- Έχει έξτρα μικρό ηλεκτρικό μοτεράκι 20 ίππων και 55 Nm
- Παρκάρει και ξεκινάει στο φανάρι μόνο με ρεύμα
- Ταμπλό με στάνταρ δύο οθόνες FullHD (10,25 και 10 ιντσών) και νέο τιμόνι
- Είναι 1.300 ευρώ ακριβότερο, με πιο πλούσιο όμως εξοπλισμό
Έχει έξτρα μικρό ηλεκτρικό μοτεράκι 20 ίππων και 55 Nm
Η βασική έκδοση του αναβαθμισμένου Jeep Renegade που δοκιμάζουμε εφοδιάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύνολο. Συγκεκριμένα, ο turbo θερμικός κινητήρας του 1,5 λτ. με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, συνεπικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 48V, απόδοσης 15 kW (20 ίπποι) και 55 Nm ροπής, με σκοπό να μειώσει τους ρύπους και την κατανάλωση όταν (κυρίως) κινείσαι στον αστικό ιστό.
Παρκάρει και ξεκινάει στο φανάρι μόνο με ρεύμα
Για να επιτευχθεί ο σκοπός, ο ηλεκτροκινητήρας έχει ενσωματωθεί στο κιβώτιο ταχυτήτων και δίνει τη δυνατότητα στο Renegade υπό συνθήκες να κινείται αποκλειστικά με ρεύμα. Έτσι το ξε/παρκάρισμα γίνεται ηλεκτρικά, όπως και η εκκίνηση στα φανάρια. Παράλληλα σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και εφόσον «χαϊδεύετε» το πεντάλ του γκαζιού, μπορείτε για περιορισμένο χρόνο να πηγαίνετε ηλεκτρικά.
Η σχεδίαση του Renegade δεν άλλαξε σε σχέση με πριν, διατηρώντας την αισθητική που παραπέμπει σε off-road όχημα και όχι ένα SUV για να κινείσαι στην πόλη.
Ταμπλό με στάνταρ δύο οθόνες FullHD, 10,25 και 10 ιντσών και νέο τιμόνι
Το updated Renegade έρχεται με διαφορετικό ταμπλό, στο οποίο θα συναντήσουμε νέο τιμόνι με αλουμινένιες πινελιές. Ωστόσο, το σημαντικότερο είναι πως τοποθετήθηκε νέα στάνταρ οθόνη 10,1Ά για το infotainment (πριν είχε 7άρα), καθώς και η αντικατάσταση του αναλογικού πίνακα οργάνων (είχε μια μικρή LCD οθόνη 3,5 ιντσών) με ένα ψηφιακό πίνακα υψηλής ευκρίνειας 10,25 ίντσων.
Είναι 1.300 ευρώ ακριβότερο αλλά με πιο πλούσιο εξοπλισμό
Το αναβαθμισμένo Renegade είναι διαθέσιμο από 28.290 ευρώ με έκπτωση (28.900 η τιμή καταλόγου), δηλαδή στοιχίζει 1.300 ευρώ σε σχέση με πριν (26.990 ευρώ η τελευταία του τιμή με έκπτωση και 28.300 η τιμή καταλόγου). Βέβαια, σε αυτά τα χρήματα, εκτός από τις 2 οθόνες που αναφέραμε πριν, περιλαμβάνονται επίσης κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες βροχής και φώτων, σύστημα τυφλού σημείου, διασύνδεση με Android Auto και Apple Car Play, καθώς και μια δεύτερη θύρα USB. Δείτε αναλυτικά την τιμή και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Παρακάτω διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του Jeep Renegade 1,5 Turbo e-Hybrid 130 PS DCT
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-Εσωτερικό: Θυμίζει «τζιπ» |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Φουλ οικονομικό στην πόλη |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ικανό και άνετο SUV |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |