Ο Wolfgang Durheimer είχε διάθεση για αποκαλύψεις, με την έναρξη της συνέντευξης τύπου. Ο διευθύνων σύμβουλος της βρετανικής φίρμας ανακοίνωσε πως κάθε υπάρχον και νέο μελλοντικό μοντέλο στην γκάμα της, θα διατίθεται σε υβριδική παραλλαγή. Παράλληλα, απέκλεισε το ενδεχόμενο αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου και έκδοση αυτόνομης οδήγησης.
Σύμφωνα με τον Γερμανό «η υβριδική κίνηση συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από τους δυο κόσμους. Η ηλεκτρική και η αυτόνομη σε αποκόπτει εντελώς από την εμπειρία της οδήγησης και της πολυτέλειας, εξ ου αποκλείεται μελλοντική τους παρουσία στα αυτοκίνητά μας.»
Η τελευταία προσέγγιση ενδεχομένως να είναι και δήλωση αντίθεσης στην πορεία της παραδοσιακής αντιπάλου, Rolls Royce, η οποία πειραματίζεται με ηλεκτρική πλατφόρμα στην Phantom.
Η αρχή για την Bentley θα γίνει με τις Continental GT και GTC, για να ακολουθήσει η Bentayga και η πολυαναμενόμενη κουπέ εκδοχή της. Όλα τα μοντέλα θα φέρουν το υβριδικό σύστημα της Cayenne E-Hybrid, το οποίο αποτελείται από έναν μηχανικά υπερτροφοδοτούμενο 3λιτρο V6 απόδοσης 320 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνδράμει επιπλέον 94. Στο SUV της Porsche η συνολική απόδοση των 414 ίππων είναι ικανή για να επιταχύνει τους σχεδόν δυόμιση τόνους στα 100 από στάση σε 5.9”. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με την κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 5.9 λ./100 χλμ και τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 79 γρ./χλμ.
Το Ε-Hybrid επιτρέπει την κίνηση με τη χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα για αποστάσεις μέχρι 25 χλμ. και με ταχύτητα που μπορεί να φτάσει τα 125 χλμ./ώρα. Οι αριθμοί αναμένεται να κυμανθούν σε λίγο χαμηλότερα επίπεδα για τις Continental GTC και Bentayga που είναι βαρύτερες της Cayenne και λίγο καλύτερα για την GT.