ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δυναμικό: με γεμάτες μπαταρίες το υβριδικό μοντέλο μπορεί να στείλει στους τροχούς του σχεδόν 400 ίππους.

Volvo V60 Plug-in Hybrid - Κι ένα για την πρίζα

4.735 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2019)

Με περισσότερη ζωντάνια: στην έκδοση T8 Plug-in Ηybrid, το Volvo V60 μεταλλάσσεται σε οικολογικό, σπορ στέισον. 

Πραγματικά εντυπωσιάζει η νέα εξοπλιστική γραμμή R-Design: ζάντες 18 ιντσών, σπορ ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 15 χλστ. και πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων. Και ως T8, το V60 έχει τη δύναμη από δύο «καρδιές»: εμπρός τραβάει ο βενζινοκινητήρας των 303 ίππων, ενώ πίσω, ο ηλεκτρικός προσθέτει άλλους 87. 
Στο normal υβριδικό πρόγραμμα το V60 δίνει προτεραιότητα στο ηλεκτρικό μοτέρ, όπως και τα υβριδικά της σειράς 90. Αν το ζορίσεις κι άλλο, τότε «μπαίνει» και ο κινητήρας βενζίνης για καλύτερα αποτελέσματα. Σε καλό δρόμο αυτή η αλλαγή σκυτάλης δεν είναι αισθητή, σε διαδρομές όμως με πάγο όπως αυτές στη Βόρεια Σουηδία όπου κινηθήκαμε εμείς, καταλαβαίνει κανείς περισσότερα. Ως ηλεκτρικό το Τ8 είναι πισωκίνητο, οπότε στον πάγο κινείται υπερστροφικά. Ο βενζινοκινητήρας «μπαίνει» και διορθώνει διότι κινεί τον εμπρός άξονα. ΓιΆαυτό και οι instructors, μας είπαν να έχουμε το AWD mode επιλεγμένο, ώστε να πηγαίνει οι δύναμη και στους δύο άξονες. 
Εσωτερικά, ο μικρός επιλογέας-joystick είναι το στοιχείο που διαφοροποιεί την υβριδική από τις θερμικές εκδόσεις. Και δεν είναι μόνο ένα οπτικό τρικ: δεν υπάρχει χώρος από κάτω καθώς, στο μεσαίο τούνελ φιλοξενούνται οι μπαταρίες του συστήματος. Η ηλεκτρική αυτονομία είναι 43 χλμ.. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON