ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Michelin «συμμετείχε» στο WRC Γαλλίας

5.711 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2014)
Η Michelin σχεδίασε ειδικά τα νέα ελαστικά,  MICHELIN Pilot Sport H4/S4, ώστε να αναβαθμίσει την ασφάλεια, διατηρώντας τις επιδόσεις στη βρεγμένη ή απλώς υγρή άσφαλτο.

Η Michelin σχεδίασε ειδικά τα νέα ελαστικά, MICHELIN Pilot Sport H4/S4, ώστε να αναβαθμίσει την ασφάλεια, διατηρώντας τις επιδόσεις στη βρεγμένη ή απλώς υγρή άσφαλτο.

Στο WRC Γαλλίας που πραγματοποιήθηκε στην Αλσατία το περασμένο Σαββατοκύριακο, η MICHELIN τροφοδότησε τα αγωνιστικά οχήματα με τα νέα ελαστικά Pilot Sport H4/S4.

Το Ράλι Γαλλίας-Αλσατίας διεξήχθη στους μικρούς ασφαλτοστρωμένους δρόμους των Βοσγίων και των αμπελώνων της Αλσατίας με οδοστρώματα αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους, γρήγορες εναλλαγές σε τμήματα δρόμου φαρδιά και περάσματα ανάμεσα στα κλήματα, πάνω σε επιφάνειες ολισθηρές από το ψιλό χαλίκι.Καταστάσεις ποικιλόμορφες που γίνονται ακόμη πιο δύσκολες λόγω της βροχής που έπεφτε κατά διστήματα στην Αλσατία και για την οποία η Michelin σχεδίασε ειδικά τα νέα ελαστικά, MICHELIN Pilot Sport H4/S4, ώστε να αναβαθμίσει την ασφάλεια, διατηρώντας τις επιδόσεις στη βρεγμένη ή απλώς υγρή άσφαλτο.Αυτά τα ελαστικά αντικαθιστούν τα MICHELIN Pilot Sport H2/S2, τα οποία μόλις ολοκλήρωσαν την καριέρα τους. Διαθέτουν νέα δομή, νέο σκάλισμα (προερχόμενο από το νέο ελαστικό υπέρ-υψηλών επιδόσεων MICHELIN Pilot Sport Cup 2) και νέο μείγμα γόμας και υπόσχονται σημαντική αναβάθμιση του επιπέδου πρόσφυσης σε βρεγμένη άσφαλτο, χωρίς να επηρεάζεται από αυτό η επίδοση σε στεγνό έδαφος ούτε η χιλιομετρική απόδοση.Χάρη στη νέα δομή τους, τα MICHELIN Pilot Sport H4/S4 εξασφαλίζουν μειωμένη μάζα κατά 2 κιλά ανά σετ ελαστικών (0,5 Kg ανά ελαστικό), σε σύγκριση με τον προκάτοχό τους.Όπως όλα τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Michelin και ειδικά το νέο Pilot Sport Cup 2, το Pilot Sport H4/S4 υιοθετεί και αυτό την Velvet Technology, που δημιουργεί μια βελούδινη οπτική εντύπωση στο πλευρό του ελαστικού, μέσω αντιθέσεων και αντανακλάσεων του μαύρου που απορροφούν το φως.Ο Jacques MORELLI, ο υπεύθυνος της FIA WRC για τη Michelin, εξηγεί γιατί ο Γαλλικός Όμιλος παρουσίασε για πρώτη φορά στην Αλσατία νέα ελαστικά : « Από το 2011, ο κανονισμός της FIA WRC επιβάλλει την χρήση ενός μόνον τύπου ελαστικών, ανεξαρτήτως των μετεωρολογικών συνθηκών. Επιτρέπει ωστόσο δύο εκδοχές, σκληρή γόμα και μαλακή γόμα, που δεν μπορούν να διαφοροποιούνται παρά μόνον ως προς το μείγμα γόμας που χρησιμοποιείται στην κατασκευή του πέλματος. Η Michelin λοιπόν δημιούργησε ένα νέο ελαστικό « ασφάλτου » για να πετύχει την μέγιστη ασφάλεια σε βρεγμένο έδαφος, ακόμη και σε αρκετά μεγάλο ύψος νερού ». Και διευκρινίζει περαιτέρω : « Προκειμένου να επιτύχουμε αυτό το αποτέλεσμα, εξελίξαμε πρώτα το σκάλισμα, το οποίο σήμερα έχει περισσότερες εγκοπές, καθώς μοιάζει με εκείνο του ελαστικού MICHELIN Pilot Sport Cup 2, για τα σούπερ σπορ αυτοκίνητα. Ταυτοχρόνως με την αλλαγή του σκαλίσματος, σχεδιάσαμε μια νέα δομή σκελετού, και επίσης χρησιμοποιήσαμε νέα υλικά. Στην πραγματικότητα, είναι αδύνατον να επενεργήσουμε σε ένα μόνον στοιχείο του ελαστικού κάθε φορά, χωρίς να λάβουμε υπΆ όψιν τα υπόλοιπα. Τούτο θα ενείχε τον κίνδυνο να μας δώσει όφελος ως προς μία μόνον παράμετρο, μειώνοντας άλλες ιδιότητες. Χάρη στην στρατηγική MICHELIN Total Performance, που ακολουθείται από τις ομάδες ανάπτυξης, η Michelin καταφέρνει να εξελίσσει ταυτοχρόνως όλες τις ιδιότητες του ελαστικού, όπως στην περίπτωση των νέων MICHELIN Pilot Sport H4/S4 ».Εκτός από τα νέα ελαστικά, κατά το Ράλι Γαλλίας 2014, η Michelin έθεσε στη διάθεση των πιλότων το MICHELIN Pilot Sport FW (Full Wet, για εξαιρετικά βρεγμένο οδόστρωμα).Ο ακριβής αριθμός και τύπος ελαστικών ανά πιλότο ήταν:- 24 ελαστικά MICHELIN Pilots Sport H4- 16 ελαστικά MICHELIN Pilot Sport S4- 8 ελαστικά MICHELIN Pilot Sport FWΣημειωτέον τέλος ότι κάθε αγωνιζόμενος μπορούσε να χρησιμοποιήσει 20 ελαστικά για τον αγώνα και 4 για το shakedown. Συνολική ποσότητα ελαστικών MICHELIN επί τόπου = 1950 ελαστικά.
Mercedes
DOBLO VS COURIER