- Η ισχυρότερη ναυαρχίδα της μάρκας στην 111χρονη ιστορία της.
- V12 μοτέρ για 835 άλογα και 1.000 Nm ροπής.
- Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα.
- Δέρμα, οθόνες και σπορ εμφάνιση στη διθέσια καμπίνα.
Η νέα ναυαρχίδα των Βρετανών
Πρεμιέρα έκανε η Aston Martin Vanquish! Το νέο μοντέλο της βρετανικής μάρκας φέρει τον τίτλο της ισχυρότερης ναυαρχίδας στην 111χρονη ιστορία της μάρκας, έχοντας 835 άλογα και τελική ταχύτητα στα 344 χλμ./ώρα. Η νέα Aston Martin Vanquish δεν είναι για πολλούς καθώς, θα παράγεται σε περιορισμένο αριθμό 1.000 μονάδων ετησίως.
V12 μοτέρ για 835 άλογα, 1.000 Nm ροπής και 344 χλμ./ώρα τελική
Η νέα Aston Martin Vanquish τροφοδοτείται από έναν V12 κινητήρα 5,2 λίτρων twin-turbo που αποδίδει 835 άλογα και κολοσσιαία ροπή 1.000 Nm. Ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στο μοντέλο να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει στην τελική ταχύτητα των 344 χλμ./ώρα. Κρατείστε πως τα 344 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα είναι η υψηλότερη που έχει υπάρξει έως και σήμερα σε αυτοκίνητο παραγωγής της Aston Martin.
Σαφώς πιο αναβαθμισμένη από την DBS 770 Ultimate
Οι επιδόσεις εκτείνονται πέρα από το χώρο του κινητήρα. Η βρετανική μάρκα αναφέρει πως η Vanquish έχει δομή αμαξώματος από αλουμίνιο που επωφελείται από 75% αύξηση στην πλευρική ακαμψία σε σύγκριση με την DBS 770 Ultimate. Έχει επίσης μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 80 χιλιοστά και αναθεωρημένη ανάρτηση με αμορτισέρ Bilstein DTX. Η νέα ναυαρχίδα εξοπλίζεται επίσης με παχύτερες αντιστρεπτικές ράβδους, αναβαθμισμένο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης και νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Παρών είναι και ένα πανίσχυρο σύστημα πέδησης με κεραμικοανθρακονημάτινους δίσκους 410 χιλιοστών μπροστά και 360 χιλιοστών πίσω, το οποίο σύμφωνα με την Aston Martin είναι περισσότερο αποτελεσματικό από αυτό της DBS 770 Ultimate.
Δυναμική σχεδίαση με παραδοσιακά στοιχεία μπροστά και σύγχρονα πίσω
Εξωτερικά, η Aston Martin Vanquish χαρακτηρίζεται από σχεδίαση, η οποία παντρεύει την παράδοση αλλά και τη νέα τάση της μάρκας. Το μπροστινό μέρος φέρει φαρδιά γρίλια που πλαισιώνεται από προβολείς Matrix LED και ένα αεροδυναμικό σπλίτερ. Το καπό είναι σμιλεμένο για να προσδίδει έξτρα δυναμισμό, κάτι στο οποίο βοηθούν ενσωματωμένοι οι αεραγωγοί εμπνευσμένοι από τη F1, εκτός φυσικά από την ψύξη του V12 κινητήρα. Πηγαίνοντας προς τα πίσω παρατηρούμε τις ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών, που συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli P Zero, τις χωνευτές χειρολαβές των θυρών, αλλά και τα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ. Στο πίσω μέρος τα φώτα στεγάζονται σε επτά μικρές LED λεπίδες, ενώ από κάτω υπάρχει ένας μεγάλος αεροδυναμικός διαχύτης και ένα σύστημα εξάτμισης με τέσσερις απολήξεις. Διαθέσιμη είναι μια εξάτμιση από τιτάνιο που κατεβάζει κατά 10,5 κιλά το βάρος του αυτοκινήτου για όσους την επιλέξουν.
Συνέχεια του άρθρου >>>