ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η DS στοχεύει να ανταγωνιστεί Rolls-Royce και Bentley!

 Σχολιάστε 
1.464 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2025)
Η DS στοχεύει να ανταγωνιστεί Rolls-Royce και Bentley!
2 Φωτογραφίες »

Ενδιαφέρουσες ατάκες από τον επικεφαλής σχεδίασης της μάρκας.
«Θέλουμε να γίνουμε η Louis Vuitton των αυτοκινήτων».
«Μπορεί να πάρει πάνω από 20 χρόνια, αλλά στόχος της DS είναι μία θέση στις μάρκες πολυτέλειας».
«Το εσωτερικό του Νο 8 είναι περισσότερο Bentley, παρά Audi», είπε.

autotriti team

«Θέλουμε να γίνουμε η Louis Vuitton των αυτοκινήτων», είπε ο αρχισχεδιαστής

Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο λέει ο λαός και όπως φαίνεται η DS λειτουργεί με γνώμονα αυτή τη φράση. Στο πλαίσιο αυτή η avant-garde γαλλική εταιρεία θέλει να ανέβει ακόμα περισσότερο στην κλίμακα των εταιρειών που προσφέρουν πολυτελή αυτοκίνητα και μάλιστα στο βαθμό όπου θα μπορεί να συγκριθεί με μάρκες όπως οι Rolls-Royce και Bentley!

Με μία φράση, η DS στοχεύει να ξεπεράσει και την κατηγορία premium, με σκοπό να πάρει μία θέση ανάμεσα στις υπερπολυτελείς μάρκες αυτοκινήτων. Αυτό είπε σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης της μάρκας, Thierry Métroz, ο οποίος σημείωσε χαρακτηριστικά πως το όνειρο της γαλλικής μάρκας, που ανήκει στη Stellantis, είναι να γίνει η «Louis Vuitton» της αυτοκινητοβιομηχανίας.

«Μπορεί να πάρει έως 20 χρόνια αλλά στόχος της DS είναι μία θέση στις μάρκες πολυτέλειας»

Στο πλαίσιο της πρώτης δημόσιας εμφάνισης του νέο DS Νο 8, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών ο Métroz είπε: «Είμαστε premium τώρα, αλλά η αποστολή μας είναι να είμαστε κάτι περισσότερο από premium. Θα θέλαμε να αγγίξουμε την αίσθηση πολυτέλειας. Είναι πολλή η δουλειά που πρέπει να γίνει μέχρι να φτάσουμε εκεί, καθώς η μάρκα είναι πολύ νέα. Την λανσάραμε το 2014 και πιθανότατα χρειάζονται περισσότερα από 10 χρόνια, ίσως 20 χρόνια ή και περισσότερα για να έχουμε τη θέση μιας μάρκας πολυτελών αυτοκινήτων».

Παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν στην επίτευξη του στόχου, οι άνθρωποι της DS θεωρούν πως έχουν τα φόντα για να το πετύχουν. Σε σχετική ερώτηση για το πως θα μπορούσε η φίρμα να πετύχει το όνειρό της ο Métroz είπε: «Πρέπει να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι στην ποιότητα των λεπτομερειών».

«Το εσωτερικό του Νο 8 είναι περισσότερο Bentley, παρά Audi», είπε

Ο Métroz εξήγησε ότι το Νο 8 εμπνεύστηκε από τη Bentley στο εσωτερικό του, το οποίο χαρακτήρισε αρκετά πολυτελές και στη συνέχεια έκανε τη σύγκριση με άλλες μάρκες. «Σε σύγκριση με τους Γερμανούς ανταγωνιστές μας, έχει να κάνει με την ποιότητα των υλικών και τις λεπτομέρειες του εσωτερικού. Προσφέρει μια... γεύση πολυτελείας. Το εσωτερικό μοιάζει περισσότερο με Bentley. Δεν είναι Bentley, φυσικά, αλλά είναι περισσότερο Bentley ή Rolls-Royce παρά Audi ή Volkswagen».

Όταν ρωτήθηκε πώς η DS θα μπορούσε να προσφέρει στα αυτοκίνητα μια πραγματική αίσθηση πολυτέλειας όταν χρησιμοποιούν κοινές αρχιτεκτονικές της Stellantis, ο Métroz είπε ότι είναι «δύσκολο», αλλά η μάρκα είχε τη δυνατότητα να αλλάξει βασικά μέρη για να πετύχει το σκοπό της.

Στην DS νοιάζονται περισσότερο για την πολυτέλεια παρά για τον όγκο πωλήσεων

Τέλος, σε ερώτηση για τον στόχο που έχουν θέσει αναφορικά με τον όγκο πωλήσεων για το Νο 8 συνδυαστικά με τη βιωσιμότητα της μάρκας και την ανάγκη που υπάρχει για όσο το δυνατόν περισσότερες πωλήσεις, ο Métroz σημείωσε: «Κανένας στόχος όγκου πωλήσεων δεν έχει τεθεί για το Νο8. Αντίθετα, ο στόχος μας είναι να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο πολύ καλής ποιότητας με μια πραγματικά ωραία σχεδίαση, εστιασμένο στην ποιότητα του εσωτερικού.

Πρέπει να πουλάμε αυτοκίνητα, όπως κάθε μάρκα, αλλά ο στόχος μας δεν είναι να πουλήσουμε πολλά αυτοκίνητα σε όγκο, προτιμάμε να ενισχύσουμε τη θέση της μάρκας ως προς την πολυτέλεια», κατέληξε.

Mercedes
FALKEN ZIEX ZE320