Geely: Ανεβάζει τον πήχη για το 2024 στα 1,9 εκατομμύρια αυτοκίνητα
- Η Geely ξεπέρασε τους στόχους της για το 2023
- Αυξημένος κατά 13% ο στόχος πωλήσεων για το 2024
- Αύξηση και στις εξαγωγές εκτός Κίνας με το προηγούμενο έτος
Η Geely ξεπέρασε τους στόχους της για το 2023
Το 2023, η Geely πούλησε 1.686.516 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 18% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τον αρχικό ετήσιο στόχο της αυτοκινητοβιομηχανίας, που έχει εξαγοράσει αρκετές μάρκες μεταξύ των οποίων και τη Volvo, για 1,65 εκατομμύρια οχήματα. Ειδικότερα, πωλήθηκαν 487.461 οχήματα νέας ενέργειας (NEV), με ετήσια αύξηση 48%, που προσεγγίζει το ένα τρίτο των ετήσιων πωλήσεων της Geely, και επιτυγχάνοντας θετική ετήσια αύξηση για 11 συνεχόμενους μήνες. Τον Δεκέμβριο, ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2022, πρόσθεσε η εταιρεία. Μεταξύ άλλων, η σειρά Geely Galaxy (L7 PHEV SUV & L6 PHEV sedan) έχει πουλήσει συνολικά 83.497 οχήματα στους επτά μήνες μετά το λανσάρισμά της, ενώ η σειρά Geely Geometry έχει συνολικό όγκο πωλήσεων 191.346 μονάδες το 2023, αύξηση 28% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Αυξημένος κατά 13% ο στόχος πωλήσεων για το 2024
Η κινεζική εταιρεία αυτοκινήτων Geely Automobile Holdings Ltd έθεσε τον στόχο των πωλήσεων σε 1,9 εκατομμύρια μονάδες για το 2024, αυξημένο κατά 13% από το σύνολο των πωλήσεών της το 2023, σύμφωνα με την κατάθεση στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι αύξησε τον στόχο της για τον όγκο πωλήσεων των οχημάτων νέας ενέργειας κατά 66% σε σύγκριση με τον συνολικό όγκο πωλήσεων που πέτυχε το 2023, χωρίς όμως να δώσει συγκεκριμένο αριθμό.
Αύξηση και στις εξαγωγές εκτός Κίνας με το προηγούμενο έτος
Επιπλέον, η Geely εξήγαγε 274.101 οχήματα στο εξωτερικό, αύξηση 38% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, συμπεριλαμβανομένων 21.347 οχημάτων που εξήχθησαν τον Δεκέμβριο, αντίστοιχη αύξηση 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Παράλληλα, η Geely έχει αναπτυχθεί σχεδόν σε όλο τον κόσμο, με 532 σημεία πώλησης και εξυπηρέτησης σε 70 χώρες και 10 προϊόντα που λανσαρίστηκαν σε 43 χώρες. Ίδρυσε επίσης την τέταρτη θυγατρική της στην αγορά του Μεξικού για την περαιτέρω διείσδυση στην αγορά της Λατινικής Αμερικής.