ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H Mazda φέρνει νέο σπορ μοντέλο με wankel μοτέρ

H Mazda φέρνει νέο σπορ μοντέλο με wankel μοτέρ

H Mazda φέρνει νέο σπορ μοντέλο με wankel μοτέρ

10.521 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2024)

- Η Mazda δημιούργησε νέα ομάδα μηχανικών για περιστροφικούς κινητήρες (wankel)
- Το νέο μοντέλο θα κινείται είτε με βενζίνη, είτε υδρογόνο, είτε βιοκαύσιμο, είτε υγραέριο (LPG)
- Θα είναι διθέσιο στις διαστάσεις του Miata, αναμένεται το 2026

Η Mazda δημιούργησε νέα ομάδα μηχανικών για περιστροφικούς κινητήρες (wankel)

Μιλώντας στην ετήσια έκθεση αυτοκινήτων του Τόκιο, ο πρόεδρος και CEO της Mazda, ο Katsuhiro Moro, αιφνιδίασε τους πάντες ανακοινώνοντας ότι από  1η Φεβρουαρίου, η Mazda θα δημιουργήσει νέα ειδική ομάδα μηχανικών που θα ασχολείται με περιστροφικούς κινητήρες (Wankel).  Η τελευταία φορά που η ιαπωνική εταιρία είχε κατασκευάσει όχημα με τέτοιο κινητήρα ήταν το 2012,  για το αγωνιστικό RX-9 Spirit R.  Η τότε ομάδα διαλύθηκε το 2018 και η τωρινή της επανίδρυση δεν μπορεί παρά να συνδέεται με το νέο σπορ μοντέλο που ετοιμάζει η Mazda, το Iconic SP concept, που επίσης παρουσίασε στο Τόκιο.

Το νέο μοντέλο θα κινείται είτε με βενζίνη, είτε υδρογόνο, είτε βιοκαύσιμο, είτε υγραέριο (LPG)

Στην ομιλία του, ο πρόεδρος της Mazda, μίλησε εκτενώς για τον περιστροφικό κινητήρα που θα έχει το επερχόμενο Iconic SP. Μίλησε για το πως ο κινητήρας θα συμπεριφέρεται σαν γεννήτρια αντί να κινεί απλώς τους τροχούς. Για το ότι θα έχει μήκος 4180 χιλιοστά, πλάτος 1850 χιλιοστά και ύψος 1150 και θα ζυγίζει 1,450 κιλά. Ο κ. Moro, αποκάλεσε τις επιδόσεις του κινητήρα «κορυφαίες»  και ότι θα μπορούν να προσφέρουν στο μικρό σπορ όχημα ισχύ 365 ίππων. Δήλωσε επίσης πως θα μπορεί να κάνει καύση και βενζίνης και υδρογόνου και βιοκαυσίμου και υγραερίου (LPG) για να λειτουργήσει.

Θα είναι διθέσιο στις διαστάσεις του Miata, αναμένεται το 2026

Ο κ. Moro δήλωσε ότι το νέο Iconic SP θα έχει αρκετό χώρο για δύο άτομα και τις αποσκευές τους. Ο αρχι-σχεδιαστής της Mazda, ωστόσο, ο  Masashi Nakayama, είπε πως το νέο μοντέλο ίσως έχει παρόμοιες διαστάσεις με αυτές του Miata, πράγμα που σημαίνει ότι θα υπάρχει περιορισμένος χώρος στο πορτ μπαγκάζ (ποιό σπορ αμάξι όμως φημίζεται για τους χώρους του;). Σίγουρα, οι πρώτες φωτογραφίες που παρουσιάστηκαν για το Iconic SP, θυμίζουν πολύ τον σχεδιασμό του Miata. Αν το μοντέλο μπει σε διαδικασία παραγωγής, οι περισσότερες πιθανότητες είναι ότι δεν θα το δούμε να βγαίνει στις αγορές νωρίτερα του 2026, δεδομένου του ότι η ειδική ομάδα μηχανικών μόλις καλά καλά άρχισε να ανασυντάσσεται.  

Autotriti.gr
VW