Η CUPRA κοιτάει στα μάτια την BMW. Πως το καταφέρνει;
- Η CUPRA ξεκίνησε ως το σπορ παρακλάδι της SEAT
- Η SEAT θα απορροφηθεί πλήρως από την CUPRA
- Η γκάμα της CUPRA ανταγωνίζεται ήδη μοντέλα της BMW
- H CUPRA θέλει να καλύψει το κενό της αγοράς ανάμεσα σε BMW & Alfa Romeo
Η CUPRA ξεκίνησε ως το σπορ παρακλάδι της SEAT
Η CUPRA από έκδοση των γρήγορων μοντέλων της SEAT έγινε η νέα μάρκα του ομίλου VW που γύρω από την SEAT θα γινόταν το δεύτερο premium σήμα του, δίπλα στην Audi. Ξεκίνησε με εκδόσεις του Leon, στη λογική περίπου που η Abarth λανσάρει το δικό της 500, όμως σύντομα οι προθέσεις έγιναν ξεκάθαρες με το λανσάρισμα του πρώτου (αποκλειστικού) CUPRA, του Formentor.
Η SEAT θα απορροφηθεί πλήρως από την CUPRA
Με το λανσάρισμα και του αποκλειστικά ηλεκτρικού Born, η CUPRA έδωσε το στίγμα πως είναι εκείνη που θα συνεχίσει την ισπανική φίρμα, στη θέση της SEAT, που θα αποτραβηχτεί σε άλλα πρότζεκτ, πέρα του αυτοκινήτου. Η νέα CUPRA δεν είναι πλέον παρακλάδι, θυγατρική ή κάτι άλλο, αλλά μία ολόκληρη πλήρης μάρκα, που με τον καιρό θα αποκτήσει μία επίσης ολόκληρη και πλήρη γκάμα. Και τα πρώτα δείγματα γραφής ήδη δείχνουν πόσο καλά θα τα πάει.
Η γκάμα της CUPRA ανταγωνίζεται ήδη μοντέλα της BMW
Το Formentor έχει ήδη χαρακτηριστεί ένα από τα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας του, κυρίως σε ότι αφορά την σπορ οδήγηση. Κάτι που η BMW θέλει να μονοπωλεί, όμως και λόγω των δικών της συμβιβασμών στις επιλογές της, μάλλον δεν μπορεί να κάνει τόσο καλά όσο κάποτε. Και το Formentor φαίνεται να είναι πιο BMW από το αντίστοιχο βαυαρικό μοντέλο, την X1. Τόσο πολύ που οι τομείς στους οποίους «χάνει» το Formentor είναι οι χώροι και η πρακτικότητα, ενώ κερδίζει σαφώς στην οδήγηση και τη σπορ εμπειρία. Θα περίμενε κανείς μια BMW να χάνει σε πρακτικότητα και να κερδίζει σε οδηγική εμπειρία, όμως η CUPRA φαίνεται πως ήδη από το πρώτο της μοντέλο, μπήκε «αέρα» στην κατηγορία που θέλει.
H CUPRA θέλει να καλύψει το κενό της αγοράς ανάμεσα σε BMW και Alfa Romeo
Αυτή η κατηγορία είναι φυσικά premium, όμως η CUPRA έχει αυτή τη στιγμή και κάτι παραπάνω. Το μυστήριο της νιότης, αλλά και η τόλμη και η «αλαζονεία», είναι στοιχεία που κεντρίζουν το ενδιαφέρον της αγοράς. Είναι στοιχεία που έχουν κάνει την CUPRA ήδη να κερδίζει τον εσωτερικό ανταγωνισμό, με το Born, συγγενικό του VW ID.3, να κερδίζει σε όλους τους τομείς το «αδελφό» ηλεκτρικό μοντέλο. Οι Ισπανοί είχαν κάποτε την Alfa Romeo ως πρότυπο ανταγωνισμού, όμως η κίνηση πιο κοντά στη λογική της BMW, τουλάχιστον της BMW όπως την ξέραμε κάποτε, φαίνεται πως είναι πιο λογική.
Εσύ όμως τι λες; Μπορείς να δεχτείς πως η CUPRA κοιτά στα μάτια τη φημισμένη BMW; Ποια άλλη μάρκα πιστεύεις θα «ζοριστεί» από τη φόρα με την οποία έρχεται η CUPRA;