- Οι Κορεάτες βελτίωσαν κι άλλο την GTi ηλεκτρική τους ναυαρχίδα
- Το N Drift Optimizer ρυθμίζει το επίπεδο του drift που επιθυμεί ο οδηγός
- Το τιμόνι δονείται για να προειδοποιήσει τον οδηγό για ενδεχόμενους κινδύνους
- Μετά το Ioniq 5 N έρχεται και το Ioniq 6 N
Οι Κορεάτες βελτίωσαν κι άλλο την GTi ηλεκτρική τους ναυαρχίδα
Έναν περίπου χρόνο μετά την έλευση του Hyundai Ioniq 5 N, η κορεατική μάρκα προχώρησε στην αναβάθμιση του μοντέλου που μπορεί να χαρακτηριστεί και ως ένα ηλεκτρικό GTi. Από τα νέα χαρακτηριστικά, βασικότερο όλων είναι η ύπαρξη μίας νέας διαμορφώσιμης λειτουργίας drift, η οποία υπόσχεται να κάνει ακόμα πιο διασκεδαστικό το «καυτό» ηλεκτρικό κατά την οδήγηση. Οι αναβαθμίσεις αυτές αφορούν αρχικά την αγορά της Νοτίου Κορέας, ωστόσο στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και οι άλλες αγορές.
Το N Drift Optimizer ρυθμίζει το επίπεδο του drift που επιθυμεί ο οδηγός
Οι άνθρωποι της Hyundai δεν προχώρησαν σε αλλαγές στο στυλ του αυτοκινήτου, με το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς περιστρέφεται γύρω από τη βελτίωση του λογισμικού. Όπως προαναφέραμε το βασικότερο νέο στοιχείο είναι το N Drift Optimizer που βοηθά το Ioniq 5 N να driftάρει καθώς ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από 10 διαφορετικά επίπεδα υποστήριξης. Για παράδειγμα εάν επιλέξει το 10ο επίπεδο (λειτουργία Pro) τότε το Hyundai Ioniq 5 N μπορεί να πηγαίνει πιο εύκολα με το πλάι, αφού ελαχιστοποιείται η παρέμβαση του συστήματος ελέγχου ευστάθειας.
Από κει και πέρα, ο τεχνητός ήχος του κινητήρα ενεργοποιείται αυτόματα όταν ενεργοποιείται το launch control. Το N Active Sound+ προσομοιώνει τον ήχο ενός υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων.
Το τιμόνι δονείται για να προειδοποιήσει τον οδηγό για ενδεχόμενους κινδύνους
Σε άλλες βελτιώσεις, το Ioniq 5 N για την Κορέα αποκτά αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων με λειτουργία η οποία αποτρέπει το «τύφλωμα» των άλλων οδηγών. Υπάρχει επίσης και το σύστημα Walk-Away Lock που κλειδώνει αυτόματα τις πόρτες όταν ο οδηγός απομακρύνεται σε μια συγκεκριμένη απόσταση από το αυτοκίνητο. Χάρη στην αναβάθμιση, το Hyundai Ioniq 5 N έχει πλέον και τη λειτουργία Vehicle to Load (V2L), ώστε ο ιδιοκτήτης του να μπορεί να χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας για την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών. Τελευταίο αλλά όχι έσχατο, το Ioniq 5 N εξοπλίζεται με σύστημα απτικής προειδοποίησης για το τιμόνι, το οποίο αρχίζει να δονείται για να προειδοποιεί τον οδηγό κάθε φορά που τα συστήματα υποβοήθησης εντοπίζουν κίνδυνο.
Μετά το Ioniq 5 N έρχεται και το Ioniq 6 N
Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως τα νέα συστήματα που εξοπλίζουν το αναβαθμισμένο Ioniq 5 N, αναμένεται να βρίσκονται στη φαρέτρα και του επερχόμενου Ioniq 6 N, στο οποίο μπαίνουν οι τελευταίες... πινελιές πριν κάνει το επίσημο ντεμπούτο του.