Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξωτερικά, και ειδικά η εμπρός όψη έχει αρκετά κοινά στοιχεία με τα σημερινά αγωνιστικά.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εξωτερικά, και ειδικά η εμπρός όψη έχει αρκετά κοινά στοιχεία με τα σημερινά αγωνιστικά.

Η Jaguar στο Le Mans;

2.651 Επισκέψεις στο άρθρο (3/5/2017)

Ένας Τούρκος ανεξάρτητος σχεδιαστής θα ήθελε να δει τη Jaguar να επιστρέφει στο Le Mans Και προκειμένου να της κάνει τη ζωή πιο εύκολη της ετοίμασε τα σχέδια του αυτοκινήτου.

Το 1990, η Jaguar κέρδισε τις 24 ώρες του Le Mans με το φημισμένο XJR-12. Το 1993, η ομάδα χρησιμοποίησε τρία XJ220s, αν και όχι με μεγάλη επιτυχία. Από τότε, η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει συμμετάσχει στoν φημισμένο αυτόν αγώνα αντοχής εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια - αλλά ένας σχεδιαστής ελπίζει ότι μπορεί να το αλλάξει αυτό με την τελευταία του ιδέα.

Οι βασικές διαφορές με το σήμερα είναι στα μηχανικά μέρη του.

Οι βασικές διαφορές με το σήμερα είναι στα μηχανικά μέρη του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ονομάζεται SS-107 και δημιουργήθηκε από τον Τούρκο καλλιτέχνη Serdar Soyal στο πλαίσιο του φετινού Michelin Design Challenge. Το πρωτότυπο προσπαθεί να προβλέψει τη μορφή που θα είχε μια συμμετοχή της Jaguar το 2030 στις 24 ώρες του Le Mans, γιορτάζοντας την 107η επέτειο του φημισμένου αγωνιστικού γεγονότος (εξ ου το όνομα), και τα 85 χρόνια της Jaguar.
 
Όπως πολλά σύγχρονα αγωνιστικά του Le Mans, το πρωτότυπο SS-107 δανείζεται μερικά κοινά χαρακτηριστικά σχεδιασμού. Στοιχεία όπως το χαμηλό, κεκλιμένο εμπρός μέρος, οι προβολείς που είναι ενσωματωμένοι στα μπροστινά φτερά και η πίσω αεροτομή, όλα αυτά παραπέμπουν στο σήμερα. Εκεί που διαφέρει σε μεγάλο βαθμό αυτό το πρωτότυπο, είναι στα μηχανικά μέρη.Ο Soyal φαντάζεται ότι αυτή η Jaguar για το Le Mans θα είναι εντελώς ηλεκτρική – στο κάτω κάτω μιλάμε για το 2030. Τέσσερις μπαταρίες θα τοποθετηθούν στους τροχούς και η κάθε μία θα συνδυάζεται με ένα προηγμένο ηλεκτροκινητήρα που θα βοηθούν και στη φόρτιση της μπαταρίας την ώρα που βρίσκεται στην πίστα, ενώ το ίδιο θα κάνουν και οι κινητήρες που θα βρίσκονται στο σώμα του αυτοκινήτου.
 
Με το προηγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης, θα επιτυγχάνεται μια εκτιμώμενη αυτονομία της τάξης των 1.065 χλμ. με μία μόνο φόρτιση, με τη δυνατότητα να αντικαθίστανται οι άδειες μπαταρίες με φορτισμένες  και να αλλάζει ελαστικά στο χρόνο που διαρκεί ένα pit stop ενώ εκτιμώμενη τελική ταχύτητα είναι 465 χλμ./ώρα.
 
Αν και αρκετά φουτουριστικό, ο Soyal πιστεύει ότι η ιδέα του θα μπορούσε να είναι η πορεία προς το μέλλον του Le Mans.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
VW