι που αναμένεται να αποκτήσει και το νέο T-Roc. Με το αζημίωτο όμως αφού μεγαλύτερο, πιο σύγχρονο και συνολικά καλύτερο, θα σημαίνει και ακριβότερο, ειδικά με το κλείσιμο (προς τα πάνω) της ψαλίδας ανάμεσα σε θερμικά και ηλεκτρικά.
 
Θα αξίζει τα παραπάνω λεφτά το νέο best seller της VW; Ειδικά αφού θα δίνει περισσότερα τόσο σε τεχνολογία όσο και μέγεθος, αλλά και θα είναι θερμικό, δίνοντας ακόμη επιλογές σε όσους δεν θέλουν ηλεκτροκίνηση; Τι λες;

ford
KIA