Ανεπίσημο σχέδιο μας δίνει μία ιδέα για το πως ενδεχομένως θα μοιάζει το νέο 2CV.
Στέλεχος της Citroen επιβεβαίωσε την πληροφορία.
Θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο Ami και το μικρό C3 στην γκάμα της Citroen.
Αμιγώς ηλεκτρικό με επίκεντρο την αυτονομία και όχι τις επιδόσεις.
Θα υιοθετήσει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία του κλασικού 2CV.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Στέλεχος της Citroen επιβεβαίωσε την πληροφορία
Ο θρύλος επιστρέφει! Η Citroen έχει ξεκινήσει τις προκαταρκτικές εργασίες για την επιστροφή του ιστορικού 2CV. Την είδηση αυτή αποκαλύπτει κατ' αποκλειστικότητα η βρετανική ιστοσελίδα autocar, η οποία υπογραμμίζει πως οι Γάλλοι σχεδιαστές έχουν ήδη πιάσει δουλειά για να αναβιώσουν το μοντέλο, ως ένα ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης! Μάλιστα, το βρετανικό Μέσο αναφέρει πως η πληροφορία είναι επιβεβαιωμένη από στέλεχος που βρίσκεται ψηλά στην ιεραρχία της μάρκας.
Η Renault με το 5 «τσίγκλησε» τη Citroen
Το εμβληματικό Citroen 2CV, περισσότερες από τρεις δεκαετίες, από τη στιγμή που σταμάτησε να κατασκευάζεται, είναι πλέον και πάλι μέσα στον προγραμματισμό της μάρκας, που έχει βάλει μπρος για να παρουσιάσει τη νέα του γενιά. Η είδηση επιβεβαιώνει την αλλαγή στάσης της Citroën, η οποία στο παρελθόν είχε αρνηθεί οποιαδήποτε σχέδια να επαναφέρει αυτό το διάσημο μοντέλο. Όσο για το ποια ήταν η πρόκληση που έκανε τη Citroen να αλλάξει γνώμη, αυτή σύμφωνα με τις πληροφορίες του εν λόγω ρεπορτάζ ήταν η επιστροφή του 5 από την επίσης γαλλική Renault.
Θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο Ami και το μικρό C3 στην γκάμα της Citroen
Αν και ακόμα είναι πολύ νωρίς για να υπάρξουν οποιαδήποτε στοιχεία αναφορικά με το νέου 2CV, ο στόχος της Citroen είναι να μέσω αυτού να προσφέρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, με προσιτή τιμή. Ως εκ τούτου είναι πολύ πιθανό το νέο 2CV να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Smart Car της Stellantis, η οποία στηρίζει αυτοκίνητα όπως τα νέα C3, Fiat Grande Panda και Opel Frontera. Το νέο 2CV στην γκάμα της μάρκας αναμένεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στο τετράκυκλο Ami και το μικρό C3.
Αμιγώς ηλεκτρικό με επίκεντρο την αυτονομία και όχι τις επιδόσεις
Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, αναμένεται να δώσει προτεραιότητα στην αυτονομία και τη χαμηλή κατανάλωση και όχι στις επιδόσεις. Πιθανότατα θα εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μία μικρή μπαταρία, ο συνδυασμός των οποίων θα του επιτρέψει να κινείται με άνεση στους δρόμους, χωρίς όμως να βάζει φωτιά στην άσφαλτο.
Συνέχεια του άρθρου >>>