Μετά από πολλές καθυστερήσεις ορίστηκε επιτέλους η ημερομηνία που θα ξεκινήσει η παραγωγή του γερμανικού hypercar στα μέσα του 2022, λήγοντας με αυτό τον τόπο την πενταετή αναμονή.
Με απόδοση 1000 ίππων ο υβριδικός κινητήρας της είναι δανεισμένος από το αγωνιστικό μονοθέσιο της Formula 1, που έτρεχε με τα χρώματα της εταιρίας με αρκετές νίκες στο βιογραφικό του. Όταν πρωτοεμφανίστηκε το 2017, η Mercedes-AMG One έκανε αρκετούς να παραμιλάνε.
Με κόκκινα στις 11.000 στροφές
Το δύσκολο εγχείρημα για τους Γερμανούς μηχανικούς ήταν να κάνουν πιο προσιτό στους κοινούς θνητούς και εύκολο για χρήση στους δημόσιους δρόμους έναν αγωνιστικό κινητήρα Formula 1. Για το λόγο αυτό, τα κόκκινά του ξεκινάνε στις 11000 στροφές, 3000 λιγότερες από αυτές του μονοθέσιου.
Από αγωνιστικό όπλο σε διαχειρίσιμη δύναμη
Οι καθυστερήσεις οφείλονται σε πολλά προβλήματα που συνάντησε η εταιρία στον δρόμο για την εξέλιξη του hypercar. Ο πιο σημαντικός ήταν ότι η Mercedes υποτίμησε τις προκλήσεις που έχει η τροποποίηση του αγωνιστικού V6 των 1,5 λίτρων σε ένα καθημερινό μοτέρ για χρήση στους δημόσιους δρόμους.
Μόνο για λίγους
Ύστερα από εξαντλητικά τεστ σε δημόσιους δρόμους και πολλά χιλιόμετρα γραμμένα στην πράσινη κόλαση του Nurburgring, η εταιρία με το ασημένιο αστέρι είναι έτοιμη να παραδώσει τα πρώτα της Mercedes-AMG One σε 275 τυχερούς.
Το «κορυφαίο» αστέρι σύντομα στους δρόμους - 1.000 αλόγα κατευθείαν από την Formula 1 - Με κόκκινα στις 11.000 στροφές - Από αγωνιστικό όπλο σε διαχειρίσιμη δύναμη - Μόνο για λίγους Tο καλό πράγμα αργεί λένε, αλλά μετά από 5 χρόνια καθυστερήσεις δεν είναι πολλά τα 2,3 εκατομμύρια;