Τους νέους τους κατόχους βρήκαν οι πρώτες GLC F-CELL που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής. Δείτε γιατί η Mercedes δεν μπορεί να την προσφέρει στην Ελλάδα...
Τις πρώτες παραδόσεις της GLC F-Cell άρχισε να πραγματοποιεί η Μercedes σε μόνο κάποιες συγκεκριμένες πόλεις της Γερμανίας όπως η Στουτγάρδη, το Βερολίνο, τη Φρανκφούρτη, το Μόναχο που έχουν τις υποδομές για τον ανεφοδιασμό τέτοιων οχημάτων υδρογόνου.
Η παραγωγή των αυτοκινήτων δεν θα είναι μεγάλη και όλα τα αυτοκίνητα που θα γίνουν παραχθούν θα διατίθενται μέσω της Premium Rental υπηρεσίας της Mercedes, με την μάρκα να αναλαμβάνει τις τυχόν επισκευές και τα απαραίτητα service που θα χρειαστεί το κάθε αυτοκίνητο.
Η Mercedes GLC F-CELL εξοπλίζεται με ένα μοναδικό plug-in υβριδικό σύστημα που συνδυάζει κυψέλες υδρογόνου με ηλεκτρικές μπαταρίες με αποτέλεσμα να μπορεί να κινείται τόσο «ηλεκτρικά» όσο και με υδρογόνο. Το σύστημα με τις κυψέλες τοποθετείται στο χώρο που θα βρισκόταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ και οι μπαταρίες έχουν εγκατασταθεί στο πίσω μέρος του SUV.
Σε υβριδική μορφή, το SUV έχει αυτονομία 478 χλμ. χάρη στο 4,4 κιλών ντεπόζιτο υδρογόνου που μπορεί να «φουλάρει» μέσα σε τρία λεπτά, ενώ στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση, η αυτονομία φτάνει μόνο τα 51 χλμ. Οι μπαταρίες λιθίου έχουν χωρητικότητα 13,5 kWh και υποστηρίζουν το ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 211 ίππων ενώ μπορούν να φορτιστούν πλήρως σε μόλις 1 ώρα και 30 λεπτά.
Το μοντέλο έχει τέσσερα modes λειτουργίας: Hybrid, F-Cell, Battery και Charge. Στο mode Ηybrid, το αυτοκίνητο αντλεί ενέργεια και από τα δύο συστήματα, στο F-Cell οι κυψέλες υδρογόνου κρατούν την φόρτιση της μπαταρίας σε υψηλά επίπεδα και έτσι το αυτοκίνητο κινείται ουσιαστικά μέσω της ενέργειας που παράγεται από τις κυψέλες αυτές. Στην λειτουργία Battery, το SUV κινείται αποκλειστικά με την ηλεκτρική ενέργεια χωρίς τη βοήθεια των κυψελών ενώ στη λειτουργία Charge, το SUV θέτει σε προτεραιότητα την φόρτιση της μπαταρίας, ενεργοποιώντας όλα τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας του αυτοκινήτου.