ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ginetta Akula: Μαύρος «καρχαρίας» με 608 άλογα και κινητήρα V8

3.033 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2024)
Ιδού το νέο Ginetta Akula: Ένα supercar με κινητήρα 6,4 λίτρων και απόδοση 600 ίππων
4 Φωτογραφίες »

Ιδού το νέο Ginetta Akula: Ένα supercar με κινητήρα 6,4 λίτρων και απόδοση 600 ίππων

- Supercar με βάρος 1.190 κιλά που θυμίζει αγωνιστικό, αλλά έχει άδεια χρήσης για το δρόμο
- Σχεδίαση από το αγωνιστικό LMP1 και ταμπλό από την Formula 1
- Με ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα 6,4 λίτρων με 608 ίππους και 670 Nm ροπής
- Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας σε μόλις 20 μονάδες με τιμή πάνω από 390.000 ευρώ

Supercar με βάρος 1.190 κιλά που θυμίζει αγωνιστικό, αλλά έχει άδεια χρήσης για το δρόμο

Πέντε χρόνια πριν, το 2019, η βρετανική αυτοκινητομηχανία Ginetta είχε παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το πρωτότυπο supercar που άκουγε στην ονομασία Akula (σ.σ. στα ρωσικά η λέξη акула σημαίνει καρχαρίας). Σήμερα, η μάρκα επιστρέφει, αυτή τη φορά με την έκδοση παραγωγής του supercar, το οποίο έχει άδεια χρήσης για το δρόμο. Οι Βρετανοί έχουν κάνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στο μήκους 4,32 μ. και πλάτους 2,03 μ. αμάξωμα, με ένα monocoque πλαίσιο, κάτι που μεταφράζεται σε εξαιρετικά μικρό βάρος μόλις 1.190 κιλών. Επιπλέον, το Ginetta Akula έχει την τέλεια αναλογία βάρους 50:50 με τον κινητήρα να εδράζεται στο κέντρο του αμαξώματος, μπροστά από την καμπίνα των επιβατών.

Σχεδίαση από το αγωνιστικό LMP1 και ταμπλό από την Formula 1

Σχεδιαστικά, το εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου παραπέμπει σε καρχαρία, βάσει και του ονόματός του, και προέρχεται από το αγωνιστικό Ginetta G61-LT-P1 LMP1 της μάρκας. Προεξέχον στοιχείο το «ρύγχος» που προεκτείνεται στο καπό και ενσωματώνει μεγάλους αεραγωγούς για την καλύτερη ροή του αέρα. Στα άκρα του προβόλου βρίσκονται οι διακριτικοί προβολείς, το πλαίσιο των οποίων είναι στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ χαμηλότερα στον προφυλακτήρα παρατηρούμε ένα splitter σε συνδυασμό με μικρότερα αεροδυναμικά φιλέτα. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος η προσοχή πέφτει στον μεγάλο αεροδυναμικό διαχύτη και στην αεροτομή. Σημειωτέον πως, η αεροδυναμική του supercar αναπτύχθηκε στην αεροδυναμική σήραγγα της Williams.

Περνώντας στο εσωτερικό, το ταμπλό έχει πολλά στοιχεία τα οποία προέρχονται από την Formula 1, όπως το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που θυμίζει εν πολλοίς το cockpit των μονοθεσίων. Επειδή πρόκειται για αυτοκίνητο δρόμου ωστόσο, οι Βρετανοί δεν το έχουν αφήσει εντελώς «γυμνό» τοποθετώντας πάνω από την κεντρική κονσόλα την οθόνη αφής για σύστημα infotainment, ενώ το «παρών» δίνουν και οι ποτηροθήκες σε μια προσπάθεια να είναι όσο το δυνατόν πιο πρακτικό για τους δύο επιβάτες. Παρά την sport φύση του, το Ginetta Akula έχει χώρο αποσκευών 473 λτ., δηλαδή όσο περίπου ένα οικογενειακό SUV.


Έχει πλάτος πάνω από 2 μέτρα και αεροδυναμική που αναπτύχθηκε στην σήραγγα της Williams.
4 Φωτογραφίες »

Έχει πλάτος πάνω από 2 μέτρα και αεροδυναμική που αναπτύχθηκε στην σήραγγα της Williams.

Με ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα 6,4 λίτρων με 608 ίππους και 670 Nm ροπής

Μπαίνοντας στα ενδότερα του «καρχαρία» της Ginetta και πιο συγκεκριμένα στο κέντρο του πλαισίου συναντούμε τον ατμοσφαιρικό V8 βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 6,4 λίτρων με ονομαστική απόδοση 608 ίππων στις 7.200 σ.α.λ. και 670 Nm ροπής στις 5.100 σ.α.λ.. Για τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς μέσω ενός άξονα από ανθρακονήματα και του μπλοκέ διαφορικού υπάρχουν δύο επιλογές: το 6άρι μηχανικό κιβώτιο με τρίδισκο συμπλέκτη ή ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Σύμφωνα με την μάρκα, το μηχανικό σύνολο επιτρέπει στο supercar να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 290 χλμ./ώρα. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί και στην ανάρτηση, η οποία χρησιμοποιεί μια ρυθμιζόμενη μονάδα δύο κατευθύνσεων με διάταξη push-rod και μακριά ψαλίδια.

Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας σε μόλις 20 μονάδες με τιμή πάνω από 390.000 ευρώ

Κλείνοντας, το Ginetta Akula θα είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας και θα παραχθούν μόλις 20 μονάδες, ενώ για να το αποκτήσει κανείς θα πρέπει να καταβάλλει κάτι περισσότερο από 390.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών και των φόρων.

Autotriti.gr
VW