ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To πολυτελές μικρομεσαίο CT 200h είναι το μικρότερο μοντέλο, έως αυτή τη στιγμή, στη γκάμα της Lexus.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To πολυτελές μικρομεσαίο CT 200h είναι το μικρότερο μοντέλο, έως αυτή τη στιγμή, στη γκάμα της Lexus.

Νέο μοντέλο Lexus που θα κινείται με υδρογόνο

2.775 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2016)

Ακολουθώντας τη συνταγή της μητρικής Toyota, η Lexus φαίνεται ότι έχει προγραμματίσει το λανσάρισμα του πρώτου της μοντέλου υδρογόνου έως το 2020.

Το Toyota Mirai άνοιξε τον δρόμο, όντας το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που καταναλώνει υδρογόνο και βγάζει από την εξάτμισή του νερό. Πλέον, η εταιρεία φιλοδοξεί  να βάλει τη συγκεκριμένη τεχνολογία και στα «πολυτελή» σαλόνια, μέσω της premium μάρκας της, που δεν είναι άλλη από τη Lexus.


To υδρογονοκίνητο μοντέλο που ετοιμάζει η Lexus,  αναμένεται να δανειστεί τα μηχανικά μέρη του εικονιζόμενου Toyota Mirai.

To υδρογονοκίνητο μοντέλο που ετοιμάζει η Lexus, αναμένεται να δανειστεί τα μηχανικά μέρη του εικονιζόμενου Toyota Mirai.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
H είδηση προέκυψε δια στόματος Alain Uyttenhoven, επικεφαλής της Lexus στην Ευρώπη. Αποκάλυψε ότι στο πλάνο της μάρκας είναι το λανσάρισμα ενός υδρογονοκίνητου, με ορίζοντα παραγωγής το 2020. Οι ιθύνοντες της εταιρείας δεν έχουν κατασταλάξει ακόμη αν θα υπάρξει ένα all new μοντέλο ή θα χρησιμοποιήσουν κάποιο από τα υπάρχοντα της γκάμας τους. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα μηχανικά μέρη του Toyota Mirai θα αποτελέσουν τη τεχνική βάση για το νέο premium μοντέλο της Lexus που θα κινείται με υδρογόνο.
  
Το Mirai από τεχνικής σκοπιάς
Κάτω από το καπό του Mirai βρίσκεται το ηλεκτρικό μοτέρ των 155 ίππων, το οποίο είναι τοποθετημένο εγκάρσια, ενώ πάνω από αυτό βρίσκεται η μονάδα διαχείρισης ενέργειας.  Οι κυψέλες καυσίμου βρίσκονται κάτω από τα εμπρός καθίσματα και σύμφωνα με τους μηχανικούς της Toyota είναι αποδοτικότερες και ελαφρύτερες από τις προηγούμενες που είχαν παρουσιάσει το 2008. Όπως διατείνονται έχουν απόδοση ρεκόρ με 3,1 kW/λίτρο, ενώ έχουν τη διάρκεια ζωής ενός συμβατικού κινητήρα εσωτερικής καύσης και λειτουργούν ακόμη και σε θερμοκρασίες 30 βαθμών υπό του μηδενός.  Οι δύο δεξαμενές υδρογόνου βρίσκονται η μία κάτω από τα πίσω καθίσματα και η άλλη πίσω από τα πίσω καθίσματα, ενώ επάνω από αυτήν έχουν τοποθετηθεί οι μπαταρίες νικελίου-μετάλλου του υδριδίου. Κατά τα λοιπά δεν παύει να αποτελεί ένα τυπικό αυτοκίνητο, όπως αυτά που κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Ανάρτηση με γόνατα Μακφέρσον εμπρός, διπλά ψαλίδια πίσω και κίνηση στον εμπρός άξονα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
LINGLONG SPORT MASTER 5 PRAGMATA