Η Renault ανακοίνωσε το πλάνο «Drive the Future», βάσει του οποίου οι φίρμες του γαλλικού ομίλου θα παρουσιάσουν 21 νέα μοντέλα ως το 2022. Δείτε ποια είναι η στρατηγική του Groupe Renault για τα επόμενα 6 χρόνια.
Η Renault ανακοίνωσε το στρατηγικό της πλάνο «Drive the Future» με το οποίο θα πορευτεί ως το 2022. Σύμφωνα με το σχέδιο, οι φίρμες της (Renault, Dacia και Alpine) θα λανσάρουν 21 νέα οχήματα, ανάμεσά τους μια σειρά από ηλεκτρικά και αυτόνομα μοντέλα.
Ο CEO του Groupe Renault, Carlos Ghosn, δήλωσε σε συνέντευξη τύπου σήμερα πως η νέα συμμαχία ανάμεσα στις Renault, Nissan και Mitsubishi θα εμφανίσει έσοδα πάνω από 70 δις ευρώ μέχρι το 2022, έχοντας περιθώριο κέρδους 7%. Στόχος είναι να γίνει χρήση των οικονομιών κλίμακας που θα προκύψουν από τη μεγαλύτερη αυτοκινητική συμμαχία του κόσμου.
Στο εξαετές πλάνο, πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχουν τα ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα. 15 νέα μοντέλα της Renault θα έχουν τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, ενώ οκτώ θα είναι πλήρως ηλεκτροκίνητα και άλλα 12 θα έχουν κάποια μορφή ηλεκτρικής υποβοήθησης.
Το τμήμα R&D του Groupe Renault θα έχει μεγαλύτερους πόρους κατά 40%, φτάνοντας ως το 2022 στα 18 δις ευρώ. Το 80% των μοντέλων του Groupe Renault θα μοιράζεται πλατφόρμες. Στόχος είναι να ενδυναμωθεί η θέση των Γάλλων εκτός Ευρώπης, καθώς θέλουν να διπλασιάσουν τις πωλήσεις τους εκτός Γηραιάς Ηπείρου, φτάνοντας τη σχετική παραγωγή στα 5 εκ. οχήματα.
Ανάμεσα στις χώρες που θέλουν να τονωθεί η παρουσία της εταιρείας είναι η Βραζιλία, η Ινδία και το Ιράν, ενώ στόχος είναι να αυξηθεί η δύναμη στη Ρωσία μέσω της AvtoVAZ, της «μαμάς» δηλαδή της Lada. Η Renault σχεδιάζει τέλος την μεγέθυνσή της στα ελαφριά επαγγελματικά οχήματα (LCV), δημιουργώντας στρατηγικές κοινοπραξίες με κινέζικες εταιρείες.