2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Αυτή η ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα μας δείχνει πως μπορεί να μοιάζει η νέα μεγαλοπρεπής Alfa Romeo που θα τα βάλει με τον γερμανικό ανταγωνισμό.
H 5άρα της Alfa Romeo
11.439 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2016)
Μπορεί η Alfa Romeo να μην κατάφερε ποτέ να τα βάλει με το γερμανικό ανταγωνισμό στην κατηγορία των πολυτελών σεντάν, φαίνεται όμως πως ήρθε η ώρα να πάρει το αίμα της πίσω.
Το πολυτελές σεντάν την Alfa Romeo θα δανείζεται αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από την Giulia. Φυσικά οι διαστάσεις του θα είναι αυξημένες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η αρχή έγινε με την Giulia και το χρόνο της στο Nurburgring, ενώ βρισκόμαστε ήδη πολύ κοντά στην παρουσίαση της Stelvio, του πρώτου SUV της μάρκας, το οποίο οι Ιταλοί λένε πως θα πάρει το ρεκόρ της Porsche Cayenne, επίσης στο Nurburgring.
Η επίθεση των Ιταλών όμως δεν σταματά εκεί, καθώς έχουν ακόμη ένα μοντέλο στα σκαριά, το οποίο είναι πολύ πιθανό να αναβιώσει την ονομασία Alfetta και θα εκπροσωπήσει τη μάρκα στην κατηγορία των πολυτελών σεντάν. Μία κατηγορία στην οποία αναμφίβολα πρωταγωνιστούν οι Γερμανοί με τα Audi A6, BMW Σειρά 5 και Mercedes E-Class. Στην Alfa όμως πλέον έχουν ένα καλό πάτωμα ως βάση, αυτό της Giulia, το οποίο θα δούμε και στη Stelvio, ενώ και τα μοτέρ θα είναι τα ίδια. Επομένως θα μιλάμε για ένα άκρως ανταγωνιστικό, πισωκίνητο αυτοκίνητο, το οποίο δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από τον γερμανικό ανταγωνισμό.
Όσον αφορά την εμφάνισή του, εδώ το βλέπουμε σε ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες, από ιταλικό μέσο, το οποίο επικαλείται πληροφορίες μέσα από την Alfa Romeo. Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι αρκετά κοντά αισθητικά με την Giulia, μόνο που οι διαστάσεις του είναι μεγαλύτερες.
Πως σας φαίνεται; Σας αρέσει; Θα θέλατε να το δείτε στην παραγωγή με αυτή την εμφάνιση;
Η εκλεπτυσμενη αισθητικη και το απιστευτο ταπεραμεντο των ιταλων τους εχει αναδηξει πανευρωπαικα στην κορυφη και στην alfa δικαιωματικα εχουν τον τιμητικο τιτλο του πρωτου. Το βλεπουμε και εδω ξεκαθαρα στο μεγαλο σενταν που καμια σχεση δεν εχει με τον ατυχο για εμενα τιτλο...η 5αρα της alfa. Εδω βλεπουμε και στο μελλον θα μιλαμε για ενα υπεροχο οχημα που σε χαιδευει απαλα στο ματι με την μορφη του κλασικο δειγμα των ιταλων και οχι με την απλη συνηθισμενη γραμμη τοσο βαρετη μα και ιδια κατα κορον επαναλαμβανομενη σιλουετα της bmw....σε καθε σημειο της η alfa ειναι πανεμορφη και κερδιζει χωρις καμια απολυτως δυσκολια!
Όλοι αυτοί που δεν έχουν ιταλικό αυτοκίνητο (συμπεριλαμβάνομαι σε αυτούς) πρέπει να συμφωνήσουν σε ένα πράγμα:Η Alfa Romeo δεν παίζεται στο design .-
οτι και να κανει η alfa romeo..bmw και mercedes δεν θα γινει ποτε το δειχνουν και οι πωλησεις σε ολοκληρη την ευρωπη
Ωραίο αυτοκίνητο το Α4. Στο δρόμο και στη γρήγορη οδήγηση χαζεύει λίγο, η μαμά εταιρία σας κοροιδεύει με τα μαγικά της προγράμματα, αλλά αυτά είναι επουσιώδη. Όσο αφορά στα bmw3 ka mb C είναι πολύ καλά αυτοκίνητα. Μη ξεχνάτε όμως ότι όλα αυτά τα μοντέλα έχουν κινητήρες από 1,4 lt (δηλαδή είναι πιο φθηνά). Δεν μας είπε κάποιος πόσα είναι τα αυτοκίνητα πάνω από 2,0 lt που πωλούνται για να γίνει σύγκριση. Υ.Γ. εντελώς πληροφοριακά: Alfa 164 turbo toy 1990 me 380.000 km, πάει ακόμη αέρα και δεν καίει λάδια.
καλη προσπαθεια....φυσικα θελει πολυ δρομο ακομη για να φτασει τα γερμανικα premium..
μονο οσοι δεν ξερουν οτι ειναι λαδιερα κανουν το λαθος ,οι υπολοιποι ουτε απο μακρια!
Τελευταια οι ιταλοι εχουν κανει μια καλη προσπαθεια να φτασουν τους κορυφαιους κατασκευαστες. Οι ιταλοι εχουν εξαιρετικο ντιζαιν σε σημειο που καποτε ειπα οτι φανταστειτε οι ιαπωνες να ειχαν το ντιζαιν των ιταλων. Δεν θα πουλαγε κανεις αλλος αυτοκινητα ομως αυτο δεν φτανει γιατι οι περισσοτεροι κατασκευαστες ενδιαφερονται για καταναλωτες απο τις ασιατικες ,αμερικανικες αφρικανικες και ινδικες αγορες που παρουσιαζει τρομακτικη αυξηση η μεσαια ταξη και δεν φημιζονται και τοσο για το γουστο τους, διψανε ομως για πολυτελη αυτοκινητα οπως και η ρωσια.Λιγοτερο βαρος ριχνουν στην ευρωπαικη αγορα που ειναι και κορεσμενη οποτε περισοτερο βαρος η Alfa romeo πρεπει να ριξει στην αξιοπιστια για να μπορεσει καποτε να εκτοπισει γερμανους, ιαπωνες και κορεατες. Τωρα για να βγαλει τους BMW ,MERCEDES Απο την πρωτη θεση θελει πολλα χρονια αξιοπιστων και πολυτελων μοντελων,οχι οπως η Lancia που καποτε εμεις οι παλαιοτεροι θυμωμαστε τι αυτοκινηταρες εβγαζε (Stratos,Delta, Monte carlo) και μετα σταματησε, η τα θρηλικα αυτοκινητα της Alfa romeo. Mακαρι να εχει συνεχεια αυτη η προσπαθεια και να βλεπουμε στους δρομους περισσοτερα Alfa romeo.
Να αφήσουν τις βλακείες εκεί στο Iτάλια,και να κοιτάξουν να βγάλουν κανένα Punto να γεμίσουνε τα μπατζάκια τους και να λαδωθεί λίγο το εντεράκι τους,και να αφήσουν τις μεγαλοστομίες και τα όνειρα θερινής νυχτός το να κοντράρουν τις BMW-MERCEDES.
...??
Για να γελασουμε λιγο: Απο το Μαρτιο που βγηκε,ο μηνας ρεκορ για τις ευρωπαικες πωλησεις της AR Giulia ηταν ο Ιουνιος με 1300 κομματια. Τον ιδιο μηνα το Audi A4 πουλησει 17000 κομματια (Χ13),η MB C-Class πουλησε 17000 κομματια(Χ13) και η BMW 3 πουλησε 13000 κομματια(Χ10)!!! Για αυτο autotriti,δε ψαχνουν για εκδικιση αλλα για σανιδα σωτηριας μπας και δεν φαληρισουν....
Για εμένα είναι πολύ όμορφη...το μόνο που πάντα λέω για τα οποιαδήποτε Ιταλογερμανικά, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΑΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ 'ΣΠΑΝΕ' ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ... Προσπαθήστε το, για όλους μας...