|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Πλέον και τα δίκυκλα υποβάλλονται σε τεχνικό έλεγχο για να διασφαλιστεί η ασφάλεια των μετακινήσεων των αναβατών, όπου και τσεκάρονται οι παρακάτω παράμετροι:
Ταυτοποίηση / Ρύποι
Πρώτα γίνεται η ταυτοποίηση του δικύκλου, και μετά ελέγχονται τα καυσαέρια. Ελέγχονται οι αριθμοί πλαισίου και κινητήρα, και μετρούνται οι ρύποι. Η μέτρηση των καυσαερίων γίνεται στο ρελαντί.
Όριο ταχύτητας στα δίκυκλα με κινητήρα 50cc
Η διαφορά που έχουν τα δίκυκλα πενήντα κυβικών εκατοστών -όταν κληθούν για έλεγχο- είναι το όριο ταχύτητας που πρέπει να ισχύει για εκείνα. Έτσι, η μέγιστη ταχύτητα δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 50χλμ/ώρα.
Φρένα
Μετρήσεις γίνονται στον εμπρόσθιο και τον πίσω τροχό για την οβαλότητα του δίσκου, διαπιστώνεται δηλαδή αν έχει στραβώσει ο δίσκος, και ελέγχεται η μέγιστη απόδοση (και τα ταμπούρα ελέγχονται, ενώ επιπλέον τσεκάρεται αν χάνουν γράσα). Όλη η διαδικασία ελέγχεται αυτόματα, και με απόλυτη ακρίβεια από το μηχάνημα. Το μηχάνημα μετράει επιπλέον το αν κολλάει κάποια δαγκάνα. Αυτό που δεν μετριέται είναι το πάχος των δίσκων.
Οπτικοί έλεγχοι στο ανυψωτικό
Εδώ ελέγχονται όλα τα υποσυστήματα της μοτοσικλέτας, αν υπάρχουν γυμνά καλώδια, αν έχει διαρροές υγρών φρένων, ή λαδιών. Γίνεται έλεγχος αν έχει λυθεί η εξάτμιση, ελέγχονται τα ρουλεμάν, οι τζόγοι στο πιρούνι, στο λαιμό, στην αλυσίδα, τα στοπ στα φώτα, η κόρνα, τυχόν διαρροές από το ρεζερβουάρ, οι μπουκάλες, η στήριξη της σέλας, κλπ. Οι έλεγχοι είναι πολλοί, και τα έμπειρα μάτια των ελεγκτών ξεσκονίζουν όλα τα υποσυστήματα του δικύκλου.
Στάθμη θορύβου
Όταν τελειώσουν οι παραπάνω έλεγχοι περνάμε στη στάθμη θορύβου του δικύκλου, στην ηχομέτρηση. Η διαδικασία έχει αυστηρές προδιαγραφές, ώστε να γίνεται με ακρίβεια (ειδικά όσον αφορά στη θέση του ντεσιμπελόμετρου) και γίνεται σε συγκεκριμένο χώρο. Γίνονται τρεις μετρήσεις, οι οποίες δεν πρέπει να απέχουν μεταξύ τους πάνω από 2 ντεσιμπέλ, και κρατάμε την πιο αυστηρή.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr