Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

H BYD φτάνει το hypercar YangWang U9 στα κόκκινα στο Nurburgring

1.630 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2024)
Το αποτέλεσμα της πίεσης του αυτοκινήτου, η υπερθέρμανση των φρένων
3 Φωτογραφίες »

Το αποτέλεσμα της πίεσης του αυτοκινήτου, η υπερθέρμανση των φρένων

- Εμφάνιση στο Nurburgring έκανε το ηλεκτρικό hypercar BYD YangWang U9
- Θα έχει 4 ηλεκτροκινητήρες που θα αποδίδουν συνδυαστικά 1.305 PS
- Η ανάρτηση Disus-X κοντρολάρει το U9 παρά το βάρος των 2.475 κιλών
- Αγνωστο αν θα χτυπήσει τον χρόνο του Rimac Nevera

Εμφάνιση στο Nurburgring έκανε το ηλεκτρικό hypercar BYD YangWang U9

Η κινέζικη BYD, μπορεί να είναι γνωστή για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλά προετοιμάζει παράλληλα και το δικό της αμιγώς ηλεκτρικό hypercar. Η αιχμή του δόρατος την νέας γενιάς αυτοκινήτων της BYD, η οποία αναμένεται να κοστίζει αρκετά λιγότερο από άλλα αυτοκίνητα με παρόμοιες επιδόσεις, εμφανίστηκε στην θρυλική πίστα του Nurburgring για δοκιμές.

Θα έχει 4 ηλεκτροκινητήρες που θα αποδίδουν συνδυαστικά 1.305 PS

Το νέο YangWang θα φέρει τέσσερεις ηλεκτροκινητήρες με συνολική απόδοση στα 1.305 άλογα και με ροπή 1.680 Νm. Παρά το γεγονός ότι δεν προσεγγίζει τα 2.028 άλογα, όπως άλλα ηλεκτρικά supercars, το YangWang U9 είναι αρκετά δυνατό, επιτυγχάνοντας τα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 2,36 δευτερόλεπτα, ενώ πετυχαίνει το 0-400 μέτρα σε λιγότερο από δέκα δευτερόλεπτα.

Η ανάρτηση Disus-X κοντρολάρει το U9 παρά το βάρος των 2.475 κιλών

Βέβαια είναι εντελώς διαφορετικό για ένα αυτοκίνητο να διαθέτει ταχύτητα στις ευθείες από το να μπορεί να τιθασευτεί στις κλειστές και απότομες στροφές του Nurburgring και να θέσει στην θρυλική πίστα έναν άξιο λόγου χρόνο. Ένα βασικό χαρακτηριστικό που κάνει το YangWang U9 να ξεχωρίζει είναι το Disus-X σύστημα ανάρτησης το οποίο ελέγχει την ρύθμιση των αμορτισέρ. Αυτή η τεχνολογική εξέλιξη επιτρέπει, ακόμα και σε ένα όχημα αρκετά βαρύ όπως είναι το YangWang U9 (που ζυγίζει 2.475 κιλά) να διατηρήσει την αγωνιστική γραμμή στις πίστες.

Αγνωστο αν θα χτυπήσει τον χρόνο του Rimac Nevera

Ο μηχανικός που βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του YangWang U9 φαίνεται από τις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν να το πιέζει στα κόκκινα σε μερικές από τις πιο δύσκολες διαδρομές του σιρκουί. Σε αυτήν την πρωταρχική φάση, το YangWang U9 δεν φαίνεται έτοιμο για νέα ρεκόρ στην πίστα της νοτιοανατολικής Γερμανίας αυτήν την στιγμή.  Ενδεχομένως με μερικές ακόμα δοκιμές και ρυθμίσεις να μπορέσει να ολοκληρώσει έναν γύρο της «Πράσινης Κόλασης»  σε κάτι παραπάνω από 7 λεπτά, όμως το αν θα μπορέσει να χτυπήσει τον χρόνο των 7 λεπτών και 5 δευτερολέπτων του Rimac Nevera παραμένει άγνωστο.  

Στις φωτογραφίες  που μας έρχονται από την Νυρεμβέργη απεικονίζονται τα φρένα του YangWang U9 να έχουν σχεδόν πάρει φωτιά. Μπορεί αυτό να μην είναι τόσο σπάνιο σε αγωνιστικά αυτοκίνητα αλλά σε οχήματα που θα κυκλοφορήσουν στον δρόμο δεν είναι ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο.

TI YOKOHAMA AGORAZO
Hyundai