Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Audi ξεκίνησε να πείσει τον κόσμο για την αυτόνομη οδήγηση και έφτιαξε ένα πρόγραμμα έξι εβδομάδων στη Γερμανία. Εκεί ο κόσμος έχει μια ωριαία γνωριμία με τον «Τζακ», ένα αυτόνομο Audi A7.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Audi ξεκίνησε να πείσει τον κόσμο για την αυτόνομη οδήγηση και έφτιαξε ένα πρόγραμμα έξι εβδομάδων στη Γερμανία. Εκεί ο κόσμος έχει μια ωριαία γνωριμία με τον «Τζακ», ένα αυτόνομο Audi A7.

Η Audi μας «εκπαιδεύει» στην αυτόνομη οδήγηση

2.064 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2017)

Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου Αudi A8 που είναι το πρώτο sedan με Level 3 αυτόνομη οδήγηση, η γερμανική εταιρεία βοηθάει το κοινό να εξοικειωθεί με την τεχνολογία, με ωριαίες βόλτες με ένα Α7 που ακούσει στο όνομα «Τζακ».

Το νέο Audi A8 είναι το πρώτο sedan που προσφέρει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου τρία (Level 3), κάτι που σημαίνει πως το αυτοκίνητο υπό προϋποθέσεις οδηγείται από μόνο του. Για τώρα λειτουργεί σε κλειστούς δρόμους και για ταχύτητες ως τα 60 χλμ./ώρα, με τον οδηγό σύμφωνα με την Audi να μπορεί τότε να περνάει την ώρα του βλέποντας μια ταινία, καθώς συσκευές laser και radar σαρώνουν τα πάντα.

Οι επιβάτες ξεκινούν από το αεροδρόμιο του Μονάχου προς μια προκαθορισμένη διαδρομή, η οποία περιλαμβάνει την A9 Autobahn.

Οι επιβάτες ξεκινούν από το αεροδρόμιο του Μονάχου προς μια προκαθορισμένη διαδρομή, η οποία περιλαμβάνει την A9 Autobahn.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Εύλογα, μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού είναι ακόμα κάπως δύσπιστο με τέτοιου είδους τεχνολογίες. Η Audi ξεκίνησε να πείσει τον κόσμο για το αντίθετο και έφτιαξε ένα πρόγραμμα έξι εβδομάδων στη Γερμανία. Εκεί ο κόσμος έχει μια ωριαία γνωριμία με τον «Τζακ», ένα αυτόνομο Audi A7 που λειτουργεί ως βιτρίνα των επιτευγμάτων της εταιρείας.
  
Οι επιβάτες ξεκινούν από το αεροδρόμιο του Μονάχου προς μια προκαθορισμένη διαδρομή, η οποία περιλαμβάνει την A9 Autobahn, με την Audi να τονίζει πως το σπέσιαλ αυτό A7 έχει ήδη δοκιμαστεί με επιτυχία από το 2015 σε τρεις ηπείρους.
 
Η Audi επιλέγει τους πελάτες της μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας, όπως τα social media. Η γερμανική εταιρεία θέλει να μας πείσει πόσο έτοιμη είναι για την αυτόνομη οδήγηση. Αυτό που μένει να φανεί είναι πόσο έτοιμος είναι ο κόσμος για αυτήν...

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Peugeot - Toyota
CUSTOM VS MAXUS