ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Google θέλει να μειώσει την κίνηση στην Αθήνα ελέγχοντας τα φανάρια

Η Google θέλει να μειώσει την κίνηση στην Αθήνα ελέγχοντας τα φανάρια

6.190 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2023)

- Μέχρι τώρα η «λύση» για το μποτιλιάρισμα ήταν ο τροχονόμος αντί των φαναριών
- Φαίνεται πως η Google θα ελέγχει τα φανάρια της Αθήνας
- Η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει τους τροχονόμους
- Θα επηρεάζει το χρόνο που ανάβουν τα φανάρια για να μειώσει την κίνηση

Μέχρι τώρα η «λύση» για το μποτιλιάρισμα ήταν ο τροχονόμος αντί των φαναριών

Η Google αναλαμβάνει να λειτουργεί τα φανάρια στους δρόμους της Αττικής, όμως παρά την τεχνολογία, πόσο πιθανό είναι να λυθεί το πρόβλημα όταν δεν προστίθεται ούτε μέτρο ασφάλτου;

Όταν αυτή τη στιγμή η «λύση» στους μποτιλιαρισμένους δρόμους είναι να καταργούνται τα φανάρια και να κανονίζει την κίνηση η τροχαία με έναν αστυνομικό σε κάθε κεντρική διασταύρωση τις ώρες αιχμής, η εμπλοκή της Google για τη λειτουργία των φαναριών, ακούγεται επιστημονική φαντασία. Η απόσταση από τον «Ζητά» σε κάθε διασταύρωση, στην Google είναι αστρονομικού μεγέθους. Και όμως, το άλμα έγινε.

Φαίνεται πως η Google θα ελέγχει τα φανάρια της Αθήνας

Τι θα κάνει η Google; Θα συνδυάσει δορυφορικές πληροφορίες με τις πληροφορίες που παίρνει ήδη από τα κινητά μας τηλέφωνα, για να γνωρίζει την κίνηση σε όλους τους δρόμους της Αττικής. Με αυτά τα δεδομένα, και με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, θα ρυθμίζει τα φανάρια ως προς τη διάρκεια του πράσινου και του κόκκινου, για την μείωση του μποτιλιαρίσματος και την καλύτερη ροή της κυκλοφορίας.

Η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει τους τροχονόμους

Μπορεί; Τεχνικά φυσικά και μπορεί. Η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης που διαθέτει τόσα χρόνια η Google, αυτή που σου λέει από που να πας ώστε να αποφύγεις την κίνηση και να έχεις τη συντομότερη και πιο «πράσινη» διαδρομή, λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Η Google λαμβάνει ήδη τα δεδομένα από δορυφόρους και κυρίως από τα κινητά μας τηλέφωνα. Το μόνο που αλλάζει είναι το πως τα εφαρμόζει. Αντί να «σκεφτεί» πως να πας εσύ στον προορισμό σου πιο γρήγορα, θα κάνει το ίδιο για όλους τους οδηγούς.
 
 

Θα επηρεάζει το χρόνο που ανάβουν τα φανάρια για να μειώσει την κίνηση

Όμως είναι ο έλεγχος των φαναριών αρκετός; Η Google στον πλοηγό της, πετυχαίνει μειωμένους χρόνους οδήγησης γιατί κάνει χρήση όλων των οδών του χάρτη. Για να πας πιο γρήγορα από το ένα σημείο στο άλλο, η Google σε στέλνει από (άδεια) στενά και από δρόμους που εσύ δεν θα περνούσες ποτέ. Χρησιμοποιεί δηλαδή καλύτερα και περισσότερο κάθε μέτρο ασφάλτου που υπάρχει στην Αττική.
 
Αυτό δεν μπορεί να το κάνει μόνο με τα φανάρια. Δεν μπορεί να στείλει την κίνηση από τη μία ή την άλλη ώστε να κάνει χρήση περισσότερης ασφάλτου. Οπότε στα ίδια χιλιόμετρα οδικού δικτύου που έχουν φανάρια, θα προσπαθήσει να χωρέσει την ίδια κίνηση, λίγο πιο έξυπνα.
 
Τι λες, θα το καταφέρει; Περιμένεις να δεις διαφορά; Ή μήπως πρόκειται για πείραμα της Google που απλά θέλει συμμετοχή από μια Περιφέρεια; Και τελικά αξίζει τον κόπο, ή μήπως καλύτερα οι τροχονόμοι;

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON