ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Mazda «κόβει» το 2λιτρο μοτέρ από το MX-5 στην Ευρώπη

4.496 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2024)
Η Mazda «κόβει» το 2λιτρο μοτέρ από το MX-5 στην Ευρώπη
3 Φωτογραφίες »

- Αιτία οι αυστηροί κανονισμοί των ρύπων στην ΕΕ.
- Θα συνεχίσει να προσφέρεται μόνο στο Ην. Βασίλειο.
- Μόνη επιλογή ο ενισχυμένος 1,5 Skyactiv-G με 136 άλογα.

Θα συνεχίσει να προσφέρεται μόνο στο Ην. Βασίλειο

Παρελθόν από την ευρωπαϊκή γκάμα κινητήρων του Mazda MX-5 αποτελεί ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας Skyactiv-G των 184 ίππων. Λόγω των αυστηρών κανονισμών εκπομπών ρύπων στη «γηραιά ήπειρο», η ιαπωνική φίρμα αναγκάστηκε να τερματίσει τις παραγγελίες του δημοφιλούς roadster με το εν λόγω μοτέρ. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, εξαιτίας της αποχώρησής του από την ΕΕ, τον Ιανουάριο του 2020.

Μόνη επιλογή ο ενισχυμένος 1,5 Skyactiv-G με 136 άλογα

Η εταιρεία γνωστοποίησε το γεγονός πριν από λίγες εβδομάδες, με το 2λιτρο μοτέρ να λέει αντίο στην Ευρώπη, όπως φυσικά και στην Ελλάδα. Μιλώντας σε μέσα του εξωτερικού, εκπρόσωπος της μάρκας επιβεβαίωσε την είδηση, υπογραμμίζοντας πως επί του παρόντος υπάρχουν ακόμα λίγα αυτοκίνητα ως απόθεμα. Μόλις αυτά πωληθούν, τότε το 2λιτρο μοτέρ θα αποχωρήσει οριστικά. Ως εκ τούτου, η μοναδική επιλογή κινητήρα για το roadster της Mazda θα είναι ο ενισχυμένος 1,5 Skyactiv-G, ο οποίος κατά την ανανέωση του μοντέλου αύξησε ελαφρώς την ισχύ του από τα 132 στα 136 άλογα, υπό την προϋπόθεση ότι λειτουργεί με καύσιμο υψηλών οκτανίων. 

Δεν ετοιμάζεται ακόμα νέα γενιά του ΜΧ-5

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία πληροφορία για εάν η Mazda σκοπεύει να εξοπλίσει το ΜΧ-5 με μεγαλύτερο μοτέρ. Την ίδια στιγμή, μακριά φαίνεται πως είναι η έλευση της νέας γενιάς του μοντέλου, (όπου πιθανότατα θα άλλαζε και την γκάμα κινητήρων) αφού το ανανεωμένο ΜΧ-5 παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο (Tokyo Motor Show) στο τέλος του 2023. Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως η φίρμα ετοιμάζει την ειδική έκδοση 35th Anniversary Edition, η οποία θα ντεμπουτάρει αργότερα φέτος, αλλά αν προσφέρεται μόνο με τον κινητήρα 2,0 λίτρων, τότε δε θα τη δούμε στα μέρη μας!

Τελειώνουν τα Toyota GR86 και Subaru BRZ στην Ευρώπη μέσα στο 2024!

Κλείνοντας, θυμίζουμε πως η είδηση αυτή έρχεται να προστεθεί στο τέλος των Toyota GR86 και Subaru BRZ στην Ευρώπη, όχι λόγω ρύπων, αλλά εξαιτίας των νέων αυστηρότερων κανονισμών ασφαλείας γνωστούς ως GSR2 (General Safety Regulation 2).

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL