ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γίνεται Subaru χωρίς τα 2 βασικά της στοιχεία, 4κίνηση και κινητήρες boxer;

Γίνεται Subaru χωρίς boxer μοτέρ;

4.795 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2018)

Ποιές δύο λέξεις περιγράφουν τη Subaru καλύτερα από την «τετρακίνηση» και το «boxer»; Πως όμως θα αντεπεξέλθει η μάρκα στο ηλεκτροκίνητο μέλλον που κάνει το πρώτο κοινότυπο και το δεύτερο απλά άκυρο;

Με ένα εκρηκτικό πρωτότυπο, το Viviz Performance, η Subaru έδειξε τις προθέσεις της για το άμεσο μέλλον των μοντέλων της και κυρίως το Impreza και τις εκδόσεις WRX και WRX STI. Κουπέ σχήμα, έντονες ακμές, υπέροχες αναλογίες, κρυμμένες πίσω πόρτες και φουσκωτοί θόλοι, φωνάζουν επιδόσεις.
 
Όμως η Subaru έχει έναν πονοκέφαλο. Βλέπεις τα δύο συστατικά της επιτυχίας της, ο μπόξερ κινητήρας και η τετρακίνηση, είναι υπο εξαφάνιση το πρώτο και προσεχώς κοινότυπο το δεύτερο. Σήμερα η Subaru ωφελείται από την τετρακίνηση που της επιτρέπει ένα σχετικό μονοπώλιο στο είδος, ειδικά δεδομένου ότι η Audi έχει απομακρυνθεί στην αγορά από την quattro εικόνα που είχε τα περασμένα χρόνια.
 
Την ίδια στιγμή, η μοναδικότητα του μπόξερ της επιτρέπει με τετρακύλινδρους κινητήρες να ανταγωνίζεται με premium κατασκευαστές και να πετυχαίνει περιθώριο κέρδους πάνω από 11%, νούμερο που ούτε που φαντάζονται άλλες μάρκες. Το μπόξερ και η τετρακίνηση δεν είναι απλά «σήμα κατατεθέν» για τη μάρκα, είναι το ψωμοτύρι της.
 
Όμως η Subaru, όπως κάθε άλλος κατασκευαστής θα περάσει στην ηλεκτροκίνηση από το 2021, όπως έχει ανακοινώσει ήδη η μάρκα. Ηλεκτροκίνηση και μπόξερ, δεν πάνε μαζί. Θέλει λοιπόν να χτίσει μία νέα ταυτότητα, σχεδιαστική ή αλλιώς που θα τη φέρει σε αυτή την εποχή, εξίσου αναγνωρίσιμη και μοναδική όπως τώρα.
 
Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει η μάρκα και με την τετρακίνηση. Ηλεκτρικά μοτέρ και τρία διαφορικά δεν έχουν κανένα νόημα. Αναγκαστικά και η Subaru θα περάσει σε τετρακίνηση με ανεξάρτητα μοτέρ, ανά άξονα ή τροχό, κάτι που όμως κάνουν ήδη άλλοι κατασκευαστές, τεχνολογία που θα είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη και κοινότυπη μετά το 2025 στην αγορά αυτοκινήτου.
 
Αντίθετα με αυτές τις μάρκες, η Subaru έχει χτίσει την εικόνα της γύρω από δύο τεχνικά στοιχεία που θα πάψουν να υπάρχουν στα επόμενα δέκα χρόνια. Και τώρα χρειάζεται κάτι νέο. Σίγουρα η σχεδίαση που βλέπουμε στο Τόκυο φέτος είναι πολλά υποσχόμενη. Είναι όμως αρκετή;
 
Εσείς τι περιμένετε να δείτε σε ένα ηλεκτροκίνητο Subaru για να το θέλετε όσο θέλετε ένα Subaru  σήμερα; Πως πρέπει να αλλάξει η μάρκα για να διατηρήσει τον ξεχωριστό της χαρακτήρα; Πως δεν θα χαθεί ο θρύλος, αλλάζοντας τις τεχνολογίες που τον έχτισαν;

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK