Δύο άλογα έχουν γίνει θρύλοι στην αυτοκίνηση. Το πρώτο είναι όρθιο στα πίσω πόδια και κοσμεί το εμπρός μέρος της Ferrari. Το άλλο τρέχει ξέγνοιαστα και κοσμεί το πρώτο αμερικάνικο σπορ αυτοκίνητο για όλους: τη Mustang.
Όπως η ίδια η Ford όρισε την κατηγορία των pony cars, πρόκειται για οικονομικά μοντέλα με βάση αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, με μεγάλα δυνατά μοτέρ και μυώδη σχεδίαση. Και αν η αρχέτυπη Mustang του 1964 δεν είναι αρκετή για να δημιουργήσει τις σωστές εντυπώσεις, από τότε μέχρι σήμερα έχουν υπάρξει ένα σωρό μοντέλα με αυτά τα χαρακτηριστικά από τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, με πιο πρόσφατη, φυσικά την τρέχουσα γενιά της Ford Mustang.
Όμως η Mustang ξαναλανσάρεται, αυτή τη φορά ως μια μπράντα μέσα στους κόλπους της Ford. Και αυτή η μάρκα έχει ως πρώτο της μοντέλο ένα ηλεκτρικό SUV. Αν η περιγραφή της Mach-E σταματούσε στις δύο λέξεις «ηλεκτρικό SUV» θα ήταν μεγάλη αδικία τόσο για τη Ford, όσο και κυρίως για τους οδηγούς που τους αρέσουν τα όμορφα, γρήγορα και ικανά αυτοκίνητα.
Γιατί η Mustang Μach-E είναι το πιο ενδιαφέρον ηλεκτρικό SUV. Έχει όλα τα χαρακτηριστικά που την κάνουν αμέσως αναγνωρίσιμη ως Mustang, αλλά και την τεχνολογία που περιμένει κανείς από ένα ηλεκτρικό SUV του 2021. Ακόμη περισσότερο, έχει τις επιδόσεις μια Mustang, ενώ θέλει να λέει ότι το όλο πακέτο είναι της ίδιας λογικής των pony cars, δηλαδή, προσιτές επιδόσεις. Αυτό, το προσιτό δηλαδή, είναι λίγο συζητήσιμο στα πλαίσια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όμως η Ford θεωρεί πως η Mach-E σε αυτή την τιμή είναι κελεπούρι.
Και είναι. Αυτό δεν χωράει αμφιβολία. Αυτό που δημιουργεί ερωτήματα είναι πως ένα SUV χωρίς καν ένα V8 μπορεί να γίνει στα μάτια της αγοράς ταυτόσημο με το όνομα Mustang.
Εσείς τι λέτε; Μπορείτε να δείτε πέρα από το όνομα Mustang ένα αυτοκίνητο που δεν είναι σπορ και δεν έχει τουλάχιστον ένα V8 κάτω από το καπό; Τι λέτε; Τι σόι Mustang είναι η Mach-E;