Φυσικά αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη καθώς το μοντέλο μοιράζεται αρκετά ίδια χαρακτηριστικά με τη BMW Z4 M40i. Ξεκινώντας από τον 6κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 3,0 λίτρων κινητήρα της BMW, οι άνθρωποι της Schnitzer ανέβασαν την ισχύ από τα 340 άλογα και τα 500 Nm ροπής στα 400 άλογα και τα 600 Nm ροπής, χωρίς ωστόσο οι αριθμοί αυτοί να συνοδεύονται από αυτούς των προδιαγραφών απόδοσης.
Από κει και πέρα η Schnitzer ασχολήθηκε και με την εμφάνιση του αυτοκινήτου προσφέροντας μεταξύ άλλων δύο στρογγυλές απολήξεις εξάτμισης, αλλά και νέες ζάντες 20 ιντσών. Στο εμπρόσθιο μέρος τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα μπροστινό splitter, ενώ πηγαίνοντας πάλι πίσω να αναφέρουμε την ύπαρξη αεροτομής από ίνες άνθρακα.
Στο εσωτερικό έχουν προστεθεί αλουμινένια χαρακτηριστικά, ενώ τέλος να αναφερθεί πως η γερμανική βελτιωτική εταιρεία εξόπλισε το μοντέλο με μια ανάρτηση RS με πολλαπλές ρυθμίσεις. Ως αποτέλεσμα της τελευταίας βελτίωσης έχουμε τη μείωση της απόστασης του μοντέλου από το έδαφος κατά 25 χιλιοστά.