H Lamborghini τράβηξε τα βλέμματα της αυτοκίνησης πάνω της πριν λίγες εβδομάδες όταν προχώρησε στην αναβίωση της Countach, ενός μοντέλου που βρισκόταν σε αφίσα στα περισσότερα παιδικά -και όχι μόνο- δωμάτια πολλών petrolhead. Η νέα Lamborghini Countach, όπως άλλωστε περίμεναν πολλοί, φαίνεται πως έχει γίνει sold out, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα αναφέρουν μέσα του εξωτερικού.
Η παραγωγή της Countach θα περιοριστεί στα 112 αυτοκίνητα.
Η νέα Countach τιμά τα 50 χρόνια από την άφιξη της πρώτης γενιάς υιοθετώντας τα μοναδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της αλλά την ίδια στιγμή, πρόκειται για ένα μοντέρνο supercar που βασίζεται στην Sian FKP 37. Η πρώτη Countach έμεινε στην ιστορία για την κοφτερή και ακραία σχεδίασή της και για αυτό η Lamborghini προσπάθησε να δώσει στο αυτοκίνητο πολλά από τα μοναδικά εκείνα στοιχεία της. Tο αυτοκίνητο μπορεί να μην έχει pop-up φώτα, αφού αυτό απαγορεύεται πλέον για λόγους ασφαλείας, ωστόσο το σχήμα τους μας θυμίζει τα φωτιστικά σώματα του θρυλικού μοντέλου. Πιο χαμηλά, ο προφυλακτήρας δεν περιλαμβάνει τεράστιους αεραγωγούς, όπως άλλα μοντέλα της κατηγορίας του, αλλά και σε αυτό το κομμάτι, θυμίζει πολύ το θρυλικό μοντέλο. Στο πλάι, έχουν προστεθεί δύο μεγάλοι αεραγωγοί πίσω από τις πόρτες, οι οποίες ανοίγουν φυσικά προς τα πάνω, οι ζάντες είναι ρετρό (20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω) και είναι τυλιγμένες σε Pirelli P Zero Corsa ελαστικά. Πίσω, τα φωτιστικά σώματα έχουν πολλές ομοιότητες με αυτά της Sian, αν και γίνεται ξεκάθαρο πως, και εκεί, η εταιρεία προσπάθησε να δώσει στο μοντέλο στοιχεία που χαρακτήριζαν την προηγούμενη γενιά. Φυσικά, οι τέσσερις στρογγυλές απολήξεις κλέβουν την παράσταση.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Καρδιά της Countach LPI 800-4 είναι ένα ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν V12 κινητήρα απόδοσης 814 ίππων και ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V. Ο βενζικοκινητήρας κάνει την περισσότερη δουλειά καθώς αποδίδει 780 άλογα ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ μόλις 34 άλογα, και τα δύο όμως συνεργάζονται με ένα 7άρι κιβώτιο που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς (εξού και το «4» στο όνομα). Όπως και στην Sian, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας αποθηκεύει ό,τι μπορεί να διασώσει σε υπερπυκνωτές και όχι σε μπαταρία λιθίου, ώστε να κρατηθεί το βάρος του αυτοκινήτου όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το 0-100χλμ./ώρα γίνεται σε 2,8 δευτερόλεπτα, το 0-200 σε 8,6 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα ορίζεται στα 355 χλμ./ώρα. Καταλαβαίνετε πως είναι σαφώς πιο γρήγορη από τoν θρυλικό προγονό της.
Η παραγωγή της Countach θα περιοριστεί στα 112 αυτοκίνητα και η τιμή για κάθεμιά υπολογίζεται πως είναι πάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ.