Η Infiniti παρουσιάζοντας το Q30 έδειξε ότι σκέφτεται σοβαρά και τα πιο compact μοντέλα, τα οποία θα ενσωματώνουν την απαραίτητη χλιδή, αλλά δεν θα προορίζονται μόνο για… τους αυτοκινητόδρομους των Η.Π.Α.
Η Infiniti στρέφεται σε πιο «οικονομικά» μοντέλα
3.985 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2013)
Η Infiniti θέλοντας να επεκτείνει την αγορά της, θα χρησιμοποιήσει μικρότερα diesel μοτέρ για τα μεγάλα sedan της, αλλά θα ετοιμάσει και πιο «μικρά» premium οχήματα… λοξοκοιτώντας προς την Ευρώπη.
Η εταιρεία, δια στόματος του προέδρου της Johan de Nysschen, εκδήλωσε τη διάθεσή της να «αποβάλλει» την έντονα αμερικανική της πλευρά, εννοώντας ότι στη γκάμα των μοντέλων της θέλει να εντάξει μικρότερα κι οικονομικότερα μηχανικά σύνολα, κυρίως diesel, ώστε τα οχήματά της να… κάνουν απόβαση και στην Ευρώπη.Αναλυτικότερα, ο Nysschen τόνισε ότι ένας βενζινοκινητήρας 3,7 V6 των 330 ίππων, μπορεί να ικανοποιεί τα αμερικανικά γούστα, αλλά αν το Q50 έχει σκοπό να σαγηνεύσει και τους Ευρωπαίους, θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ένας μικρότερος κινητήρας, όπως ο diesel 4κύλινδρος 2,2 λτ. των 170 ίππων της Mercedes, που καίει λιγότερο και είναι πιο «οικολογικός».Βέβαια, κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι η εταιρεία θα σταματήσει να παράγει μεγάλα και πολυτελή οχήματα, Αντίθετα, στα σχέδιά της είναι κι ένα 4θυρο coupe, με πιθανό όνομα Q80, το οποίο θα μπορούσε να «σταθεί απέναντι» από το Audi A8, αρκεί να φέρει τα «κατάλληλα» μοτέρ.Παράλληλα, η Infiniti παρουσιάζοντας το Q30, κατά τον Nysschen, έδειξε ότι σκέφτεται σοβαρά και τα πιο compact μοντέλα, τα οποία θα ενσωματώνουν την απαραίτητη χλιδή, αλλά δεν θα προορίζονται μόνο για… τους αμερικανικούς αυτοκινητόδρομους.Τέλος, ο Andy Palmer, επικεφαλής της Nissan, σε αυτό το πλαίσιο επεσήμανε κι αυτός με τη σειρά του ότι η Infiniti κατά καιρούς παρουσίασε πρωτότυπα όπως το Emerg-e ή το Essence, γιατί θέλει να κατασκευάσει μοντέλα παραγωγής που θα ακολουθούν τη νέα τάση της ηλεκτροκίνησης.